Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^ Olisin vinkannut, että kannattaa muistaa kosteutus rekkujen kanssa. Rekut kaipaavat kosteutta sitomaan ne hiukseen. Rekkuhoidon jälkeen kosteuttava tehohoito perään, tai jopa yhtä aikaa, niin saa parhaat hyödyt esiin. Ilmeisesti tästä ongelmasta ei kohdallasi kuitenkaan ole kysymys ;)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Nyt olen kokeillut Mill Creekin korjaavan hoitoaineen. Sekoitin joukkoon vähän Giovanni Nutrafix rakennepaikkaavaa tehohoitoa (eikös se muuten ole tehohoito, eikä hoitoaine tuo Nutrafix?)

Annoin vaikuttaa 5 min, ja hiukset tykkäsivät. Hiuksista tuli jämäkät ja vahvan tuntuiset, kuten on kehuttukin Mill Creekin rekusta tulevan tulokseksi. Kiitos suosituksista!
Viimeksi muokannut Kristiina, 14 Syys 2014, 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja SC »

Osaisiko joku täällä vertailla näitä kahta rekkua joko oman kokemuksen tai incien kautta? Kyseessä siis Mill Creek
ja EO.

Jälkimmäisen olen todennut todella hyväksi vaalennetussa tukassa ja olen saanut hiukset sillä aina paljon parempaan kuntoon, mutta nyt taas vaalennusprojektin ollessa meneillään pitäisi tilata jotakin rakennepaikkaavaa. Mill Creek houkuttelisi jo suuremman pakkauskoon vuoksi sillä en tilaa iHerb:istä niin usein. Pari Mill Creek:iä riittäisi siis pidemmäksi aikaa, mutta kyllä noita EO pullojakin voisi tilata enemmän kuin kaksi kerralla.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Milly »

Mulla on EO:sta pelkkää hyvää sanottavaa mutta Mill Creek omassa pehkossa mitäänsanomaton. Jos haluat mennä kaupan markettipuolelle, Evelinen rekku myös ajaa asiansa&nbsp; :)
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Milly »

Ja nyt ostin testiin Biozellin rekun. Muhimassa nyt, saa nähdä minkälaisia tuloksia tällä saa. :)
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Onko Evelinen rekku sama asia, kun merkin Argan+Keratin -hoitoaine? Ensikokeilun jäljiltä se tuntui todella jämäköittävältä ja hyvältä, ihan K-pak -tasoinen tulos, ja tällä hintaerolla ei kyllä jää epäilyksiä, kumman pariin tämä tyhjätasku palaa jatkossa.
Lateysha
Haiven
Haiven
Viestit: 29
Liittynyt: 27 Huhti 2013, 15:58

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Lateysha »

Kiva, että marketeissakin myydään nyt korjaavia hoitoja. Kerrohan Melly toimiiko tuo Biozellin rekku, kun olet saanut sen pois muhimasta.&nbsp; :D
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Milly »

bubbs kirjoitti: Onko Evelinen rekku sama asia, kun merkin Argan+Keratin -hoitoaine? Ensikokeilun jäljiltä se tuntui todella jämäköittävältä ja hyvältä, ihan K-pak -tasoinen tulos, ja tällä hintaerolla ei kyllä jää epäilyksiä, kumman pariin tämä tyhjätasku palaa jatkossa.
On sama&nbsp; :) Tuoksusta en itse välitä, liian imelä/makea, mutta se tosiaan toimii&nbsp; :)
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Milly »

Biozellin rekku kyllä jämäköittää hyvin ja jätti hiukset todella ilmaviksi&nbsp; :) Tuoksu on tässä mieto, mistä pidän. Koostumus on&nbsp; paksu. Vaikka se levittyy hyvin, voin kuvitella jossain vaiheessa joutuvani tappelemaan saadakseni sen tuubista ulos.


Kuva
Tälläinen tuubi kyseessä.

INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii butter, Argania Spinosa Kernel oil, Quaternium-91, Betaine, Olus, Cetrimonium Methosulfate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-propryl Silanetriol, Silk Amino acids, Cetrimonium chloride, Ceteareth-20, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Etylhexylglycerin, Parfum, Citric acid.

