Parhaat silottajat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja ansq »

Memmuuh kirjoitti: Nyt heräsi mielenkiinto tuota mustikkasuihketta kohtaan. ;D
Minkälaiset hiukset sulla ansq on? Mietin vain että voisiko toimia yhtä hyvin minun luonnonkiharaan, hieman kuivaan ja vähän karheaan tukkaan..  ::)
Mulla on luonnonkihara, karhea tukka! ja en oo MILLÄÄN muulla tuotteella saanut taltutettua sitä karheutta! ja nyt en valehtele yhtään! en ois uskonu että selvityssuihke vois olla mun hius-pelastus!
parasta on se et sitä ei voi laittaa liikaa, et hiukset lähmääntyis, tai sit mä en oo onnistunu rasvottaa niitä..
mut kannattaa kokeilla ainaki ;)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Kuinka reippasti täytyy suihkia että se saa jotain aikaiseksi? :D
3b F ii
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja ansq »

Ei välttämättä paljoa...
Ihme tavaraa kyllä se mustikkasuihke :)
ihana tuoksukin vielä!
ite käytän sitä aamuin illoin harjatessa hiuksia. Ei karheudesta tietoakaan!
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Mun ihan ykkös-siloittaja on Mathew Jamesin colourkeeper hoitoaine. Ostin joskus alennuksesta ja käytän pikahoitsikkana, yleensä jonkun muhitteluhoidon jälkeen. Tehoaa ihan sekunneissa ja huuhtelen hieman huolimattomasti niin tulee aivan käsittämättömän sileät (silikoni)hiukset.  ;D
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja olivia »

ansq kirjoitti:
Memmuuh kirjoitti: Nyt heräsi mielenkiinto tuota mustikkasuihketta kohtaan. ;D
Minkälaiset hiukset sulla ansq on? Mietin vain että voisiko toimia yhtä hyvin minun luonnonkiharaan, hieman kuivaan ja vähän karheaan tukkaan..  ::)
Mulla on luonnonkihara, karhea tukka! ja en oo MILLÄÄN muulla tuotteella saanut taltutettua sitä karheutta! ja nyt en valehtele yhtään! en ois uskonu että selvityssuihke vois olla mun hius-pelastus!
parasta on se et sitä ei voi laittaa liikaa, et hiukset lähmääntyis, tai sit mä en oo onnistunu rasvottaa niitä..
mut kannattaa kokeilla ainaki ;)
Mulla taas täysin päinvastanen kokemus tuosta suihkeesta enkä omista kiharoita. Jouduin antamaan pois juuri lähmäisyytensä vuoksi, lisäksi suihku läsähti purkista yhteen kohtaan. Ei kyllä saanut mitään positiivista aikaan.
Breathe me.
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja ansq »

^mä taas en saa millää lähmäsyyttä aikaan ;D mistäköhän se johtuu, et toisilla menee erilailla?!
hyvä siinä on kehua, et tää on hyvä tuote ja suositella muille... toisaalta kokeilemallahan se selviää..
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mulla toi Body Shopin mustikkasuihke teki hiuksista todella lähmäisen ja kovan kippuraiset hiukset, jotenkin todella oudon tuuheat, mutta samalla lähmäiset ja mattaiset.

Mulle parhaita silottajia ovat Nexxuksen Luxxtress, jojobaöljy, kaakaovoi ja karitevoi tässä järjestyksessä. Luxxtressilla tulee todella sileät hiukset, ja kun levittää muutaman tipan vielä jojobaöljyä kosteisiin hiuksiin, niin tulos on vielä parempi. En käytä mitään silikoni/kiiltotippoja, vaan ihan pelkillä jätettävillä ja öljyillä/voilla saan pörröt todella hyvin kuriin.
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja tiita »

Kyllä minäkin liputan tässä tapauksessa Tigin After Partyn puolesta. Itse käytän juurikin suoristusraudan jälkeen antamaan viimeisen siloituksen latvoille ja samalla muillekkin pörröille. Toimii ainaki tässä päässä.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Minäkin tykkään kovasti After Partysta siloittajana, laitan sitä sekä kosteaan että kuivaan tukkaan. On ihan mahtavaa tavaraa, tykkään tuoksustakin aika paljon. Myös Tigin Catwalk Camera Ready -kiiltosuihke pehmentää ja silottaa ihan huomattavan paljon ainakin meikäläisen tukkaa, todellinen ihmeaine. Siinä on aika voimakas melonintuoksu joka jakaa mielipiteitä, mutta itse tykkään. Kolmas suosikkisiloittajani on Tigin Spoil Me, se tekee mielestäni kaiken minkä lupaa eli silottaa, poistaa enimpiä pörröjä ja staattisuutta, aktivoi hoitoaineet ja muotoilutuotteet ja jättää vielä ihanan tuoksun :)
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Uusi erittäin hyvä silottaja löytyny, nimittäin Sunsilkin Fabulous Shine kiiltoseerumi. Ai että miten sileät hiukset saa kun levittää tuota  hiuksiin  :-*  Tuo on myös siitä hyvä, että koska koostumus on hyvin kevyt, sopii se varmasti myös ohuemmillekkin ja rasvoittumiseen taipuvaisille hiuksille, sillä tuolla tuskin voi saada aikaan mitään liimalettiä. :)
3b F ii
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Mulla olisi kysymys; etsin pienen budjetin siloittajaa, ja vaihtoehtojen runsaus veti maton alta. Ja siis siloittaja nimenomaan viimeistelytuotteena.

Eli mun hiusten malli vähän samantyylinen kuin Ashleyllä tuossa avattaressani. Hiuksia on kohtuullisen runsaasti, mutta ei paksuimmasta päästä. Ongelma on se, että saisin samanaikaisesti pörröisyyden pois ja erotellut hiukset kuitenkaan tekemättä hiuksia raskaiksi tai tönköiksi. Ilmavuutta pitäisi siis saada aikaan koska hiukset helposti jäävät lättänään. Lievästi siis voisi ehkä olla muotoilun varaa antava siloittaja?

Olen katsellut vaihtoehtoja esim AC:lta (perfect endings heat defender suihke), urban culturelta (straight as, slippin??, suave??, silk styler?? Urbanilla on todella monta samankaltaista tuotetta!) yms  ???

Olisiko suositusta mitä kannattaisi kokeilla noilla vaatimuksilla? Oon nimittäin tainnut liikaa lukea aiheesta täällä sekä mm HS:n sivuilla tuotteista kun tuntuu ihan mahdottomalta tehdä valintaa...  ::)

Kitooos! J


edit: en ole malttamaton lainkaan...satuin myöhemmin eilen illalla törmäämään sivustolle the funky group(.co.uk). Huomasin että myyvät siellä tigiä (kohtalaisen suppea valikoima kylläkin) ja urban culturea samassa hintaluokassa! -> ts tigiä hiukan edullisemmin ja urbania huomattavasti kalliimmalla kuin täällä. Päädyin muuten hankkimaan tänään urban culturen suaven - jahka pääsen liikkeelle.
Viimeksi muokannut Jouana, 07 Heinä 2008, 09:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
kimchi

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja kimchi »

Musta ihan paras silottaja on Alfaparf Semi di Lino Cristalli Liquidi –kiiltoseerumi. Käytän tätä viimeistelyssä latvoihin ja pituuksiin. Tutustuin tähän tuotteeseen joskus kampaajalla, joka suositteli tätä mulle ja tykästyin tähän heti niin paljon että huimasta hinnasta huolimatta pullo lähti kotiin.. Tuon jälkeen olen sitten tilannut Alfaparfini netistä huomattavasti halvemmalla (www.evabeauty.com). Tuoksu tässä on kyllä melko voimakas, mutta ei mun mielestä ollenkaan paha. Suosittelen!&nbsp; :)
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Kiitos vinkistä! Hinta ei sinänsä ihan paha, varsinkaan jos ottaa sen pienemmän putelin. Noi stuffit kestää kuitenkin varmaan melko hyvin.Toi kauppa josta vinkkasit pääsi myös mun kirjanmerkkeihin&nbsp; :)

Edellisessä postauksessani olin ostamassa urban culturen suavea, mutta sitä ei kaupassa ollut. Ostinkin sitten saman sarjan afterglow´n, jota olen nyt pari kertaa käytellyt pesun jälkeen. En osaa sanoa kuinka paljon on kiitos tämän tuotteen, koska oon muutenkin petrannut hiusten hoidossa erittäin radikaalisti, mutta joka tapauksessa hiukset on elämänsä tunnossa nyt! Koska ongelmana enemmänkin ollut latvojen kuivuminen ja pörrööntymionen, niin niiden suojaus ennen pesua kookosrasvalla ja sitten pesun jälkeen tuo afterglow-seerumin käyttö yhdessä on match made in heaven. Luulisin, ainakin tällä hetkellä ;D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Mun hiusten parhaiten siloittaa Tigi Rockaholic Rock Out Shine Blaster.
Semmoista kiiltoseerumia/kiiltotippoja, joita laitan kosteisiin hiuksiin (ei juuriin!!) ja ai että tulee sileät, pehmeät ja kiiltävät hiukset. <3
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
ainokainen

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä taas liputan edelleen Biosilk- sarjan Silk Therapy -tippojen puolesta. Paras räjähtäneen tukan pelastaja, mitä olen koskaan kokeillut!&nbsp; :l
Pitkässä käytössä siloittaa niin tehokkaasti (ts. lätsäyttää) että en edes voi käyttää tätä kuin kerran viikossa. Joskus kuuriluonteisesti enemmänkin, jos hiukset tuntuvat käsittelyjen jäljiltä karhealta.
Vastaa Viestiin