Hiustuotteiden kulutusvauhti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
rolla

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mulla voi kestää 1-3 vuotta yks 300 ml puteli, kun pesen hiukset vaan yhdellä putelillä noin kerran viikossa.

Aiheeseen liittyen.. te joilla on litrasia (joico rekku, mop clean, oh), niin miten ne säilyy .. jos litraset ostan, niin mähän läträän niillä viellä keski-ikäisenäkin  ;D Ja tukka tottuu..
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Ostin viime kesänä Joicon altiman ja kerapron,altimaa on vielä mutta kerapro loppui muutama kuukausi sitten.
Myöhemmin syksylla tuli ostettua k-pakeja joista tehis on melkein loppu,mutta sampoo melkein täysi.
Tukka nimittäin rasvottuu k-pakin sampoosta huippunopeasti,niin ei ole tullut käytettyä.
Nexxuja on niitä pieniä puteleita ja toivon että riittävät kunnes menen taas käymään tukholmassa.
Ihmettelen miten nuo pullot kestävät,koska sorrun aika usein läträämiseen.
Sampoota menee puolet hitaammin kuin hoitoainetta ::)
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Rolla kirjoitti: Aiheeseen liittyen.. te joilla on litrasia (joico rekku, mop clean, oh), niin miten ne säilyy .. jos litraset ostan, niin mähän läträän niillä viellä keski-ikäisenäkin&nbsp; ;D Ja tukka tottuu..
Joo tota mäkin pelkäsin mut ostin silti Tigin O&H-shampoon litraisena. Mä pidän sitä isoa putelia ruokakomerossa viileässä ja pimeässä ja sitten täytän siitä sellaseen pieneen 60ml puteliin jota pidän kylppärissä. Ja sekin on ihan totta että pää tottuu samaan kamaan, mutta mä en käytäkään tota joka pesussa vaan mulla on käytössä muutamaa muutakin shampoota. En kyllä useampaa litraista ostaisi..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
dhaniwali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 607
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:38

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja dhaniwali »

Redkenin soft ends loppui vähän aikaa sitten. Kaksi vuotta aika tarkalleen oli se puteli, käytin lähes joka pesun jälkeen, eli muutaman kerran viikossa.
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Silver »

Hmm shampoiden kulutustahtia aika hankala arvioida,kun niitä niin vaihtelee ja mixailee keskenään ettei vaan yhtä ja samaa.Hoitiksia/tehiksiä sitten ei mulla ainakaan voi olla ikinä liikaa niitä voin laittaa vaikka kuinka,kun kuivat hiukset ja pituuttakin niin niitä tulee tehohoitoja läträttyä ja laitettua reilusti ja antaa vaikuttaa ja pikkasen taas lisää ja vaikuttaa.Sen sijaan iäisyyden kestää jotkin muotoilutuotteet yms. Kun ei viitti niin kauheesti ja aina joka päivä niitä laittaa kun sitten saa taas heti olla tukkaa pesemässä kun likaavat.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mulla kuluu tuotteet todella hitaasti joka on tietysti taloudellista mutta harmittavaakin kun haluais tietty olla koko ajan kokeilemassa uusia litkuja! Helmikuussa ostin K-Pakin 150ml shampoon ja se loppui tässä pari viikkoa sitten. Käytin joka pesussa lukuunottamatta paria viikkoa jolloin kokeilin BC:n Repair Rescueta. Eli 150ml kesti siis n. 2,5 kk. Pesen hiukset joka toinen tai joka kolmas päivä.

BC:n latvasuojaa laitan joka ikisen pesun jälkeen ja nykyisen putelin ostin vuosi sitten huhtikuussa. Sitä on vielä jäljellä varmaan joku neljännes. Että aika uskomattomasti riittää meitsin käytössä noi aineet.
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Mullakin tuotteet kuluu aivan järjettömän hitaasti, niin että lopussa on jo niin kyllästynyt, että toivoisi vaan jo pullon loppuvan. Shampoista ja hoitiksista en osaa sanoa, kun käytän muutamia puteleita yhtäaikaa. Shampoot kuitenkin kuluvat nopeammin kuin hoitikset, koska joskus aamukiireessä luistan hoitiksen laitosta.&nbsp; :-[ Mut joku BC:n latvasuoja kestää vähintään yli vuoden. Suihkittavat kuluvat nopeammin, ehkä kestävät noin 2-3 kk.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
Prisku

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Prisku »

