Parhaat silottajat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Ice »

after party saa äänen, laitoin sitä eilen tähän lyhyeen kosteana pesun jälkeen ikäänkuin jätettävän paikalle ja voi ihmettä, se tosiaan silotti -ei mennyt herneellistäkään ainetta, mutta ei ole kyllä näin sileää (ja tässä tapauksessa päätä pitkin menevää) tukkaa ollut :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Enpä olekaan huomannut kokeilla After Partya vielä kosteaan tukkaan, pitääkin testailla. Kuivaan tukkaan toimii kyllä loistavasti, yhtenä aamuna hiukset sojottivat aivan joka suuntaan erilaisina kiekuroina ja olivat pahemmassa pörrössä kuin lähes koskaan, AP:lla sain hiukset siloiteltua liki suoriksi ja pörröt katosivat täysin.  :-*
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Seela »

Minun hiukset silottaa parhaiten Paul Mitchellin Super Sculpt vaikkei liene edes ihan siihen hommaan tarkoitettu.... Kampaajani käyttää sitä aina ja lopulta hankin oman putelin koska välillä on kiva olla ihan lättänän, sileän ja kiiltävän hiusten onnellinen omistaja.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Fry

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Fry »

Ostin suoristuskäsittelyn jälkeen silkkitippoja kampaajalta, ja ne on mulla toiminu tähän mennessä kaikista parhaiten. En muista tuotteen nimeä, ja olen nyt koulussa, mutta tsekkaan sen kunhan kotia pääsen..
Tuoksu on aivan ihana, ja aine todella riittoisaa.. Eikä haittaa vaikka tulisi laitettua liikaa, tukka ei rasvoitu tippaakaan. 
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Magda »

Mä olen rakastunut!  After Party ja Girltoys menee mutta Shine Junkie tekee ainakin mun tukalle ihmeitä. Ja vaikka hetkellisesti saattaa tuntua, että nyt meni liikaa, niin muutaman tunnin päästä se tunne on kadonnut eikä myöskään näytä lähmäiseltä. Koko ajan tekee mieli hiplata hiuksia ja koittaa onko ne vielä yhtä sileät ;D







Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
Misato
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 292
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 21:57

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Misato »

Oman pintapörröni tasoittamiseen toimii tosi hyvin Tigiltä Spoil Me -suihke (Defrizzer, Smoother & Instant Restyler).&nbsp; On senverran kevyttä että saa suihkia aika reilullakin kädellä ilman että lässäyttää tukkaa... ja ehkä parhaimman tuoksuinen hiusaine ikinä! :)
You and me make the whole world jealous
Fry

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Fry »

Elikkä ne silkkitipat:

CHI Cationic Hydration Interlink, cramic+ionic+far infrared, Silk Infusion

INC: Cyclomethicone, Dimethiconol, Dimethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, Fragrance, D&C Yellow 11, D&C Red 17, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Mica, Boron Nitride Powder.

Mä en osaa noita incejä kauheen hyvin tulkita, muuta kuin että silikonejahan tuossa on. Mutta ihanaa ainetta&nbsp; :-*
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ onhan siinä sentään panthenolia, silkkiä ja aurinkosuoja :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Cerise kirjoitti: Kokeilin Doven Silk&Straight-jätettävää siskolta, laitoin suihkun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin.
Silotti tosi hyvin tämän tukan&nbsp; :o Hiukset jäi tosiaan silkkisen tuntuisiksi ja pörröisyys oli
tiessään.

Siskoni kertoi pitävänsä tuota aina mukana, baarissa ja ihan kaikkialla, ja jos
alkaa hiukset kiukutella niin se ottaa nokareen tuota ja korjaa tilanteen, toimii siis
kuiviinkin, eikä kuulemma tahmaa (tietysti jos kunnolla lätkii niin sitten saattaa).
Ostin tämän putelin viikko sitten epätoivon hetkellä enkä kyllä voi jakaa Cerisen kokemuksia. Kyllähän se silottaa, mutta ei taltuta minun päälaella sojottavia eriparihiuksia. En jaksais omaa purnukkaani kantaa aina mukana, sillä ei se tee yhtään mitään kuiviin hiuksinkaan lisäiltynä.

