Parhaat silottajat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Fudge Dynamite selvittää semmoisella 5 min vaikutusajalla hyvin tukkaa ilman että tarvitsee kamman kanssa sohia. Paksua mönjää ja paljon silareita.

Käyn tänään ostamassa tuon Nutri Gloss-pikahoitiksen kun siitä on tykätty kerta, hiukset taas ihan takussa. Tosin..pidemmällä tähtäimellä olisi varmaan järkevää ostaa jotain oikeasti kosteuttavaa.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mun päässä on ihan ylivertaisena silottajana toiminut Tigin S-Factor shampoo + hoitoaine + Smoothing Lusterizer. Näitä kun käyttää yhdessä niin hiukset ei jaksa kyllä kihartua ei sitten yhtään, ja pörrötkin on poissa! Jakauksen alueen pörröt siloittuu nykyisin tehokkaimmin Wellan Shockwaves Frizz Free Creamilla jossa on aika paljon pitoakin. Pituuksiinkin vetäisen sitä silloin tällöin mutta pitää laittaa hyvin pieniä määriä ellei halua tönkköjä latvoja.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Keltis kirjoitti: Käyn tänään ostamassa tuon Nutri Gloss-pikahoitiksen kun siitä on tykätty kerta, hiukset taas ihan takussa.
Ei kai Nutri Glossin pikahoitiksesta ole täällä tykätty, vaan siitä naamiosta, joka on purkissa? ??? Eikös pikahoitiksen inci ollut ihan kuraa, kun taas naamiossa se oli hyvä...
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Tuikkuli: taisin ilmaista itseäni huonosti, ainakin joku oli tykännyt täällä siitä. Ja juuri niiden silareiden takia hankin että aukeaisi hiussolmut helpommin. ;D

Sain nyt väliaikaisesti tuolla takut selviksi, muuten vaikutti hiusten ulkonäköön lähinnä huonosti.
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja babei »

Mun mielestä parhaita silottajia on tuo Supervixeninkin kehuma S-Factorin Smoothin Lusterizer (ja koko sarja!  :-*) , Redkenin Outshine ja Align, Tigin Afterparty ja Goldwellin sellainen harmaassa pyöreässä litteässä purkissa oleva kiharavoide (en muista nimeä). Kaikkia muita paitsi Alignia käytän kuivaan tukkaan. Tosin Alignia voi käyttää myös kuiviin hiuksiin ja näin joskus teenkin, mutta yleensä laitan sen jo märkiin hiuksiin.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Webekhet

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mä löysin uuden tuttavuuden hiusten siloittajana. Bonacuren Moisture Kick on mulla saanut liimattua kaikki irtohaivenet ja pörröisyydet tähän mennessä parhaiten, tuloksena on todella sileä ja liukuva tukka. Menee mun mielestä jo liiallisen liukuvuuden puolelle, hiukset on hankala saada kiinni ja tulos on muutenkin siinä rajalla, onko liian lähmä vai ei. Olisi muutenkin kiva saada tuo pörröisyys kuriin oikeasti hoitavilla tuotteilla, eikä noin silikonisella aineella.
Eufonia
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 246
Liittynyt: 03 Elo 2006, 08:23

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Eufonia »

^^ siis se suihke vai koko sarja vai..?  :)
1b M i
Webekhet

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

^Pelkkä suihke siis. Se jäikin tuosta viestistä mainitsematta.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

sipe kirjoitti: Mä liputan After Partyn puolesta. :) On kyllä sellaista super-liisteriä, että sitä pitää annostella aika kevyellä kädellä. Itse teen niin, että hieron vajaan pumppauksellisen käsiini, hieron käsiä yhteen ja sitten liu'utan hiuksia kämmenten välissä, eli ikään kuin kädet toimisivat suoristusrautoina. Niin ja tämän kaiken nihkeisiin hiuksiin, enkä käytä fööniä tms. muotoilulaittaita.
Elikkäs ihan kiharaan tukkaan sopii myös siloittajaksi? Vai käytätkö silloin kun suoristat?  :) Haluaisin jonkin sellaisen tuotteen jolla sais kiharoista pehmoiset ja sileät. Jotenkin tuntuu että ainakin kiharanvirkistäjät karheuttaa mun tukkaa..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja babei »

