Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Ehdottomasti tähän mennessä pahimman hajuinen käyttämäni hiustuote on ollut Macadamia healing oil spray: kamalan voimakas ja partavesimäinen :P Saman tuoteperheen deep repair masque on puolestaan paljon miellyttävämmän tuoksuinen.

Myöskään XZ Tyrni hiuskiinne ei ole hajullaan ihastuttanut, mutta sen haju sentään haihtuu hiuksista.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja kaarina »

L'Oréal Studioline kuivashampoo (volume kick) lupailee eksoottista hedelmätuoksua... Vai olikohan kukkasia? EEEH... Sinänsä ok tuote lemuaa niin karsean voimakkaasti kasarimummolle, että jäänee kokonaan käyttämättä. Suihkutuksen aikaisen löyhkän vielä kestäisi, kun tuote ekan kokeilun perusteella vaikuttaa hyvältä, mutta harmiksi haju jää hiuksiin. Nostalginen yhdistelmä lurahtanutta tätiparfyymia ja hyttysmyrkky-hiuskiinnettä lapsuudesta. :-X
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja piste »

Flow kosmetiikan vauvasaippua haisee jännältä, vaikkei sen pitäisi tuoksua/haista miltään. Se ei oo erityisen paha eikä hyvä haju/tuoksu. Sellanen neutraali, mut en kuitenkaan sanois tuoksuttomaks, vaikkei siinä hajusteita olekaan.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Cutrinin Moisturism-tuotteissa, ainakin hoitiksessa, on pahin versio siitä vaaleanpunaisen kasariantibiootin (voin vain toivoa että nykylapset säästyvät siltä) hajusta, jonka olen kosmetiikkatuotteessa tavannut. Ei vaan voinut käyttää, ykää joutui kakomaan, roskiin meni. Volumism-tuotteet taas haisevat vahvalle mummoparfyymille, hyyyyyi. Sääli - koko sarjan tuoksut kun olivat ennen viime uudistusta oikein mainioita.

Useimmat Tigit ovat jo voimakkuutensa takia yökkiä, myös muut ällömakeat kuten XZ Vanilla Cafe inhottavat. Pestessä hajun voisi vielä kestää, mutta ei päivätolkulla tukassa. Tigeistä kaikkein hirvein on Recharge-hoitis (shampoossa varmaan sama tuoksu), joka haisee pistävälle happoyrjölle. Vatsaa vääntää, kun haistaa. Sääli taas, kun haju muutoin on tyypillistä Tigiä miedompi.

Paul Mitchellin Instant Moisture -tuotteissa on todella outo kodinpuhdistusaineen haju. Ei mikään hirvein haju, eikä nyt ihan estä käyttämästä, mutta ei kyllä todellakaan innostakaan - ihan kuin Tolulla lotraisi. Schwarzkopfin Bonacure-linjan tuotteissa taas on kaikissa sama voimakas partavesimäinen pohjatuoksu, joka ottaa henkeen ja jää häiritsevästi hiuksiin. KC:n Let It Be -sarjan tuoksuja inhoan poikkeuksetta, oksettavan muovisia ja tunkkaisia. SYOSSin Repair & Fullness -hoitis haisee kammottavalle, jollekin suuveden ja kuoleman väliltä.

Parhaita tuoksuja on tullut vastaan esim. Lushilta sitrustuoksujen muodossa (I Love Juicy, Veganese, Happy Hippy) ja saippuoissa (kiivintuoksuinen Miranda, sitruunaruohon ja greipin tuoksuinen Snow Globe). Myös Lemony Flutterin sitruunatuoksu on oikein jees. Aussien värjättyjen hiusten sarjakin tuoksuu mahtavalle, persikkaiselle. Lush on kyllä kaikkiaan silti aika hit-or-miss... Esimerkiksi Bubblegum-huulikuorinnassa on sen tutun antibiootin haju, ja Snow Fairyssä pitäisi vissiin olla sama, kuten joissakin saippuoistakin.

Ihonhoidossa mukavia tuoksuja on ollut Laveralla, lähes kaikissa hiljattain uudistuneissa tuotteissa lukuun ottamatta ruusulinjaa. Enimmäkseen käytän kuitenkin hajusteettomia, ja vaikka moni tuntuu kokevan monet hajusteettomat tuotteet ikävän tuoksuisiksi, mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa hajusteettomien kanssa. Olen kai aika tottunut niiden 'hajuun'. Hajustettuja tuotteita taidan kuitenkin huomattavasti useammin inhota kuin niistä tykätä, olen vissiin aika nirso.
1cFii, oma väri.
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

^ OT: Oon varmaan ainoa joka muistelee antibioottilitkua nostalgisesti hyväntuoksuisena ja -makuisena :D
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Kathy »

^^Hyvä tietää, etten ole ainut jonka hajuhermoihin on lähtemättömästi syöpynyt tuo antibioottilitkun tuoksu! ;D Samankaltainen löyhkä on myös Schwarzkopfin got2b Smoothing Hairsprayssa, käyttämättä jäi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mä muistan yhdeksänkytluvun alusta jonkun vaaleanpunaisen litkun (penisiliini?) jota sain suun kautta johonkin tulehdukseen ja musta se maistui hyvältä... :-[
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja ZEN »

