Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Elna H
Haiven
Haiven
Viestit: 37
Liittynyt: 03 Elo 2011, 14:39

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Elna H »

XZ kinuski-karpalo hoitis on pullossa ja muhittelussa aivan ihanan tuoksuinen  :-* MUTTA pesun jälkeen hiukset (ainaski mun) jäävät haisemaan siltä, etten ole pessyt niitä pariin viikkoon ja niiden seassa on märkä sukka  :-[ Yök! Ei sitten muuta kuin uudelle pesulle...
Strix

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Strix »

En olisi kuvitellut, mutta olen ihan täysin hurahtanut kaikkeen mahdollisimman teollisen tuoksuisiin jälkiruokahajuihin. Erityisesti vanilja lämmittää syksyisinä iltoina ja siitä pidän yhäkin aidoimmillaan, mutta kaikki karkkihattaratuoksut joita myydään halvalla jossain seppälässä on se juttu nyt. Mikäköhän lie iskenyt.
chai

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja chai »

Horros kirjoitti: Keksin muuten tässä yksi päivä, mistä Mill Creekin rekun tuoksu on tuttu: Schweppes Russchian!
Mulle tulee sen hajusta mieleen Jee-Jee -pastillit, joita joskus muinoin oli Lauantai-pussissa.
kleio kirjoitti: IHerbistä tilaamani Nature's Gaten Aloe vera -hoitis tuoksuu jotensakin samalle kuin se lapsena saatu vaaleanpunainen antibioottilitku. Tai ainakin siinä on samanlainen makea äitelyys. Jokin muukin tuosta tulee mieleen, joku 80-lukuun ja lapsuuteen liittyvä ällöys, mutta en osaa sanoa että mikä. Omituista. Onneksi se ei tuoksu enää hiusten kuivuttua.
Niin tuoksuu! Ei mikään mukava tuoksumielleyhtymä, mutta kyllä sen kestää. Monet ananassiiderit tuoksuvat minun nenääni samalta.
Yayah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 02:51

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Yayah »

Harley kirjoitti: En olisi kuvitellut, mutta olen ihan täysin hurahtanut kaikkeen mahdollisimman teollisen tuoksuisiin jälkiruokahajuihin. Erityisesti vanilja lämmittää syksyisinä iltoina ja siitä pidän yhäkin aidoimmillaan, mutta kaikki karkkihattaratuoksut joita myydään halvalla jossain seppälässä on se juttu nyt. Mikäköhän lie iskenyt.
Samoin, mutta mieluummin luonnollista muistuttavat kuin teolliset tuoksut. Seppälän karkkituoksuista tuli mieleen TIGI Urban Antidotes Resurrection 3. Ostin Seppälästä noin 15 vuotta sitten shampoon, joka tuoksui samalta. Se oli huonointa ikinä ja se mielikuva yhdistyy siihen tuoksuun. Hoitoaineessa on sama karkkituoksu lisättynä pistävällä liiman hajulla. Tuoksu on siedettävä, mutta välillä epäilyttää mitä siinä oikein on, että sen täytyy tuoksua  myrkylliseltä.
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

Tigi Catwalk Session Series Finishing Hairspray

Tuoksu on hyvä, mm. vaniljaa, ruusua ja myskiä. Jopa ystäväni totesi, että onpas hyväntuoksuista lakkaa. MUTTA tämän ongelma on se, että se peittoaa helposti hajuveden. Missään nimessä hajuvettä ei saa laittaa ainakaan ennen lakkaa, mikäli haluaa, että hajuvesi tuoksuu.

En aiemmin ole ajatellut, että lakan hyvä tuoksu voisi koitua hieman ongelmalliseksikin. Ei se nyt suoranaisesti toki haittaa, voisin ostaa tämän tuotteen mielihyvin uudestaankin, koska tykkään lakasta, mutta hieman vähäisempikin tuoksu riittäisi. Tosin, kun tämän päälle laittaa Joicon Humidity Blockeria, joka taas haisee hirveältä, niin haju tasaantuu :D
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja nysimum »

Tigin Superstar jätettävä hoitis lemuaa aivan järkyttävän hirveältä :-X Tyrmäävän voimakas mansikkaesanssin lemu, onneksi ei jää hiuksiini pitkäksi aikaa... Schwarzkopfin smooth 'n chic sen sijaan tuoksuu kivalla tavalla karkkimaiselta! Ei haittaa vaikka tuoksu hetkeksi aikaa hiuksiin jääkin.

Pidän sitrustuoksuista, joten Tigin kiharatuotteet (Foxy Curls ja Hi-Def Curls) tuoksuvat mielestäni herkullisilta, samaten mop:n hydrating-shampoo :)

Se got2b:n kuivashampoo muuten mun mielestä ei haise kukalta tai varsinkaan sitruunalta, vaan hyvin perinteiseltä saippualta ???
Viimeksi muokannut nysimum, 01 Helmi 2012, 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
Mjau

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Mjau »

Gliss Satin Relax hoitoaine. Siinä on semmonen dunkkis, että alkaa päähän koskemaan. Tosi voimakas haju. Ja vielä ois reilu puol putelia käyttämättä kun en roskiinkaan raaski heittää... ::)
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

Label.m Smoothing Cream

Karmea haju, aivan mieshaju. On unisex-tuote, mutta mitään kirsikkaista en tässä haista. Osiksen silottava haisi joskus aivan yhtä kaamealta, ehkä vielä hieman hirveämmältä.

