Villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

http://www.angelfire.com/scary/mazzmatazz/

Tuossa ohje kaksipäisten kiinnittämiseen. Kuminauhahan on kosketuksissa vain hiusten latvojen kanssa, joten ei se niin kovin suurta tuhoa saa aikaiseksi: latvat saattaa pikkuisen rispaantua, mutta täytyyhän niitä silloin tällöin leikellä joka tapauksessa.

Nuo cybershopin valmisrastat ei kyllä laadullaan huimaa, kuten kuvasta näkee: http://www.cybershop.fi/tuotekuvat/548- ... ir_071.jpg
Viimeksi muokannut dreadviolet, 05 Tammi 2007, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Ice »

hairiumilla on aikas nätinlaisia irtorastoja myynnissä :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Viesti Kirjoittaja Ice »

mites kun tuollainen kaksipäinen rasta on sitten tukkaan kumilenkitetty, kauanko se siellä pysyy ??? en ole kovinkaan pro näiden irtonaisten vehkeiden kanssa, ei vaan ymmärrä ;D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Kiitos linkistä dreadviolet ja ihan totta että ei kovin laadukkaan näköisiä tuolla cybershopissa.
Kiitos paljon myöskin Icelle, en itse olisi tiennytkään että hairiumissa on irtorastoja ja paljon paremman näköisiä ja kuitenkin hinta on sama kuin cybershopissa.

Täytyykin miettiä jokin toisenlainen kiinnityssysteemi että voisi ottaa yöksi pois, ei tulisi kulutusta yhtään.
Jadele kirjoitti: Kiitos linkistä dreadviolet ja ihan totta että ei kovin laadukkaan näköisiä tuolla cybershopissa.
Kiitos paljon myöskin Icelle, en itse olisi tiennytkään että hairiumissa on irtorastoja ja paljon paremman näköisiä ja kuitenkin hinta on sama kuin cybershopissa.

Täytyykin miettiä jokin toisenlainen kiinnityssysteemi että voisi ottaa yöksi pois, ei tulisi kulutusta yhtään.
Toisaalta tulee postimaksua aika paljon hairiumista tilattuna kun on vielä kokeiluasteella tämä mun juttu. Täytyykin täältä ensin kysellä olisiko kenelläkään muunnissä paria rastapötköä :)
Viimeksi muokannut Jadele, 05 Tammi 2007, 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Kyllähän se pysyy niin kauan että sen ottaa itse pois. Rastaraitojen kyseessä ollessa kannattaa tietysti kiristää vaikka kerran kuussa, kun ei se niin iso homma ole, ja koko pään rastoissa maksimi pitoaika on ehdottomasti 3kk. Itse en ole kyllä  kertaakaan tuohon 3kk:n yltänyt, vaan oon yks kerrallaan kiristellyt niitä pikkuhiljaa.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Jadele kirjoitti: Kiitos linkistä dreadviolet ja ihan totta että ei kovin laadukkaan näköisiä tuolla cybershopissa.
Kiitos paljon myöskin Icelle, en itse olisi tiennytkään että hairiumissa on irtorastoja ja paljon paremman näköisiä ja kuitenkin hinta on sama kuin cybershopissa.
Tehdasvalmisteisia kun kumminkin ovat myös hairiumissa, niin laatu lienee enempi tai vähempi sama. Mutta ensimmäiseksi rastakokeiluksi varmastikin ihan ok. Pitkällä juoksulla pidän tehdasvalmisteisia kumminkin rahanhukkana.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Ice »

vahata ne hairiumin pötköt kannattaa ihan reippaalla kädellä myös ja pienimuotoista sulatusta moni noidenkin käyttäjä on suositellut, pysyy sitten kasassa hieman paremmin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Itse taas en suosittelisi kuitujen vahausta. Tehdasvalmisteisten ongelma on, että niitä ei usein ole lainkaan tupeerattu, joten vaikka kuinka sulattelisi uudestaan, ne on painavia eikä pysy kovin hyvin kasassa.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Ice »

voisiko ne sitten periaatteessa avata (jos ovat niin heikosti tehdyt että se siististi aukeaa) ja tehdä ihan alusta? eli kunnollinen tupeeraus sun muut, vai onko se kuitu saanut jo kuitenkin senverran rasitusta osakseen ettei sitä kestä?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Ice, ei mitään hajua, en ole koskaan kokeillut. Tosin samalla vaivalla varmaan tekis jo itse alusta asti. Ainakin osa tehdasvalmisteisista tuntuu olevan tehtyjä tuosta PP-kuidusta, jolloin tupeeraaminen on vähän tuskallisempaa eikä reagoi veteen/höyryyn, mutta kuumuuteen kyllä.

Olisin voinut vaikka lähettää kokeiltavaksi pari elysee star -valmisrastaa, joita joskus tuli omien seassa kokeiltua. Siellä ne on levänneet jo vuosikausia toimettomana kaapin perällä, mutta tuo kaappi on Suomessa ja minä Saksanmaalla. :-/

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Ice »

dreadviolet kirjoitti: Ice, ei mitään hajua, en ole koskaan kokeillut. Tosin samalla vaivalla varmaan tekis jo itse alusta asti.
varmasti, mutta kun niitä sattuu olemaan kuutisenkymmentä kaapinpohjalla ;D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Olen nyt etsiskellyt netistä kauppoja joissa myynnissä irtorastoja enkä löydä kuin nuo edellä mainitut cybershop ja hairium.
Tiedättekö muita kauppoja? Saa olla myös ulkomaisia. yritän vertailla hintoja.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Jadele kirjoitti: Olen nyt etsiskellyt netistä kauppoja joissa myynnissä irtorastoja enkä löydä kuin nuo edellä mainitut cybershop ja hairium.
Tiedättekö muita kauppoja? Saa olla myös ulkomaisia. yritän vertailla hintoja.
Yksi ulkomainen kauppa ainakin, joka on varmaan mainittukin, Afrocare.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Linoa kirjoitti:
Jadele kirjoitti: Olen nyt etsiskellyt netistä kauppoja joissa myynnissä irtorastoja enkä löydä kuin nuo edellä mainitut cybershop ja hairium.
Tiedättekö muita kauppoja? Saa olla myös ulkomaisia. yritän vertailla hintoja.
Yksi ulkomainen kauppa ainakin, joka on varmaan mainittukin, Afrocare.
^kävin tuolla katsomassa mutta en millään löydä näitä sieltä. En vain osaa etsiä.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Jadele kirjoitti:
Linoa kirjoitti:
Jadele kirjoitti: Olen nyt etsiskellyt netistä kauppoja joissa myynnissä irtorastoja enkä löydä kuin nuo edellä mainitut cybershop ja hairium.
Tiedättekö muita kauppoja? Saa olla myös ulkomaisia. yritän vertailla hintoja.
Yksi ulkomainen kauppa ainakin, joka on varmaan mainittukin, Afrocare.
^kävin tuolla katsomassa mutta en millään löydä näitä sieltä. En vain osaa etsiä.
http://www.afrocare.com/catalog/Elysee_ ... s_251.html ::) Kas siinä!
Vastaa Viestiin