Toivottavasti tuo nyt tuli oikein tuubista kopsattuna&nbsp; >:D
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Onko tuon hoitiksen ainoa rakennepaikkaava ainesosa nuo silkkiaminohapot? Ei nyt vaikuta ainakaan ainesosiltaan kummoisen rekkumaiselta tuotteelta.
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Milly »

Hydrolyzed Vegetable Protein eikös tämäkin ole rakennepaikkaavaa? Ainakin samaa löytyy EO:n rekusta? Quinoa protskuhan on vegeprotskua?
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol on kasvisperäinen proteiinin ja silikonin yhdistelmä, ei siis ihan pelkkä kasvisproteiini, eikä varmastikaan kvinoan proteiinia. Hydrolisoitu kvinoaproteiini on erinomainen hiuksia rakennepaikkaava ainesosa, mutta valitettavasti vielä melko harvinainen hiustenhoitotuotteissa. Jos Biozellin tuotteessa olisi kvinoaproteiinia, niin se varmasti kerroittaisiin INCI-listassa erikseen. EO:n rekussa on kvinoan lisäksi hydrolisoitua keratiinia ja keratiinia, joten mielestäni EO:n ja Biozellin hoitista ei voi verrata toisiinsa rakennepaikkaavien ominaisuuksien osalta.
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Milly »

Se on kiva että joku inci viisaampi tietää&nbsp; :) Tuo nyt kuitenkin omassa tukassa toimi ja olen kyllä molempia rekkuja kokeillut. Vielä en mene sanomaan kumpi on parempi, takana kuitenkin vain yksi käyttökerta Biozellin kanssa.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Lullah

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Lullah »

Voisiko joku inci viisaampi auttaa. Tiedän tulevien kuukausien aikana tarvitsemaan rekkuja ja kunnon hoivaa hiuksilleni, kun alotan minun mittapuullani varsin karun hiusmuutoksen (ei pahinta mahdollista, mutta olen hyvin varuillani). Sain yhden hiusmallikeikan yhteydessä Schwarzkopfin FibreForce shampoon ja tehohoidon. Luettuani ketjun opin hieman jotain ja tarkastelin sisältöjä hieman. Rakennepaikkaavia löysin jotain, mutta en osaa tunnistaa vielä huonoja aineita. Anyways, tässä olisi ainakin tehohoidon inci

Aqua (Water/EAU), Cetearyl Alcohol, Behenoyl PG_Trimonum Chloride, Isopropyl Myristate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Hydrolysed Keratin, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Cocodimonum Hydroxypropyl Hydrolysed Keratin, Glycol Distearate, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Methylparaben, Panthenol, Butylphenyl Methylpropional, Citric Acid, Linalool.

Miten hyvä/ok/paha tuo on? Joicon hankkimista hieman punnitsen tässä samalla, riippuen tietysti tuon tuomiosta ja siitä miten pahaan kuntoon hiukset nyt loppujen lopuksi menevät. &nbsp;Käytössä tuo on ollut todella kiva ja jotain tuloksia olen huomannut, mutta vaikea sanoa miten meikattua se on vai onko tuo ns. kunnollisempi rekku.

28.06 edit

Ostin alennuksesta Joicon K-Pak Reconstructor Leave-In Protector vaahdon jonkin aikaa sitten ja oon käyttäny sitä ja tota Bonacuren Fiber Forcea ja tuntuu et hiukset on paksummat ja vahvemmat. Ainoo vika hiuksissa on et nää on ihan suorat 0_0 Mun hiukset alkaa kohta muistuttaa mun siskon käsittelemättömiä hiuksia. Pitää hellittää näiden tuotteiden kanssa, kunhan lopetan hiusmuutoksesta johtuvan rääkin. Tykkäsin aiemmasta taipusammasta hiuksesta enemmän, pysty aamulla vain harjaamaan ja hiukset oli upeat ja kivalla todella loivalla laineella. Nyt nää on vaan suorat ja vähän tylsät.
Viimeksi muokannut Lullah, 28 Kesä 2014, 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Mihin perustuu rakennepaikkauksen lupaus? Olen yrittänyt etsiä luotettavia tutkimustuloksia, mutta mitään sitä puoltavaa ei löydy. Löytyy vain tieto keratiiniyhdisteistä kalvonmuodostajina. Eihän hiuksen suomukerrosta voi paikata millään?
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Vastaa Viestiin