Tätä onkin sitten nastaa käytellä vielä ikuisuus, eka käyttökerta vasta takana... phuuh. Ilmankos olikin tarjouksessa.

chai

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja chai »

Horros kirjoitti: Beauty Without Crueltyn jätettävässä oli kyllä hämmentävä tuoksu. Odotin jotain tavallista, vähän hedelmäistä tai jotain sinnepäin, mutta tämä olikin joku outo sekoitus Herbinan lummehoitoaineen kummallisenpyöreää tuoksua, mäntyä ja häivähdys muovia(?). Vähän jopa hätkähdin sitä että tämmöinenkö tämä nyt sitten on.

Hiuksissa jonkin aikaa oltuaan tuoksuu vienosti mänty. &nbsp;<3 Olikin ihan miellyttävä sitten.
Tykkään tosi paljon BWC:n jätettävän tuoksusta! Jotenkin raikkaan metsäinen ja rosmariininen.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja SC »

Tigi Bed Head Totally Baked Hair Meringue Mousse tuoksuu aivan herkulliselta. Se on sellainen hyvin karamellimäinen, erittäin pirteä ja muistuttaa minua marengista. En tiennyt, että näin hienoja tuoksuja löytyy mistää muualta kuin keittiöstä&nbsp; ::)
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Varjotar

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Herbinan marjaspa..Ei miellytä.
Gliss:n värjättyjen hiusten shampoo ja Liquid Silk-aineet. Tökkii aika vikkelään niiden tuoksut mun nenässä.
XZ:n Vanillacafe ei jaksa myöskään miellyttää, yltiömakee.
L´Oreal Volume Collagen:in tuoksut muuttui kanssa joteki sietämättömiks sen jälkee ku tuote uudistui.
Viimeksi muokannut Varjotar, 25 Maalis 2012, 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Kuuluisan vaaleanpunaisen antibioottilitkun tuoksu vainoaa minua: käytin Aussien 3 Minute Miracle Frizz Remedy-näytteen, joka tuoksui tuolta ja nyt se sama haju leijuu hiuksissani. Lushin Godmother-saippua saapui myös tänään, ja siinä on myöskin antibiootin pinkki aromi, oikein vahvana vielä. Ei tuo hirveä ole, mutta ei mitenkään lempparikaan... ::)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Nemilie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 31 Loka 2012, 16:04

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Nemilie »

Cutrinin Sensitivism -hoitoaine on ihan hirveän hajuista! :-X Haisee oksennukselle. :D Ei haise edes semmoiselle hajustamattomalle, vaikken sitäkään hajua rakasta, vaan ihan oikeasti oksennukselta ja joltain pilaantuneelta rahkalta. Kerran kun pölläisin sitä suihkuhyllystä CO-pesuun niin voi jestas, en meinannut saada yöllä unta kun haju ällötti niin paljon. ;D Vaikka siihen vähän tottui niin aina kun menin TET-paikkaan puhaltimien läpi niin päänahan tuoksu inhotti. Kärsin sitä silti kolme päivää, kunnes pesin normaalina pesupäivänä. Voi tosin olla, että tuo hoitoaine oli jotenkin pilaantunut, sitä kun ei ollut kukaan pitkään aikaan käyttänyt, vaikka purkki lupaa säilyä avattuna 2 vuotta... Etenkin kun ikivanha Curlismini alkaa epäilyttävästi tuoksahtaa vähän samalta, varmaan joku pilaantuvan Cutrin-tuotteen ominaistuoksu, yääh.

Kun Cutrinin tuotteet uudistuivat joskus (siitä on jo aikaa), kiinnitimme äitini kanssa molemmat huomiota siihen että aikaisemmat miellyttävän hedelmäiset ja kukkaiset tuoksut olivat vaihtuneet paljon kummallisempiin. Kaikissa oli sama, partavesimäinen tuoksu. Ei ole kauhean kivaa, että tukka tuoksuu partavedeltä. :D

Parasta tuoksua en heti keksi, mutta Bonacuren Oil Miracle Finishing Treatment tuoksuu miedolta mutta tosi hyvältä! Tuoksuisi varmaan hiuksissakin mukavasti jos laittaisi enemmän, mutta laitan sitä todella vähän. Herbinan Marja Spa -shampoo ja hoitoaine tuoksuvat myös hyvältä. Joku omenainen tuoksu olisi hiuksissa kiva, XZ-hylly täältä tullaan! :D
rosmarin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 167
Liittynyt: 16 Syys 2008, 16:12

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja rosmarin »

Gliss-sarjan värjättyjen hiusten hoitosuihke lemuaa aivan järkyttävän voimakkaasti halvalta partavedeltä, jäiks. Käytin urheasti puoli pullollista kunnes en enää kestänyt sitä hajua, vaikkakin itse aine oli ihan toimivaa. Niin, ja Herbinan Marja Spa tuotteet eivät innosta niiden pikkutytöille sopivan yli-imelän marjaisuuden vuoksi.

Tigin Moisture Maniac shampoo on sitten päinvastaisesta kategoriasta, tykkäsin kovasti sen karkkimaisesta girly girl -tuoksusta. Toinen taivaallisen hajuinen tuote on YR:n kuivien hiusten shampoo ja hoitis, hiukset tuoksuvat pitkään aivan jumalaiselta kun olen pessyt niillä kutrini. Olen monesti nuuskutellut että kenellä samassa tilassa olevalla on ihanaa hajuvettä, kunnes olen hoksannut että sehän on oma pää joka tuoksuu noin hyvältä :D
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mun kasvojenpuhditusemulsio tuoksuu ihan maustamattomalle soijajogurtille! :D Se on niin hassua. Ei sinänsä häiritse, mutta erikoista.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Vastaa Viestiin