Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
scarface

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja scarface »

Bonacuren Sun care- hoitosuihke on tooodella omituisen ummehtuneen tuoksuinen.. Ja jännää oli, että pikkusisko taasen tykkäs lemusta  ;D
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

Otin testaukseen Glissin liquid silk -shampoon ja tuo toimii varsin moitteettomasti, mutta haju on ihan hirveä. Tuo haisee ihan mummon ja uimahallin sekoitukselta  ???, YÄK.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Antur »

Hyihyihyi, löysin jonkun vanhan pikkupurkin Essex-merkkistä perusvoidetta ja kummasti taas muistan miksi on jäänyt käyttämättömänä lojumaan  :-X Siis en ole koskaan törmännyt noin karmivan hajuiseen voiteeseen! Hajustamattomanahan tuo itseään mainostaa, en sitten tiedä mikä ainesosa saa sen haisemaan noin tautiselle. Vanhentumisesta ei ole kyse, samalta haisee kuin ekan kerran avatessakin ;D

TBS:n joku vartalovoi (karitevoita taisi sisältää ainakin, en muista tarkemmin...) tuoksui jännältä, jotenkin sellainen ei-hyvällä tavalla hienostunut (vrt. mummohajuvedet) tuoksu siinä oli, mutta toisaalta jokin piilevä luuranko kaapissani tykkäsi siitä jollain kierolla tavalla. Ristiriitaista.

Garnierin hajustamaton mineraalidödö lemahtaa tosi jotenkin ummehtuneelle, eivätkä sarjan muutkaan deot taida kovin kukkasilta tuoksua. Onneksi tuoksu ei kainaloissa enää häiritse, tuoreeltaan vain tökkii.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Samoin mulla jäi Essex-voide käyttämättä hajun takia. Mun mielestä se hais jollekin nahalle ;D Siis joku nahkalaukku tms.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^^ Mulla jäi kanssa aikoinaan Essex, kuten myös kaikki LV-tuotteet käyttämättä sen takia että (ainakin entisaikaan) ne kaikki haisivat oksennukselta. ::) En ole vieläkään uskaltanut kokeilla uudelleen LV:tä vaikka monet täälläkin ovat kehuneet joitain sarjan tuotteita.

Tulipa mieleen vielä pari uskomattoman hyvää tuoksua tuolta taannoisilta vuosilta, molemmat dödöjä. Joskus kun oli vielä alkoholia sisältäviä roll-oneja, niin mulla oli sellainen ihan marketista hankittu mikä tuoksui persikkajääteeltä. :P Se oli ihanaa, jos jostain löytäisin sen tuoksuisen hajuveden niin ostaisin heti!
Toinen oli Herbinan bergamotti-limetti suihkedeodorantti, tuoksui todella raikkaalta ja ihanalta, mutta tuo taisi olla joku kausituote. En saanut koskaan edes toista pulloa hankittua.
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 01 Marras 2010, 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minulla on myös valkoisessa tuubissa oleva Essex-voide, joka tuoksuu kamalalle. En osaa kuvailla sitä tuoksua: Ehkä vaseliini, jota käytetään koneiden rasvaamiseen  :-X.

Hiustuotteista kummallinen tuoksu on Paul Mitchellin Shampoo Three-tuotteessa. Tuoksuu muoville. En usko, että olisi pilalle mennyt tuote, sillä se tuoksu oli samanlainen jo uutena.

En voi sietää laventelin tuoksua  :-X.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 14 Huhti 2012, 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Mies oli ostanut meille piruuttaan XZ vanilla cafe -shampoota. Meinasin oksentaa kun hän pesi sillä hiuksensa. Mä kun en voi sietää mitään mikä tuo vähänkään mieleen kahvin, kahvi on jotain niin no-no mulle. Taidetaan tästä lähtien käydä eri aikaan suihkussa niin kauan kuin tuota purkkia on jäljellä. Ilmoitin jo että uutta ei sitten tule!!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Horros kirjoitti: Crestol colorgloss oli oikein ikävä tuoksuyllätys - todella mummomainen ja tunkkainen haju.  :-X
Joo, samaa mieltä. Miten niin ihana ja toimiva tuote voikin haista noin pahasti mummolta?  :( eikä edes ole mikään pullantuoksuinen mummo, vaan tosiaan ummehtunut ja tunkkainen. Yäks. Käytän silti näitä värinaamioita :D
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
...ja tuoksuu vielä lisäksi voimakkaasti purkin läpikin.  :-X En pystynyt käyttämään.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Tigi Catwalk Sleek Mystique - karsea hajuvesimäinen tuoksu joka jää ainakin hiuslakassa leijumaan hiuksiin voimakkaana loppupäiväksi.
Simppu

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Simppu »

Hei, kertokaa mulle raikkaan omenan/banaanin/ananaksen tuoksuisia tuotteita? Tykkäsin Joicon vanhoista tuoksuista, tykkään Niiskuneiti - suihkeesta, ja tykkään EHS-lastenshampoosta. EN tykkää esim. Tigin Self Absorbedista, eli semmoisesta "käsivoidemaisesta", tai "puuterimaisesta" makeasta hedelmätuoksusta.
Retro

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Retro »

^ No oman kokemukseni mukaan Tigin Moisture maniac tuoksuu aika paljon ananakselta ja on suht raikas moniin muihin Tigeihin verrattuna. Banaanituotteista taas Body Shopin banaanishampoo ja -hoitis tuoksuivat ihan oikealle banaanille. Itse tykkäsin molemmista kovasti, tuoksun ja tehon puolesta.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Moisture Maniac, kuten duckie jo sanoi ja Dumb Blonde joka myös tuoksuu ananakselle. Banaanihajuja en tiedä kuin Joicolta, niistä en itse niin pidä mutta koska tuotteet itsessään on HG, niin uhraan hajun kuntoisuuden edelle.
Omenatuoksua en muistakaan milloin olisi tullut hiustenhoidossa vastaan.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Klippoteketin kuivashampoo tuoksuu minusta raikkaalle, syksyiselle omenalle :)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
ainokainen

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mun mielestä Moisture Maniac tuoksuu "jollekin" hedelmälle, mutta Dumb Blonde ehdottomasti banaanille!
L'anzan rekku tuoksuu myös aivan mielettömän ihanalle banaanille.
Joicon rekku tuoksuu mun mielestä pina coladalle, eli kookos-ananakselle.
Fructis-tuotteet tuoksuvat mun mielestä omenaiselle. Yves Rocherilla oli myös aikoinaan joku ihanan tuoksuinen omenashampoo.
Vastaa Viestiin