Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Ostin miehelle head&shoulders shampoon, ihan sen orginal version ja luoja se tuoksuu hyvälle! ;D Tosi raikkaille hedelmille ja melonille. Itseasissa tässä juuri kuivattelen omaa hiuksistoani ko. shampoopesun jäljiltä, pakko oli omatkin hiukset pestä tuolla shampoolla, nyt tuoksuu hyvälle ;D
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Cecilia, älä kuitenkaan ihan heti säikähdä, haju ei ole hirvittävän voimakas ja minulla on muutenkin vähän ylireagoiva hajuaisti (haistan niin mietoja tuoksuja, joita muut eivät haista ja pystyn ihmisten ympärillä leijailevan hajun perusteella määrittämään niiden käyttämän shampoomerkin  ;D)

Toivottavasti et joudu kärsimään pullohajusta!
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Body Shopin banaanihoitoaine tuoksuu aivan järkyttävän ihanalle. Melkein tekisi mieli maistaa&nbsp; ;D Sellainen ihana, heldelmäinen ja makea banaanintuoksu <3
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Voitin kirjoituskilpailun ja sain paketin, jossa oli Marine groove Escada-voidetta ja saman sarja hajuvesi. Ensimmäinen tuoksuu kaverien ja miehen mukaan pahalta. Siinä on omaankin nenääni todella voimakas tuoksu, mutta veikkaan että se on ihan tarkoituksella sellainen hajuveden ja voiteen yhdistelmä.
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

EHS mustikkahoitoaine tuoksuu ihanalle! Toimii myös erinomaisesti glyseroli&öljy lisäyksellä.

Ostin hetken mielijohteesta muutama kuukausi sitten Wellan ENRICH&nbsp; kosteuttavan hoitoaineen paksuille hiuksille. Haisee aivan järkyttävän pistävän voimakkaalle mummohajuveden & partaveden sekoitukselle. En ole kovin tuoksuherkkä, mutta tuon haju on niin järkyttävä etten yksinkertaisesti pysty käyttämään sitä. Ottaa henkeen ja pää tulee kipeäksi.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Mill Creekin rekku kotiutui minulle tänään ja ensi töikseni tietysti päätin nuuskia sitä. Noh, tuoksu oli voimakkaampi kuin oletin ja toi jotenkin mieleen kirsikkatikkarin. Olen varmaan kolmeen otteeseen sitä nuuskutellut ja välillä suoraan sanoen tekisi melkein mieli maistaa.&nbsp; :3
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Kunis

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Kunis »

En yleensä erityisesti paheksu tuotteiden hajuja, ellei ne ole jotain todella imeliä kukka/marjatuoksuja, mutta Got2b:n kuivashampoo oli ihan kamalaa. Outo makea kirpakka sitruuna piinasi minua loppupäivän tuon laiton jälkeen. Yhy. Muuten oikeen kiva tuote, niin varmaan se täytyy vaan kestää.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

^Minusta se ei ole yhtään sitruunamainen (mikä olisi ollut mukava), vaan sellainen epämääräinen kukka.&nbsp; ::)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Pippi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 445
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:08

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Pippi »

^ Mun mielestä siinä on selkeästi yritetty hakea kieloa.
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Minustakin se on kukkainen, silti paras johon olen vastaavissa törmännyt. On muutenkin suosikki kuivashampooni, harmi vaan että molemmissa ostamissani pulloissa on vikaa. Käytön jälkeen sihisevät ja suihkuttavat shampoota itsekseen jonkun aikaa.
Kunis

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Mikähän minun hermostossa nyt toimii erilailla kun teillä.

Joskus jonkun suihkutettavan deodorantin tuoksu oli samanlainen. Se oli nimeltään joku "waterfall" tms. Miltä veden sitten pitäisi tuoksua?
peruna

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja peruna »

Kamalimmat joihin olen törmännyt ovat olleet Fudgen kuivis ja Tigin Catwalk Fashionista. Eka Tigin tuote minkä koskaan omistin ja pettymys oli hirmuinen, yökkä meinasi päästä pitkin päivää kun lemusi niin kammottavalle. Vieläkin on yli puoli purkkia jäljellä, varmaan mennyt pilalle jo koko mömmö.&nbsp; :-X
Parhaalle tuoksuu Hairstoren WWW-sarjan värjätyille hiuksille tarkoitettu shampoo/hoitis ja suurin osa XZ-shampoista ja hoitiksista. Viimeksi Prismassa törmäsin XZ Xylitol & Hunaja mömmöihin, eikö se tuntuisi kuin hieroisi hammastahnaa päähän?&nbsp; :P
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Keksin muuten tässä yksi päivä, mistä Mill Creekin rekun tuoksu on tuttu: Schweppes Russchian!

Tigin Colour Goddess-suihke kotiutui tänään, mitään ennakko-oletuksia tuoksun suhteen ei ollut, mutta se kyllä yllätti: herkullinen täyteläinen, voimakas toffee, ehkä vähän kahviin vivahtava tuoksu myös. XZ:n Vanilla Cafe:ta muistuttava mutta jotenkin syvempi ja herkullisempi. Osaan kuvitella, että monien mielestä voi olla ainakin pitemmässä käytössä äklö, mutta itse tykkään hirmuisesti kaikista "tekisi mieli maistaa"-tuoksuista.
Viimeksi muokannut Horros, 14 Syys 2011, 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Tuplapostaan kun edellisestä on aikaa ja tämä on niin vinkeä ketju, että soisin sille julkisuutta. &nbsp;;D

Beauty Without Crueltyn jätettävässä oli kyllä hämmentävä tuoksu. Odotin jotain tavallista, vähän hedelmäistä tai jotain sinnepäin, mutta tämä olikin joku outo sekoitus Herbinan lummehoitoaineen kummallisenpyöreää tuoksua, mäntyä ja häivähdys muovia(?). Vähän jopa hätkähdin sitä että tämmöinenkö tämä nyt sitten on.

Hiuksissa jonkin aikaa oltuaan tuoksuu vienosti mänty. &nbsp;<3 Olikin ihan miellyttävä sitten.

V: Minulle tuli ihan sama mieleen! Meillä on ollut samaa yskänlääkettä.&nbsp; ;D
Viimeksi muokannut Horros, 01 Loka 2011, 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja kleio »

IHerbistä tilaamani Nature's Gaten Aloe vera -hoitis tuoksuu jotensakin samalle kuin se lapsena saatu vaaleanpunainen antibioottilitku. Tai ainakin siinä on samanlainen makea äitelyys. Jokin muukin tuosta tulee mieleen, joku 80-lukuun ja lapsuuteen liittyvä ällöys, mutta en osaa sanoa että mikä. Omituista. Onneksi se ei tuoksu enää hiusten kuivuttua.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Vastaa Viestiin