Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Nopeaa toiminta Groomdogilta: sunnuntaina tehty tilaus ja eilen tiistaina paketti oli haettavissa :ts !

Yuup!-keratiinisuihkeen tuoksu on todella makea ja vaniljainen. Ei todellakaan mikään mun suosikki, mutta hiusten kuivuttua tuoksu ei häiritse enää niin paljoa. Laitoin kosteisiin hiuksiin ehkä noin kymmenen pumppausta. Lisäsin vielä muutaman pumppauksen kuiviin hiuksiin, sillä halusin kokeilla pitäisikö suihke haituvat/karvaiset hiukset kurissa, mutta siihen täytyy kyllä edelleen käyttää jotain muuta tuotetta. Hiukset ovat kuivuttuaan erikoisen kahisevan nahkeat, eli taisin laittaa suihketta hiuksiin liikaa kerralla. Seuraavaksi kokeilen suihketta niin, että käytän kahta eri jätettävää samalla kertaa, eli alle keratiinisuihke ja päälle tavallisesti käyttämäni voidemainen jätettävä. Tuplahoitis toivon mukaan tekee monta asiaa kerralla: rakennepaikkaa ja tuuheuttaa, mutta sekä myös kosteuttaa ja kiillottaa.

Voisin kuvitella, että tästä keratiiniseerumista pitäisivät ne, jotka haluaisivat lasimaisiin hiuksiinsa hiukan volyymiä, karheutta ja rakennetta. Suihke on varmasti hyvä myös käsitellyille hiuksille, sillä tässä tuotteessa on selkeästi paljon rakennepaikkaavia ainesosia :ts ! Mielenkiinnolla jatkan kokeiluja ja tuotteen testaamista.

Edit: kokeilin keratiinisuihketta voidemaiseen jätettävään sekoitettuna (nokare voidemaista jätettävää ja muutama pumppaus suihketta, sekoitus kämmenien välissä) ja selkeästi tämä on parempi vaihtoehto mulle. Hiukset ovat pehmeämmät ja kiiltävämmät, eivätkä keratiinista rahisevat. Tällä tavalla kallis suihkekin saa hiukan pidemmän käyttöajan ;D .
Viimeksi muokannut ellen, 20 Elo 2020, 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Liane
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 16:04

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Liane »

Kai tämä Fanolan Fiber Fix Intro Kit menee korjaaviin hoitoaineisiin. Oikeasti lienee enemmän Olaplexin tyylinen kaksivaiheinen tuotekokonaisuus, jossa on erikseen sidoksia "korjaava" ja "vakauttava" aine. Odottelen saapuvaksi, laittelen kokemuksia myöhemmin :) Oli ainakin huomattavasti muiden sarjojen vastaavia edullisempi paketti.

(Olen tuolta Parfum Dreamsistä tilaillut muuten useammankin kerran ja voin suositella. Saa ammattisarjojen värejä ja vaalennusaineita (esim. Goldwell Colorance ja Topchic, Schwarzkopf Blond Me) ja tietysti hoito- ja muotoilutuotteita.)
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion
Liane
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 16:04

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Liane »

^ Testattu. Vaikea sanoa toimivuudesta muuta, kuin että tukka on edelleen päässä. Bond Smoother teki kyllä hiuksista selkeästi normaalimman tuntuiset – yleensä tämä mun blondattu ja harmaaksi sävytetty latva tuntuu pestessä semmoiselta vauvahuitulalta, kun pigmenttiä ei hiuksessa ole juurikaan. Tuo Bond Smoother teki tukasta ryhdikkäämmän tuntuisen ilman mitään ikäväntuntuista kalvoa ja silotti latistamatta.

Mutta: näissä on voimakas parfyymimainen/yrttinen(?) tuoksu, joka veti minulla sieraimet tukkoon yöksi käytön jälkeen ;D Ja joo, olen kyllä tuoksuyliherkkä, mutta veikkaan, että tästä voisi joku vähän vähemmänkin tuoksuille herkkä sanoa jotain. Olen nimittäin pessyt hiukset käytön jälkeen jo kertaalleen, ja tuoksu tuntuu tymäkkänä edelleen. Yh.

(EDIT: Etikkaliotus tukalle? :D)
Viimeksi muokannut Liane, 04 Syys 2020, 08:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Tilasin elokuussa ketjun innoittamana Yuup-sarjan GLOSSY SHINE MASKin omaa kuontaloa varten. Iso koko ja keratiinisuus houkutteli, mulla hoitikset kuluu hujauksessa ja hiukset kaipaa rakennepaikkausta (semminkin kun vähän olen harkinnut ja kokenut houkutusta hiukka tästä vaalennella väriä).

Tuoksusta vähän miinusta, en oikein tykkää siitä ja on aika vahva, sekoittelenkin muiden hoitisten ja cassian kanssa tätä. Sittemmin ostamani Garnierin Ginger Recovery -hoitis tuoksuu niin voimakkaasti, että GS-naamion tuoksu peittyy tosi hyvin ja olen voinut lisätä sen määrää muhituksissa. Hiuksissa on nyt pysynyt kiharat hämmentävän hyvin ja pörröisyys vähentynyt eli tukka tykkää! :ts

Plussaa myös siitä, ettei maski tee muhituksesta valuvaa. Houkuttaa tutustua sarjan muihinkin tuotteisiin, josko olisi samat tehot mut mun nenään parempi tuoksu esim. Volume-naamiossa. Suihkekin kuulostaa kiinnostavalta, siinä on vaan aika vähän tuotetta.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Ostin suomalaisesta limepop.fi:stä nestemäistä silkkiä, hydrolized silk. Tykkäsin kyllä Yuup!-keratiinisuihkeesta, mutta korkea hinta pienelle pullolle ei houkuttele ostamaan tuotetta lisää, lisäksi tuotteen voimakas tuoksu vähän jarruttaa käyttöä. Kokeilin sitten hydrolisoitua silkkiä keratiinisuihkeen tilalla. Olen lisännyt nestettä reilusti tavallisesti käyttämääni jätettävään hoitikseen sekä lisännyt nestettä muhitushoitikseen. Ainakaan jätettävän hoitiksen ohella käytössä ei ole ilmennyt samanlaista rapsakkuusilmiötä kuin Yuup!:in suihkeen kanssa, vaan hiukset ovat suurestakin määrästä silkkiä silti ihan pehmeät. En ole huomannut mitään erityistä ahaa-elämystä silkin käytössä, mutta proteiinit ovat yleensäkin hiuksilleni tehneet hyvää, niin jatkan käyttöä. Limepopista saatavan suurimman pullon hinta on kuitenkin selkeästi edullisempi litrahinnaltaan kuin Yuup!-suihke, joten testailen nestemäisen silkin käyttöä mieluummin kuin hankin Yuup!:in suihketta uudelleen.
Xhex0879
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 99
Liittynyt: 14 Elo 2017, 12:51

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Xhex0879 »

Paras korjaava hoitoaine(naamio), hinta max 20€.mikä tehoaa parhaiten
Vyötäröpituus, hennalla värjäystä vuodesta 2014
Vastaa Viestiin