Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja shivaree »

Elisa kirjoitti:
shivaree kirjoitti: L'anzan Reconstructor on ihan ykkönen :)
Tuohon kaipaisi hieman perusteluja  ;)
Saat toki :) Oli vähän kiire kun tuon kirjoitin, mutta pakko oli saada sanottua!
K-pak-rekun jälkeen tukka on vähän höttöinen, vähän niinkuin olis pitäny liian kauan pyyhettä päässä. Lanzan jälkeen taas älyttömän jäntevä ja kiiltävä. Muistaakseni en läheskään aina laita edes pikahoitista perään (latvasuojaa kylläkin). Saunassa käytettynä vähän liiankin tehokas, kuivan ja poikkinapsahtelevan tuntuiseksi menee. Parhaimmilaan miulla siis ihan muovipussin&pyyhkeen alla hauduteltuna.
Tuoksuu banaanille, riittoisaa, eikä muuta koostumustaan kuten K-pakin rekku!
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
rolla

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja rolla »

Miten k-pakin rekku muuttaa koostumusta? Meneekö jonkun tietyn ajan jälkeen litkuksi varsinkin kylppärissä ollessaan..? Mun pitäis tänää laittaa tilaus menemään nimittäin..
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja calypso »

Rolla kirjoitti: Miten k-pakin rekku muuttaa koostumusta? Meneekö jonkun tietyn ajan jälkeen litkuksi varsinkin kylppärissä ollessaan..? Mun pitäis tänää laittaa tilaus menemään nimittäin..
Joillakin K-pak rekku on mennyt litkuksi ja kökkäreiseksi. Tai melko kökkäreistähän se on muutenkin mutta paksua yleensä.
No mulla ei ole mennyt miksikään, mutta en säilytäkkään kylpyhuoneessa sitä  :) Tuolla Joico-ketjussa on puhetta koostumuksen muuttumisesta muistaakseni.
Ja vaikka koostumus muuttuu niin se ei muuta tehoja miksikään joten sen takia ei kannata jättää tilaamatta  ;)
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Mulla paras rekku on ollut Matrix essentials rekku, maksoin siitä vaivaiset 5 euroa ja toimii aivan loistavasti kun sekoittaa esim. O&H:n kanssa. Tulee tosi jäntevä, tuuhea ja kiiltävä tukka.  ;D
Joicon K-pak rekku ei tee mitään mun hiuksille...  :-\
1c F ii
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

En ole muita rekkuja kokeillut kun K-Pakia ja tykkäilen siitä kyllä. Kaikki aina selittää täällä että tulee takkuiseksi ja karheaksi jos ei laita perään muuta hoitsikkaa sulkemaan mutta meikän tukka on kyllä ihan sileä ja pehmoinen rekkumuhimisien jälkeen. Usein sekoitan jotain kosteuttavaa tehistä kyllä mukaan, esim. Tigin O&H:a. Kauheesti himottais koklaa sitä MOPin rekkua kun sitä on niin kehuttu. Ostan sellasen kyllä sitten seuraavaksi kun Joicot loppuu (varastossa olis viel yks, hamstrasin joskus alesta).
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja shivaree »

Riiggis kirjoitti: Mulla paras rekku on ollut Matrix essentials rekku, maksoin siitä vaivaiset 5 euroa ja toimii aivan loistavasti kun sekoittaa esim. O&H:n kanssa. Tulee tosi jäntevä, tuuhea ja kiiltävä tukka.  ;D
Joicon K-pak rekku ei tee mitään mun hiuksille...  :-\
Saako tätä sokokselta? Minkä värinen pakkaus?
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: Rekut

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

shivaree kirjoitti:
Riiggis kirjoitti: Mulla paras rekku on ollut Matrix essentials rekku, maksoin siitä vaivaiset 5 euroa ja toimii aivan loistavasti kun sekoittaa esim. O&H:n kanssa. Tulee tosi jäntevä, tuuhea ja kiiltävä tukka.  ;D
Joicon K-pak rekku ei tee mitään mun hiuksille...  :-\
Saako tätä sokokselta? Minkä värinen pakkaus?
Ostin viime kesänä netti HS:sta alennuksesta. En ole nähnyt Sokoksella ja itsekkin yritän metsästellä uutta pulloa jostain...
Puteli on tumman vihreä....vähän huono kuva.... http://www.stuff4beauty.com/page/matrix ... uctor.html
1c F ii
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Minä liputan MOP:in Extreme Protein Treatmetille! Mahtava mömmö joka ryhdittää ja korjaa hiusta ja tekee tukan ilmavan ja paksun tuntuiseksi. Tuoksu siinä on aika hassu, mutta kyllä sen kestää kun tuo aine kuitenkin on tehokas.
Toinen hyvä on L'anzan Ultimate Treatment, viisivaiheinen hoito joka korjaa ja kosteuttaa tukkaa.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Sain tänään paketin Lookfantasticista, ja päädyin tosiaan tuohon K-Pak-rekkuun, kun sitä on täällä niin kehuttu. Heti piti tietty päästä kokeilemaan. :) Annoin vaikuttaa viisi minuuttia. Hiukset olivat märkinä ihanan jämäkät, siis heti huuhtelun jälkeen. Vaikuttaa todella lupaavalta kyllä, vaikka bongasinkin mineraaliöljyjä tuosta INCIstä. (Olen lähes hysteerinen kasvojeni ihon suhteen - toivottavasti en saa näppyjä.)

