Villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Jep, eipä sieltä löytynyt irtorastoja.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Illusia »

En ole ihan sata varma mutta plastikhaar taitaa myydä noita kaksipäisiä rastoja.Googlella löytyy osoite.Myös huutonetissä on ollut myynnissä.
Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Kyllä tuolla noita http://www.afrocare.com/cgi-local/afro/getsynhair.cgi?id=16&T=S ainakin on. Ja itsetekemisellä tarkoitin sitä, että tilaa kuidut ja väkertää niistä itse irtorastoja, siihen ei omien hiusten pituus vaikuttane?  ;D
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Mordred kirjoitti: Kyllä tuolla noita http://www.afrocare.com/cgi-local/afro/getsynhair.cgi?id=16&T=S ainakin on. Ja itsetekemisellä tarkoitin sitä, että tilaa kuidut ja väkertää niistä itse irtorastoja, siihen ei omien hiusten pituus vaikuttane?  ;D
Ihan käypä mut väri on väärä, oma hiustenväri on vaalean/tumman ruskea niin mitään sinistä rastaa en rupee vääntää  :P
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Mordred kirjoitti: Kyllä tuolla noita http://www.afrocare.com/cgi-local/afro/getsynhair.cgi?id=16&T=S ainakin on. Ja itsetekemisellä tarkoitin sitä, että tilaa kuidut ja väkertää niistä itse irtorastoja, siihen ei omien hiusten pituus vaikuttane?  ;D
Aaa juuu, luulin että tarkoitat että omista hiuksista väkertää rastat.
Mut njuu, plastikhaar:en nettikaupasta ei löytyny kyl irtorastoja.
Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Kyllä siellä on muunkin värisiä rastoja, pudotusvalikosta ja view color chart kohdasta löytyy. Niillä on tosiaan ihan luonnollisiakin värejä.  :)

Plastikhaarista en löytänyt minäkään irtorastoja.
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Oliko noi rastat siis yksittäisiä vai kaksittaisia?
Ja millä laitettiin kiinni?  ::)
Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Kaksipäisiä ovat, ja ainakin punomalla saa hyvin kiinni.  :)
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Niin plastikhaar:lta pitää vissiin tilata sähköpostitse niitä rastoja tai sitten niitä ei enää ole myynnissä olleskaan.Mun mielestä joskus reilu vuosi sitten kun niitä sivuja katselin niin siellä oli tiedotus että ne tehdään asiakkaan pyynnöstä erikseen.
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Njuu, taidanpa tuolta tänään tilata noita rastoja, montas tollasta "pakettia" kannattais tilata?

Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Itselläni oli muistaakseni kuituja päässä nelisenkymmentä kaksipäistä (joista siis tuli kahdeksisenkymmentä rastaa), mutta riippuu ihan hiusten paksuudestakin paljonko niitä menee. Itselläni on kohtuu ohuet hiukset.

Eli kun noissa afrocarella myytävissä kaksipäissä on kymmenen rastaa/paketti (joista siis tulee aina kaksikymmentä kun ovat kiinnitetty), kannattaisi varmaan tilata neljä tai viisi pakettia.

Ja varoituksen sana vielä, että noiden valmisrastojen laatu saattaa kuulemma olla paikoin aika kuraa, itse en ole ikinä kokeillut.  :-\
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Juuh, tänään tilaan noita. Noissa on varmaan ne kuminauhat mukana?
Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Sykerö kirjoitti: Juuh, tänään tilaan noita. Noissa on varmaan ne kuminauhat mukana?
Paha sanoa kun en ole ikinä noita valmiita tilannut, pelkissä kuiduissa ei luonnollisestikkaan ollut. :)

Niitä saa kuitenkin melkoisen halvalla eläinkauposta (ovat tarkoitettu hevosen harjan letittämiseen tai jotain), pussi jossa on monta sataa kumilenkkiä maksaa pari euroa. Ja ovat mielestäni parempia kuin vaikka ne afrocarella myytävät kumpilenkit.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Sykerö kirjoitti: Juuh, tänään tilaan noita. Noissa on varmaan ne kuminauhat mukana?
Miitkäs kuminauhat? Eihän niiden kiinnittämiseen tarvita kuminauhaa, eikös se vaan ärsytä päänahkaa, ja hiuksia!
Olen tilannut muutamia kertoja ja ei niiden mukana mitään kuminauhoja ole tullut.
Tosiaan joutuu itse hieman "paikkailemaan" näitä valmisrastoja. Ovat kehnosti pyöritelty ja ovat myös melko ohuita ja painavia.
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Linoa kirjoitti:
Sykerö kirjoitti: Juuh, tänään tilaan noita. Noissa on varmaan ne kuminauhat mukana?
Miitkäs kuminauhat? Eihän niiden kiinnittämiseen tarvita kuminauhaa, eikös se vaan ärsytä päänahkaa, ja hiuksia!
Olen tilannut muutamia kertoja ja ei niiden mukana mitään kuminauhoja ole tullut.
Tosiaan joutuu itse hieman "paikkailemaan" näitä valmisrastoja. Ovat kehnosti pyöritelty ja ovat myös melko ohuita ja painavia.
"When you reach the end of the natural hair secure the braid with a small rubber band (preferably one that best matches your clients hair and dreads)."


Kyllä niihin tarvii kumilenksut.
Vastaa Viestiin