Hipsu kirjoitti:
sipe kirjoitti: Mä liputan After Partyn puolesta. :) On kyllä sellaista super-liisteriä, että sitä pitää annostella aika kevyellä kädellä. Itse teen niin, että hieron vajaan pumppauksellisen käsiini, hieron käsiä yhteen ja sitten liu'utan hiuksia kämmenten välissä, eli ikään kuin kädet toimisivat suoristusrautoina. Niin ja tämän kaiken nihkeisiin hiuksiin, enkä käytä fööniä tms. muotoilulaittaita.
Elikkäs ihan kiharaan tukkaan sopii myös siloittajaksi? Vai käytätkö silloin kun suoristat?  :) Haluaisin jonkin sellaisen tuotteen jolla sais kiharoista pehmoiset ja sileät. Jotenkin tuntuu että ainakin kiharanvirkistäjät karheuttaa mun tukkaa..
Mulla on myös luonnonkihara tukka, mutta käytän After Partya lähinnä suoristamisen jälkeen. Siinä se on aika loistava! Kyllähän sillä varmasti voi siloitella myös kiharoita, vaikea kuvitella mitä tuo EI siloittaisi!  ;) Mutta itse olen kokenut sen ehkä hieman liian raskaaksi kiharakampauksiin. Mutta jos haluat tosiaan pehmeät, "raskaat" ja sileät kiharat, niin sitten varmaan toimii  :)
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Tähän astisista kokeiluista paras on ollut ehdottomasti Tigin Smooth & Shine. Pörröt häviää ja silottaa loistavasti. Tuo myös kiiltoa.  :-*
3b F ii
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja ansq »

body shopin mustikkasuihe! selvityssuihke se on, tällä tulee ihanat kiiltävät, suorat, pehmeät, SILEÄT!
ja voi suihkia vaik kuin paljon, eituu lähmäset!

paras!
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Nyt heräsi mielenkiinto tuota mustikkasuihketta kohtaan. ;D
Minkälaiset hiukset sulla ansq on? Mietin vain että voisiko toimia yhtä hyvin minun luonnonkiharaan, hieman kuivaan ja vähän karheaan tukkaan..  ::)
3b F ii
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Veikkaanpa, etteivät tehot riitä lähellekään. Yleensäkin suihkeet ovat aika heppoisia, ei niillä ainakaan minun kiharaani sileäksi saa.

Itse tykkään siloittajana kaikkein eniten Tigin Control freak seerumista ja Smoothing lusterizerista. Molemmilla tulee kiiltoa ja sileyttä, mutta CF toimii kuitenkin minun tarkoitukseeni paremmin, kun vähän suoristaakin. Joicon rekku ja IHT ovat myös hyviä siloittamaan.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Magia kirjoitti: ^ Veikkaanpa, etteivät tehot riitä lähellekään. Yleensäkin suihkeet ovat aika heppoisia, ei niillä ainakaan minun kiharaani sileäksi saa.
Totta, suihkeissa ei yleensä riitä hoitotehot kiharalle tukalle, ellei sitten suihki toooosi reippaalla kädellä. Näin ainakin minulla. Kuitenkin jos kaikki jätettävät ja muut on jo laitettu, ja hiukset tuntuu edelleen hieman karheilta ja on pörröiset, niin reippaasti kun suihkuttelee jotain suihketta niin kyllä se karheus siitä yleensä häviää, tai ainakin hieman helpottaa. Sellaiseen tarkoitukseen siis mietin. :)
3b F ii
Vastaa Viestiin