Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Uusi tuoksulempparini on Tigin Headshot, ihana minttusuklaa! Tai eipä siitä ilmeisesti muut sitä suklaapuolta haista, mutta mun mielestä se on ennemmin minttusuklaa kuin pelkkä minttu. Nam!

Ja Bliw Timotei on myös ihana tuoksu käsisaippualle.
ainokainen

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Headshot-kaksikko on tosiaan ihan minttusuklaan hajuinen. Harmi, että tuote ei muuten oikein mun tukalle sopinut, pistin kiertoon.
Tigeistä tykkään eniten Dumb Blondesta. Niissä on ihana banaanin tuoksu. Aika samanlainen tuoksu on The Body Shopin banaanishampoossa ja -hoitiksessa. Tigin DB on ehkä vielä karkkisempi.

Tämän hetkinen lempituoksu (ja muutenkin lempituote) on Pantene-hoitoaine!
Ropelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Ropelli »

Herbina kirjoitti: Ja Bliw Timotei on myös ihana tuoksu käsisaippualle.
Niin onkin! Pähkäilin eilen kaupassa otanko Timotein vai Villivadelman, tällä kertaa kodin sai vadelma :) Se tuoksui niin hyvälle, että oli hilkulla koko saippua syöminen keskellä kauppaa  ;D
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Mun uusi tuoksuihastus on Tigin Some like it hot -hoitoaine :l.Ihana trooppinen, makeahko kesäinen tuoksu, joka jää hiuksiin juuri sopivalla tavalla (tai no, ihan varma tästä en ole, kun hiukset eivät yllä nenään asti niin en voi tarkemmin testailla :D). Tuoksu on tismalleen sama kuin jossain muinaisessa auringolta suojaavassa kampaamosarjassa oli, ihana&nbsp; <3.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Ah, olen ihan rakastunut Nature's Gaten Aloe Vera hoitsikan tuoksuun, sellainen vaaleanpunaisen karkkipurkan tuoksu&nbsp; :l Ja jää myös tuoksumaan hiuksissa.
1bMii, vaalennettu.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Antur »

Mies kuskasi taannoin Lidlistä Cienin jotain (purppuran/pinkin väristä) suihkusaippuaa, joka purkin ja värin perusteella voisi tuoksua jollekin äitelän naiselliselle (vrt. Palmoliven jotkut), mutta vielä mitä! Se lemahtaa todella pistävälle, miehekkäälle, tulee joku Adidaksen miesten suihkusaippua mieleen &nbsp;0_0 Järkkyä, ja se tuoksu vielä jää iholle. No, mies käytelkööt pois, ei tuo miesten saippuaksi paha olisi, mutta vähän on kyllä tuotteen väri ja yleinen olemus ristiriidassa tuoksun kanssa ;D

Superstarin ja Queen for a Dayn tuoksuun sen sijaan olen aivan ihastunut. Hook Up-vaahtovaha on vähän... jännä, en osaa päättää onko se hyvä vai huono.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

^ Mulla oli joskus vuonna keppi ja kivi jotain Lidlin suihkusaippuaa, pullossa luki muistaakseni lemon, mutta itse tuote tuoksui todella makean caramelmaiselta. Oisko vähän väärässä pullossa ollut tai jotain vastaavaa. ;D

Everyday Shea Moisturizin conditioner vanilla mint tuoksuu ihan hammastahnalta. :-X Odotin vähän miedompaa mintun tuoksua, eli tässä on sitten käyttäminen että tuon melkein litran tonkan saa kulutettua loppuun.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Charleen »

Tigin Oatmeal Cookie suihkusaippua tuoksui minusta aina tosi ihanalle, vaniljaiselle kaurakeksille. KUNNES armas mieheni sanoi mulle että "hyi mitä tuo on, haisee ihan märille hikisille villasukille!"
"no kiitos kun pilasit mun mielikuvan, nyt se nimittäin haiseekin ihan mille kuvailit" ;D
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja nelma »

Hyviä:
Tigi Oatmeal & Honey-ha - pullosta hurja, mutta päässä ihana
Tigi Moisture Maniac-ha - makea ja raikas ananasesanssi
Loreal serie expert Solar-shampoo - kevyt ja raikas persikka
XZ Vanilla cafe - herkullinen kermalikööri

Paha:
KC Professional Color Save-suihke - ällö- ja öklömakea vadelma/mansikkaesanssi, meinaa lentää roskiin ihan tuoksun takia. jää kaiken lisäksi leijumaan PITKÄKSI aikaa eikä häviä hiuksista kokonaan ennen seuraavaa pesua
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Hyvät:
Tigin Dumb Blonde tuoksuu ihan niille läpinäkyville nallekarkeille! En ole koskaan itse käyttänyt, tuoksutellut salaa entisen kämppiksen pulloja vain.
Tigin Superficial oli aluksi aivan mainio Amppari-mehujää, mutta pitemmän päälle se on alkanut olla vähän äklö eikä niin ampparinen kuin aluksi.
XZ muumipeikko-shampoo, ei sovi hiuksille mutta käytin suihkusaippuana ihan mehukattipäärynätuoksun takia.
Kaikki tervajutut ovat tietysti ehdottomia suosikkeja&nbsp; <3

Huonot:
Doven tuotteet, etenkin sellainen puuterinvärisessä pumppupullossa oleva silotusjuttu (en tiedä, onko sitä edes olemassa enää) haisevat ylipäätään vastenmielisiltä.
Herbinan lummehoitoaineessa on joku epämiellyttävä "sivuhaju".
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Tigin Some Like It Hot -hoitoaine tuoksuu aivan järjettömän hyvälle, omaan nokkaani ihan Jacky Makupala kinuskivanukkaalle :)

Saman sarjan shampoo taas muistuttaa lähinnä sitruunaista vessanraikastinta 0_0 Miksi ihmeessä eivät ole tehneet shampoosta samantuoksuista.
scarface

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tigin Brunette Goddess.. Siis aiettä!!&nbsp; <3 Tosin Tigin tuotteissa taitaa kaikissa olla yhtä hereä tuoksu, mitä nyt muistelen.. Brunette Goddessin suklaantoffeinen tuoksu kyl vie voiton melkeen mistä vaan&nbsp; :ts
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja nelma »

L'oréal Professionel Serie Expert Solar-shampoo
Ihana persikan tuoksu!&nbsp; :l Tekisi mieli syödä tätä.&nbsp; Paras kaikista.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
LP_Alice

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

^^Apua, nyt on pakko päästä ostamaan tuotakin, vaikka kotona seisoo jo kolme 750ml TiGi hoitoainetta.. ;D

Yksi aivan tosi ihanan tuoksuinen on Fructiksen Color-Resist naamio <3 Siinä on marjaisa, makea muttan hieman hapaohko tuoksu - tulee mieleen sellainen suuhun suihkutettava karkkilitku, joita joskus myytiin. :D
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Crestol colorgloss oli oikein ikävä tuoksuyllätys - todella mummomainen ja tunkkainen haju.&nbsp; :-X
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Vastaa Viestiin