Mäkin muistan lapsuudesta jonkun vaaleanpunaisen antibioottilitkun, joka maistui ihan kauhealta. :-X Mutta mun mielestä noissa got2b:n smoothing tuotteissa on aivan ihana synteettinen haju! Toisaalta muistelisin, että äiti piti aina mun nenästä kiinni kun mulle syötettiin sitä antibioottia, etten maistaisi sitä niin selvästi. ;D Liekö tästä syystä säästynyt hajuaisti traumoilta.
Cogito ergo doleo.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Testasin BC Oil Miracle Liquid Oil hoitosuihketta yhden suihkauksen verran enkä voi suositella kenellekään, koska haju on sen verran voimakkaan tunkkainen ja parfyymimainen, että sai aikaan järkyttävän kuvottava olon&nbsp; :-X&nbsp; en edes ole erityisen herkkä hajuille, mutta tämä tuote oli kyllä jotain ihan käsittämättöntä. En sellaista hajua sietäisi hiuksissani, vaikka tuotteella muuten saisin luvatut silkinpehmeät ja kiiltävät hiukset.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja evergreen »

LUSHin American Cream -hoitiksen tuoksu menee varmaankin tavanomaiseen verrattuna kategoriaan 'outo', mutta minusta se on hyvä! Aika aistikas ja lämmittävä. Tuoksu on savuinen ja vaniljainen, vähän appelsiiniakin havaittavissa. Sisältää vissiin muskatellisalviaa, josta myskinen vivahde lienee peräisin.
1cFii, oma väri.
Retro

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Retro »

Ostin kokeiluun Biozellin Syväpuhdistavan shampoon, Syväkosteuttavan hoitoaineen ja Arganöljy Eliksiirin, joissa on hypotuoksu, mutta mun nenään nää haisee kaikki ihan omenasiideriltä. Ja se tuoksu vielä jää leijumaan tukkaan.&nbsp; :P
hippiegirl

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja hippiegirl »

Ei niin mahtavia tuoksuja:

ostin noin viikko sitten 750 milliset pullot Tigin Urban Antidotes Resurrection shampoota ja hoitoainetta&nbsp; <3 Pari kertaa olen käytellyt niitä, muuten toimii loistavasti ja shampoo tuoksuu ihanasti irtokarkeille, mutta hoitoaine..! Sellainen "makea karkkituoksu" joka mun nenään se haisee aivan antibioottiliuokselta!! Muistan että jouduin lapsena ottamaan sellaista päärynän makuista litkua, ja, no, ei pysynyt sisällä ja myöhemmin selvisi että olen allerginen sen vaikuttavalle aineelle&nbsp; :T&nbsp; Pitää toivoa ettei ala tökkimään niin paljon että estäis käyttöä&nbsp; :)

Klippoteketin hopeashampoo tuoksuu aika miehiseltä, samoin kuin punapulloiset Glissit&nbsp; ;D

Hyviä tuoksuja:

Fructikset vihreissä pulloissa. Täydellinen tuoksu! Tähän en kyllästy koskaan&nbsp; :l

Suurin osa Tigeistä on ihanan tuoksuisia, myös muotoilutuotteet! <3&nbsp;
helka

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja helka »

Label M:n Orange Blossom -shampoo ja -hoitis tuoksuvat nimensä mukaisesti ihanasti appelsiininkukalle ja tuoksua jää vähän hiuksiinkin.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Vähän sivuaa enemmän kosmetiikan puolta, mutta tuossa ylempänä kun on useampi kommentti sen pinkin, nestemäisen antibiootin aiheuttamista hajutraumoista, niin jaan tässä vaan huvitustani siitä, miten laaja ilmiö tämä onkaan. Katselin Lushin USA:n verkkosivuilta Snow Fairy -suihkugeelin arvioita, ja siellä puoli Amerikkaa avautuu tästä samasta traumasta!&nbsp; :D&nbsp; Todellinen First World problem täydessä laajuudessa...
1cFii, oma väri.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Minä täällä taas... Barf! Pesin eilen kokeilumielessä hiukseni Lushin Flying Fox -suihkugeelillä, jonka tuoksusta en varsinaisesti tykkää ollenkaan. Ei se kuitenkaan maailman hirveintäkään ole, joten kokeilin hiuksillekin. Tuoksu on siis aika vahva jasmiini joillakin muillakin höystöillä. Ja voi p*rkeleen p*rkele. Haju oli hiuksissa inhottava ja odotin vuorokauden, että pääsen tänään pesemään Bigillä sen pois. Oletin tämän toimivan, kun onhan tuoksuva Big kuitenkin aika lailla kaiken pois pesevä suolatökötti, mutta ei. Haju tukassa on yhä pistävä jasmiinipuska à la mummoparfyymi. Mä niin toivoin tuoksuvani tänään paremmalle...&nbsp; :( En enää koskaan käytä Flying Foxia yhtään mihinkään. Annan pikkupullon eteenpäin. Että Fox vaan sillekin.
1cFii, oma väri.
Vastaa Viestiin