Villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Sykerö kirjoitti:
Linoa kirjoitti:
Sykerö kirjoitti: Juuh, tänään tilaan noita. Noissa on varmaan ne kuminauhat mukana?
Miitkäs kuminauhat? Eihän niiden kiinnittämiseen tarvita kuminauhaa, eikös se vaan ärsytä päänahkaa, ja hiuksia!
Olen tilannut muutamia kertoja ja ei niiden mukana mitään kuminauhoja ole tullut.
Tosiaan joutuu itse hieman "paikkailemaan" näitä valmisrastoja. Ovat kehnosti pyöritelty ja ovat myös melko ohuita ja painavia.
"When you reach the end of the natural hair secure the braid with a small rubber band (preferably one that best matches your clients hair and dreads)."


Kyllä niihin tarvii kumilenksut.
Kyllä ne saa langallakin tms. kiinnitettyä, mutta kumilenksuja minäkin olen käyttänyt.
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Jep, ja kun sanoit että "4-5 pakettia riittää" niin eikös se 2-3 pakettia ole ihan ok jos yhdessä paketissa on jo 20 rastaa ?
Mordred
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 06 Touko 2006, 21:48

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mordred »

Noh, minun laskutapani mukaan 4 x 20 = 80 rastaa, itselläni oli vähän yli tuon verran ja ohuehkot hiukset, joten ajattelin että paksuille hiuksille saattaa mennä se viisikin pakettia... Minun ymmärtääkseni noissa oli siis 10 kaksipäistä/paketti, joista siis tulee kiinnitettynä 20.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mena »

Kerrohan sitten kun olet tilannut, millasia on. Mä oon jo jonkun aikaa himoinnu kaksipäärastoista sillai, että letitän sen kiinni ja sitten kumppari siihen. En vaan ite jaksa alkaa väsää niit patukoit, tein kerran pari ja oli ihan tuskaa  :-\
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Mutta kuminauhoja ei tullut mukana. Ne täytyy erikseen hankkia. Ja mainittakoon vielä, että kyseisen paikan kuminauhat ovat aika huonolaatuisia, (paukkuu rikki).
dreadviolet
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 02:11

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja dreadviolet »

Kyllä mulla on afrocaren kuminauhat kestäneet ihan hyvin. Halvemmalla tosin saa, kun menee ostamaan vaikkapa ratsutarvikeliikkeestä.

www.dreadviolet.com

Otan vastaan rastatilauksia kesällä 2011
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Linoa »

dreadviolet kirjoitti: Kyllä mulla on afrocaren kuminauhat kestäneet ihan hyvin. Halvemmalla tosin saa, kun menee ostamaan vaikkapa ratsutarvikeliikkeestä.
Oonkohan sitte saanu jotain virheellisiä kuminauhoja  ???
teri

Vs: villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Viesti Kirjoittaja teri »

Tulipa nyt sitten kesällä (okei joo siitä on kauan) kokeiltua villarastoja. Laitto sujui ja tukka pysyi sen pari tuntia kunnes tajusin ettei kannata pesukoneväreillä villoja värjätä. Rastat pois ja pesukonevärit päästä pois.  ;D Että tälläistä tällä suunnalla. Seuraavaksi voisi noita kuiturastoja kokeilla, minäkin kiinnostunut tietämään noista silky dreadrastat. Onko joku omistanut? Minkälaisessa kunnossa hiukset sen jälkeen?
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Mena »

Sykerö kirjoitti: Juuh, tänään tilaan noita. Noissa on varmaan ne kuminauhat mukana?
Joko ne tuli?
Sykerö

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Unohtu toi tilaaminen, eli ei ole tullut.  ;D
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Viesti Kirjoittaja Ice »

silky dreadeista löytyy muuten erittäin paljoa infoa ihan googlettamalla ;)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
hairflowerrr

Vs: villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Viesti Kirjoittaja hairflowerrr »

Minä haluaisin tällaisia rastoja joskus hiuksiini pari laittaa (suorien sekaan siis): http://www.cybershop.fi/tuote.php?path= ... &tuote=548
En kyllä tiedä onnistuuko tollanen.. ::)
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Viesti Kirjoittaja Merial »

^ Miksei onnistuisi? :) Letittää muutaman pötkön omien hiusten sekaan niin, ettei kiinnitys näy (jonnekin hiusten sekaan ettei ihan päälaelle) niin näyttää minusta ainakin todella kivalta, kunhan hiusten ja rastojen väri sopii toisiinsa. Tosin nuo tehdasvalmisteiset eivät tuppaa olemaan kovinkaan kestäviä, mutta kokeiluun ehkä ihan sopivia. Mieluiten suosittelisin tekemään kuitenkin itse kanelon-kuidusta, halpaa ja yhdestä puntista saa monta rastaa eli ei haittaa, vaikka muutama ensimmäinen olisikin harjoittelukappaleita.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
hairflowerrr

Vs: villa-/kuitu- ja muut irtorastat

Viesti Kirjoittaja hairflowerrr »

Merial kirjoitti: ^ Miksei onnistuisi? :) Letittää muutaman pötkön omien hiusten sekaan niin, ettei kiinnitys näy (jonnekin hiusten sekaan ettei ihan päälaelle) niin näyttää minusta ainakin todella kivalta, kunhan hiusten ja rastojen väri sopii toisiinsa. Tosin nuo tehdasvalmisteiset eivät tuppaa olemaan kovinkaan kestäviä, mutta kokeiluun ehkä ihan sopivia. Mieluiten suosittelisin tekemään kuitenkin itse kanelon-kuidusta, halpaa ja yhdestä puntista saa monta rastaa eli ei haittaa, vaikka muutama ensimmäinen olisikin harjoittelukappaleita.
Ookei. : ) Kiitos vinkistä, mietin tosiaan itsekin että voisi värkätä ihan itse niitä myöskin. Täytyypä katsella.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Irtorastojen tilaus netistä.

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Löysin googlella tälläisen paikan jossa irtorastoja joita voi myös laittaa kuminauhoilla http://www.cybershop.fi/index.php?path=0,19,21

En ole koskaan ollut rastafani mutta sain idean kun Big Brotherissa Jennillä oli omien hiusten joukossa pari keltaista rastapötköä ja nyt haluaisin itselleni samanlaiset mutta sävyltään saisi olla omien hiusteni tavoin tummat.
Mitä mieltä olette olisiko mielestänne ihan tyhmän näköistä jos omien hiusten joukossa olisi muutama rasta?
Miten rastat kiinnitetään kumilenkeillä ja eikö kumilenkit vaurioita omia hiuksia?
En tiedä näistä oikein mitään joten kaikki tieto on tervetullutta :)
Vastaa Viestiin