Se antaa kyllä perussileyttä, mutta ei mitään erinomaista. Kiilto on ihan jees eikä ihme ja kumma tunnu kauheasti tahmaavan. Tuoksu on tosi voimakas Dove-tuoksu ja sen erottaa hiuksista vielä illallakin, vaikka aamulla olisi laittanut hoitovoiteen päälle vielä muotovaahtoakin ja föönaillut.

Tigin After Party minua nyt houkuttaisi (voi vietävä sinua, Ice!), mutta en ole vielä päättänyt, viitsinkö maksaa siitä melkoisen paljon... ::)
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Ice »

Tuikkuli kirjoitti: Tigin After Party minua nyt houkuttaisi (voi vietävä sinua, Ice!), mutta en ole vielä päättänyt, viitsinkö maksaa siitä melkoisen paljon... ::)
käy ihmeessä pyytämässä näyte :) ja katsele esim huutista.. en minä siitä maksaisi kymppiä enempää kyllä, vaikka hyvää onkin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Webekhet

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mun suosikkisilottajana toimii ehdottomasti Paul Mitchellin Super Skinny seerumi. Sitä tarvitsee laittaa tosi vähän, ja koko tukka on ihan sileä, pehmeä ja takuton. Silottaa pörröisyydenkin tosi hyvin. Ja tuoksu on mahtava, raikas omena. Tästä on tullut mulle sellainen vakituote, aina pitää olla pullo kaapissa. Käytän useimmiten föönauksen alla silloin kun haluan suoraa ja luonnollista jälkeä, mutta olen laittanut myös kuivaan tukkaan viemään pörröisyyttä pois.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Minulla on myös aika pörröinenv tukka, vaikka olisi kosteutettukin tarpeeksi- hiuslaatuni nyt vaan on sellainen. Itse olen saanut avun Goldwell Kerasilk Instant Fluid- jätettävästä.

Minusta oikeat sampoot vaikuttavat itselläni ainakin siihen, kuinka pörröpää olen :D redkenin all soft siloittaa hyvin- parheiten ehkä ja tigi dumb blonde rekku kanssa.

Mutta toisaalta, minusta pörrönen hiuslaatu on sikäli kiva, että itse aoinakin tuntuu, että kun sen sitten vaan saa laitettua, toimii se hyvin ja on helppo muotoilla :O oudolta kuulostaa kieltämättä.
Muotoilun hoidan Tigi Small Talkilla tai muulla muotoiluvoiteella. Lakkaa pikkuisen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja calypso »

Tähän päähän Tigin Fashionista smooth & shine toimii tosi hyvin. Siloittaa pörröt ja tekee hiuksista silkkiset ja kiiltävät&nbsp; :-*
Olen käyttänyt tuota pesun jälkeen jätettävien hoitisten perään ja sitten vain kammannut hiukset suoraksi. Ja joskus sipaisen sitä latvapörröihin aamuisin&nbsp; :)
Pitäisi kokeilla miten tuo smooth & shine toimii kiharoisen alla saman sarjan spritz & shinen kanssa, kukkapatukoilla ajattelin joku päivä testata.
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mä tykkään Tigin Smooth&shinesta sekä Afterpartysta. Osiksen all round cream on myöskin tosi hyvä.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Varis

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Varis »

IH on tähän asti hoitanut tehtävänsä moitteettomasti, mutta kovien pakkasten jälkeen latva on ollut hirveä, eikä IH yksinään ole riittänyt. Tänään laitoin jätettäväksi vain Tigin Girl Toysia ja se kyllä tekee hiuksista sileät, pahimpaan latvaan ei ehkä toimi aivan niin huipusti.
Viimeksi muokannut Varis, 11 Helmi 2007, 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin