Parhaat silottajat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Mun hiukset on edelleenkin tosi pörröset, vaikka oon ne saanut hyvillä hoidoilla kosteutettua. Nyt oliskin hakusessa joku aine mikä silottais nämä pörrökarvat, ja tekis nimenomaan ne sileän näköisiksi, koska käteen ne tuntuvat jo mahtavilta. Silikonia saa olla, sitä en kammoksu muuten kuin shampoossa :)

Eli siis: minkälaisia kokemuksia teillä on silottavista pikahoidoista/jätettävistä/muotoilutuotteista?
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tigin After-Party on muotoilutuotteista aika kehuttu. Ei jätä hiusta mitenkään mömmöisen tuntuiseksi, mutta pehmentää ja silottaa. Small Talk on vähän muotoilevampi, mutta silottaa yhtä hyvin. Itse tykkään Extra Extra Straight-nesteestä, antaa samalla jämäkkää rakennetta.

Jätettävistä tietysti kaikki silikonijutut silottavat, osa enemmän, osa vähemmän.

Minun on vähän vaikea vastata, koska hius on liukas ja lasimainen ja on melkein aina samantuntuinen. Pintakarheutta on vaihtelevassa määrin, enkä ole keksinyt perimmäistä syytä sen ilmaantumiseen. Ainakin Joicon ALTima on hyvä niiden kurissapitämiseen.
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja salute »

Tuotteet, joissa amodimethicone on mahdollisimman ylhäällä saattavat olla pelastuksesi. Vai oletko jo kokeillut moisia?
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Mulla on pari suosikkia tuohon tehtävään:
Nutri Gloss-naamio, silottaa toosi hyvin ja tekee älyttömän pehmeiksi hiukset. Toinen on se l'orealin hiusvärien (esim. preferencen), mukana tuleva 40 ml pieni hoitoaine. Aina jaksaa harmitella, miksei tuota saa täysikokoisena. Pitäisköhän ehdottaa asiakaspalveluun  :) Sitten jätettävistä silottavin ja pehmentävin on ollut AC-suihke. En ole kylläkään voidemaisia jätettäviä montaa kokeillut, niistä voisi löytyä parempia tuohon tarkoitukseen.

Ja tuossa lorealin hoitoaineessa on ainakin just sitä amodimethiconea.
Viimeksi muokannut Hanna, 20 Touko 2006, 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Hanna kirjoitti: Toinen on se l'orealin hiusvärien (esim. preferencen), mukana tuleva 40 ml pieni hoitoaine. Aina jaksaa harmitella, miksei tuota saa täysikokoisena. Pitäisköhän ehdottaa asiakaspalveluun  :)
Mä muistelisin, että joku oli tuota jo kysynyt, ja olivat vastanneet, että olisi muka liian hoitavaa jatkuvaan käyttöön ::) .

[edit: herran jee mitä kirjoitusvirheitä :P ]
Viimeksi muokannut Axamit, 20 Touko 2006, 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Kiitos vinkeistä, pitääpä lähteä metsästämään sitä amodimethiconea!
Eipä sitä mun kylppäristä äsken mistään muusta purkista löytynytkään kuin Tigin Ego Boostista, ja se on kyllä ihan ookoosti mun tukkaa silottanu... Jospa se amodimethicone onkin mun hiushärpättimien kuningatar ;D *peukut pystyssä*

NG oli mun tukkaan tosi outo, en oikeen tiedä tykkäänkö vai en... Pitkällä vaikutusajalla tuli ihan kamalat koppuralatvat, ja minuutin vaikutusajalla oli kanssa lievää koppuraa, mutta seuraavana päivänä tosi sileät ja kiiltävät  ::)

Tota AC:tä voisi kyllä kokeilla, eikös sitä saa ihan marketista suht. edullisesti?
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Saahan sitä, vajaa 5 euroa pullo. On vielä aika riittoisaakin. Siinäkin on hieman silikonia, muttei tee yhtään muovisen tuntuisia hiuksia. Ja Sokokselta olen sitä ostellut, voi löytyä muualtakin.
rolla

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja rolla »

Riippuu missä asut. Meiltä ei ainakaan saa ac:ta kuin hollolan halpahallista ja lahden prismasta. En ole ainakaan koskaan muualla nähnyt.
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Hanna »

mania kirjoitti:
Hanna kirjoitti: Toinen on se l'orealin hiusvärien (esim. preferencen), mukana tuleva 40 ml pieni hoitoaine. Aina jaksaa harmitella, miksei tuota saa täysikokoisena. Pitäisköhän ehdottaa asiakaspalveluun  :)
Mä muistelisin, että joku oli tupta jo kysynyt, ja oliat vastanneet, että olisi muka liian hoitavaa jatkuvaan käyttöön ::) .
Liian hoitavaa jatkuvaan käyttöön, no johan ne on vitsikkäitä  ;D Pitää laittaa monella eri nimellä viestiä, ja pyydellä oikein nätisti kauppoihin sitä.
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Saattaa olla, että muisti toimii päin mettää, mutta jotain epämäärästä siinä tais olla.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Tarttuipas sitte eilen kauppareissulta mukaan Elvitalin Nutri Gloss- pikahoitis, kun oli amodimethicone heti INCI-listan kolmantena, ja täytyy sanoa että ihan mukavasti kyllä silotti! Taitaa tämä tyttö tästä lähin metsästellä siis sitä ainetta hoitiksista :D
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Yksi parhaiten silottavista jätettävistä on mielestäni vo5 fade defy. Punainen iso tuubi, maksaa kolmisen euroa. Ja sitä saa huoletta lätätä tukkaan, ei tule tahmeaa lopputulosta. Silikonia aikas paljon (cyclopentasiloxane) mutta ei se jätettävässä minua haittaa.
Viimeksi muokannut Humppasusi, 26 Touko 2006, 13:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja salute »

pinkfrank kirjoitti: Tarttuipas sitte eilen kauppareissulta mukaan Elvitalin Nutri Gloss- pikahoitis, kun oli amodimethicone heti INCI-listan kolmantena, ja täytyy sanoa että ihan mukavasti kyllä silotti! Taitaa tämä tyttö tästä lähin metsästellä siis sitä ainetta hoitiksista :D
Tuota ainetta saa vielä iloksesi edullisesti. :) Esim. jossain Redkenin siloittavassa hoidossa oli paljon tuota samaa silikonia, mitä löytyy huomattavasti halvemmalla marketista. Humppasuden mainitsema cyclopentasiloxane on toinen siloittavuudesta tunnettu silari, joskaan ei mun mielestä aivan yhtä tehokas.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja heijji »

Itse käytän tuohon silotteluun Tigin Fast Fixx:iä, amodimethicone heti toisena veden jälkeen :) Hyvin toimii, mutta pitää varoa suihkuttamasta liikaa, muuten tulee semmoinen inhottavan likainen tunne hiusten pintaan.
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

On tosiaan ihan mahtavaa kamaa silotukseen tuo Nutri Glossin nokuhoitis! Sekoittelin sitä veden ja Miracle Mistin kanssa ja suihkin kuiviin hiuksiin ja jopas tuli sileetä. Toimii siis tolleen jätettävänäkin :D
Vastaa Viestiin