Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Eli suositelkaas hyviä reconstructoreita, eli rekkuja. En löytänyt haulla tästä aiheesta keskusteluja. Itselläni etsinnässä joku silikoniton rekku. Eli suosituksia ja keskustelua rekuista tänne. :)



Muokkasin hieman otsikkoa, jotta kokemattomampikin hiustenhoitaja ymmärtää, mistä ketjusta on kyse.  ;)

-Ulpu
Viimeksi muokannut Mariatar, 15 Touko 2006, 00:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja shivaree »

L'anzan Reconstructor on ihan ykkönen :)
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Onkohan siinä silikonia?
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

K-pakin rekku on ihan ok. Ei se minun hiuksilleni vallan ihmeitä tee, kun kosteutta enemmän kaipaisivat. Saunaan tykkään laittaa tuota, tulee ihan hyvän tuntuinen tukka.

Mopin reconstructing-treatment on ihan huippu! Ihana tuoksu, sekä kosteuttaa mielestäni enemmän kuin k-pak.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Tai no äh, mitä se silikoni haittaa, jos sitä laittaa vain pituuksiin... Olen nyt ihan hukassa, kun on niin monta hyvää vaihtoehtoa, eikä osaa päättää.  ???
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Triina »

MOP Extreme Protein Treatment, joka kai on rekku (jos ymmärsin oikein, että tarkoitat rakennepaikkaajia), on silikoniton. Kokeillut en ole vielä, mutta vaikuttaa erittäin lupaavalta.
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Mutta sen haju on KARMEA..  :-X Siis oikeasti hirveä. Haisee aivan ruokahiivalle.
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

MIstäsköhän nuita MOP tuotteita saa ostettua  :)

Ja mitäs hintaluokkaa ovat ?
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

LookFantasticista ainakin saa, 10£ paikkeilla. Ja Hairstoressa parikymppiä.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Mun ääni kyllä menee Joicon rekulle, tosin se vaatii seurakseen Tigin O&H:n, mutta enpä tiedä, miksi noita rekkuja nyt sellaisinaan käyttelisikään, jos sen sijaan voi tehdä kokonaisvaltaisemman hoidon eli kosteutusta ja paikkausta yhdessä  ;)

Lanzan rekkua en ole testannut, mutta Dry hair-tehis tuotti mulle niin valtaisan pettymyksen, ettei kauheasti innosta kokeillakaan, ellei nyt tosi halvalla jostain irtoa  ;D
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

Itsekin olen tykännyt Joicon rekusta. Omiin hiuksiini se toimii ihan sellaisenaankin, mutta johonkin kosteuttavaan hoitikseen sekoitettuna vielä paremmin. Tykkään siitä miten sileiksi ja selviksi, mutta kuitenkin sopivan raskaiksi Joicon rekku hiukset jättää. Aivan huipputuote, tuoksu ja koostumus ovat hyvät.

Nexxus Keraphix on itselleni varsin uusi tuttavuus, olen sitä vasta pari kertaa käyttänyt. Tuoksu on ihan okei, koostumus sopivan paksua. Itse olen käyttänyt Keraphixiä sellaisenaan ja tuntuu kyllä toimivan näihin hiuksiin. Hiuksista tulee todella sileät ja hoidetut. Mutta jos Joicon rekun ja Keraphixin väliltä pitäisi valita, niin ottaisin Joicon. Sillä saa omasta mielestäni jossain määrin paremman tuloksen ja sitä saa tarjouksista halvalla.
1b M ii
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Mikä tuon Joicon rekun nimi on? Tarkoitatteko K-Pakkia?
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

K-Pakin rekusta minä ainakin puhuin. Onko Joicolla joku muukin rekku?
1b M ii
Elisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:30

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Elisa »

shivaree kirjoitti: L'anzan Reconstructor on ihan ykkönen :)
Tuohon kaipaisi hieman perusteluja  ;)

Itse olen antanut Joicon rekun hoitaa tuon rakennepaikkauksen, sen tehon näkee jo yhdellä käyttökerralla, joten tosiaan pitäähän sen uskoa olevan tehokasta. Esim. Nexxuksen Keraphixiä en osaa ajatella varsinaiseksi rakennepaikkaushoidoksi, ennemminkin miellän sen sellaiseksi "perus"-tehohoidoksi. Eli kaikkia tehohoitoja jotka sisältävät paikkaavia ainesosia, en pidä "rekkuina", vaan vain sellaisia joista sitä rakennetta tulee todella näkyvästi ja mielellään vielä hyvänlaatuisten keratiinien muodossa. Nuo Lanzat voisivatkin olla mielenkiintoisia testattavia, sitten kun kerkeää, koska nehän sisältävät juuri niitä pienimolekyylisiä keratiineja mitä Joicotkin.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Dinky-di kirjoitti: K-Pakin rekusta minä ainakin puhuin. Onko Joicolla joku muukin rekku?
Ok, kiitos. Taidan ostaa tuon K-Pakin.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Vastaa Viestiin