Shampoot kestää toosi kauan. Joicon sain joululahjaksi (hoitoaineen,shampoon ja tehohoidon) ja kaikissa vielä n.puolet jäljellä.
Toisaalta taas hoitosuihkeet tuntuu kuluvan aivan liian nopeeta.
Tigin Superstar ei tunnu loppuvan ikinä. Muutenkin ottaa päähän,kun se kerran tippui minulta lattialle ja se ihana puteli meni rikki (sellainen violetti/vihreä pumppupullo), niin nyt ei oo enää yhtään niin mukava käyttää sitä ku se on sellases rumassa muovirasiassa.
Viimeksi muokannut Prisku, 04 Tammi 2008, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Joo shampoot ei tosiaan kulu millään. Mulla on aina joku kaksi käytössä samanaikaisesti, ja käytän niitä vuorotellen. Pesen hiukset suunnilleen joka toinen päivä CO:lla ja joka toinen shampoolla. Hoitista kuluu (läträän välillä liikaakin) kaksi kertaa enemmän. Yleensä hankin shampoota ja samaa hoitista kaksi, ja ne on samoihin aikoihin loppu.
Soft ends loppui juuri, ja mullakin kesti se noin kaksi vuotta! Vaikka se ihan hyvää olikin, niin en varmasti osta sitä piiitkään aikaan kun ehti niin pahasti kyllästymään. Eli eniten kuluu hoitiksia ja jätettäviä.
Muotoilutuotteet kuluu järkyttävän hitaasti, kun käytän niitä tosi epäsäännöllisesti. Mä aina kauhistelen ku mies saa jonkun geelituubin kuluun niin nopeesti, vaikka on ihan lyhyt tukka. Sit aina paasaan sille että ei sitä tarvii ku pieni tippa, kun se laittaa sitä yhtä paljon ku mä laitan hoitista, ja sit tukka on ihan täynnä mömmöä *yäk* ::)
Prisku

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Prisku »

Pitää nyt vielä korjata,että ei mikään tigin superstar vaan small talk :D.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Voi kauhea mitä vauhtia mun anoppi lotraa noita mömmöjään! Tasan kaks kuukautta sitten tilattiin HS:ltä halpoja Joicoja ja sen käyttämä Volissima-shampoo on jo puolivälissä! Eikä edes pese joka päivä hiuksiaan ::) Ei voi ymmärtää.. Haluaisin ihan käytännössä nähdä että vaahdottaako se aina tukan kahteen kertaan kämmenellisellä shampoota vai miten toi muuten on mahdollista. Ja hänellä on vielä todella lyhyt tukka!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lafanque

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Tuotteet ei kulu mihinkään. Saan aina lahjoittaa niitä pois etteivät ehtisi mennä ihan huonoksi. Ja sitten ostan uuden saman putelin tilalle, eli ei tuotteet vähenekään mihinkään. Hidas kulutustahti johtuu vaan siitä, että tuotteita on käytössä niin runsas määrä, ettei yksikään ehdi kulua kun pyrin käyttämään niitä about vuoronperään. Mulla ois varmaan yhä käytössä 7 vuotta sitten ostetut Extremet, ellen ois vaan antanut niitä joskus pois ja ostanut uusia tilalle. Pidän siitä että mulla on samanaikaisesti käytössä&nbsp; mahdollisimman laaja skaala tuotteita, saapahan hiukset monipuolista hoitoa&nbsp; ;) Lisäksi on ihan kauheeta kun rohmuan tiettyjä tuotteita varastoon, eli kun vanha tuote joskus 10 vuoden päästä (:D) loppuu, on mulla jo kasa uusia odottamassa. Oon ihan toivoton.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mulla kuluu tuotteet myös todella hitaasti ja hoitoainetta menee enemmän kuin shampoota. Onneksi olen oppinut tietämään paremmin mitkä tuotteet sopivat tällä hetkellä ja osaan välttää niiden floppien ostamista. Uusia purkkeja en osta varastoon, sillä makuutan rahojani mielummin korkeakorkoisella tilillä kuin kylppärin kaapissa&nbsp; ;)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja deko »

Koska kuulun hardcore-hamsterilahkoon (viitaten ketjuun "montako hiustuotetta") niin yritän lotrata aineita oikein reippaalla otteella että edes joku puteli loppuisi. Tokihan tuota tuotemäärää selittää kaapin hyllyllä odottavan 5 NG-purnukkaa yms ;D (tarjoushamsteri).

Aina se purkin loppuminen on yhtä juhlaa. Juuri sain Gliss Liquid Silk -setin loppumaan ja saan otta uuden arkisetin (AC moisture) käyttöön.

En siis ole juuri laskenut kauanko yksi shampoo-hoitissetti kestää, arviolta parisen kuukautta. Shampoo ja hoitis riittävät suunnilleen saman ajan koska tuplavaahdotan. Jätettävät riittää ja riittää ja riittää ja riittää.... BC latvasuoja on jo vuosikertaa eikä paremmatkaan vähene juuri lainkaan.
Viimeksi muokannut deko, 24 Syys 2006, 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
this too shall pass.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Hiustuotteiden kulutusvauhti

Viesti Kirjoittaja siili »

*manna* kirjoitti: Mulla kuluu tuotteet myös todella hitaasti ja hoitoainetta menee enemmän kuin shampoota. Onneksi olen oppinut tietämään paremmin mitkä tuotteet sopivat tällä hetkellä ja osaan välttää niiden floppien ostamista. Uusia purkkeja en osta varastoon, sillä makuutan rahojani mielummin korkeakorkoisella tilillä kuin kylppärin kaapissa&nbsp; ;)
Samoin ja hoitista kuluu paaljon enemmän kuin shampoota. Päätin myös että hamstrailu saa nyt loppua. Ostan vain uuden hyväksi tietämäni tuotteen varastoon jos tarjous on todella hyvä.
Vastaa Viestiin