Tuoksu vaikutti ensin tosi raikkaalta ja ihanalta, mutta nopeasti muuttui aika tunkkaiseksi.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Liisukka

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Mä kaipaan vielä lisää mielipiteitä, oon nimittäin menossa rekkuostoksille. Tähän mennessä on tullut kokeiltua Lanza, K-Pak ja SIM:in Energymask. Energymask oli kyllä ehdoton suosikki, mun tukalle ei näemmä ole väliä onko rekussa keratiinia vai ei. Nyt houkuttaisi kokeilla MOP:in Extreme Proteinia.
Viimeksi muokannut Liisukka, 12 Kesä 2006, 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

kyllä toi K-pak on myös mun suosikki.
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Tanya »

K-Pak on myös mun ehdoton suosikki. Tulee tosi pehmeät hiukset.  :) Mulla se just kyllä menee sellaseksi klönttiseksi kun säilytän sitä kylppärissä. Se varmaan johtuu liiasta kuumuudesta kun kylppäri on aina tosi kuuma silloin kun lämmittää saunan ja me ollaan avokin kanssa aika kovia saunojia. Se klönttiintyi vasta kun muutettiin tohon taloon kun siellä entisessä kämpässä oli tosi viileetä kylppärissä. Pitäis varmaan säilyttää uutta putiloa jossain muualla mutta toisaalta se on epäkätevää hakea se jostain muualta kun sitä tarvii...
1cFii
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Kuulin tänään kampaajalta, että Similtä on tulossa markkinoille jälleenrakentaja, vesimäinen keratiinilitku, joka kuulemma paikkaa hiuksia erittäin hyvin. Kampaajani on joskus ammoisina aikoina käyttänyt jotain tämän tyyppistä ainetta (en muista oliko Simin vai jonkun muun merkin) ja oli nyt ihan fiiliksissä, kun se tulee taas markkinoille. Oli sen verran toimiva tuote. Onko kenelläkään mitään tietoa, millainen tuote voisi olla kyseessä? Toivottavasti tulee myös kuluttajien ulottuville, eikä pelkästään ammattikäyttöön.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

Lainaus käyttäjältä: Riiggis - 14.05.06 - klo:15:52
Mulla paras rekku on ollut Matrix essentials rekku, maksoin siitä vaivaiset 5 euroa ja toimii aivan loistavasti kun sekoittaa esim. O&H:n kanssa. Tulee tosi jäntevä, tuuhea ja kiiltävä tukka. 
Joicon K-pak rekku ei tee mitään mun hiuksille... 
Hei, bongasin Riiggiksen linkistä tutun pullon - ite ostin 8 eurolla kampaamokauppa Sitruunasta kyseistä proteiinilitkua. Se oli alekorissa ja myyjä sanoi et sen valmistus on lopetettu, tiedä sitten häntä... En ookaan aatellu et sitä voisi sekoittaa jonku hoitoaineen kanssa, ite oon laittanu vasta sen perään jotain hoitoainetta. Pitääkin kokeilla ku ei oo paljon tullu käytettyä.
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Hermione kirjoitti: Kuulin tänään kampaajalta, että Similtä on tulossa markkinoille jälleenrakentaja, vesimäinen keratiinilitku, joka kuulemma paikkaa hiuksia erittäin hyvin. Kampaajani on joskus ammoisina aikoina käyttänyt jotain tämän tyyppistä ainetta (en muista oliko Simin vai jonkun muun merkin) ja oli nyt ihan fiiliksissä, kun se tulee taas markkinoille. Oli sen verran toimiva tuote. Onko kenelläkään mitään tietoa, millainen tuote voisi olla kyseessä? Toivottavasti tulee myös kuluttajien ulottuville, eikä pelkästään ammattikäyttöön.
Mulle tuli ihan ensimmäiseksi mieleen Wellan Liquid hair, joka oli kellertävä vesimäinen rakenneuudistaja/rekku joka sisälsi pääasiassa nestemäistä keratiinia.
Toivottavasti tuo tuleva tuote olisi samankaltainen, liquid hairista nimittäin tykkäilin kovasti.
Aine suihkutettiin hiuksiin, jonka jälkeen hiuksia kuivattiin pari minuuttia föönillä, jotta aine kovettui hiukseen.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
Vastaa Viestiin