Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
hedgehog

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja hedgehog »

Tähän mennessä ehdottomasti pahimman hajuinen hiustuote jota olen käyttänyt on ollut Bonacuren syväpuhdistava shampoo. Haisi aivan muurahaiselle, en ymmärrä miten shampooseen voidaan laittaa sellainen tuoksu. Osiksen hiuslakkojen tuoksustakaan en oikein tykkää, liian voimakas ja miehinen. Tigin Headrush on ainakin parhaimpien joukossa ellei paras.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^OT mutta miltä muurahainen haisee? :D
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^^ Mä just täällä mietin (ja naureskelin) samaa ;D Hauska ilmaisu! Vaikka pienenä muurahaisia tutki, niin en muista, että olisin haistanut...

Aiheeseen: Rainbown Aloevera hoitis tuoksuu ihanan raikkaalta! Aina, kun mun poikaystävä on käynyt suihkussa nuuskuttelen sen latvoja :D Itsekin käytän sitä CWC-pesussa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
hedgehog

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja hedgehog »

^ ja ^^ Hehe :D. Asuin lapsuuteni paikassa jossa oli todella paljon muurahaisia, on tullut joskus liiskattua sellainen ja paha hajuhan siitä jäi sormiin, oliskohan sitten muurahaishappoa tai jotain...
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^no sehän selittää :D
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Chi Silk Infusion on oudoimman tuoksuinen haistamani  hiustuote. Tuoksu on mielestäni melkoisen maskuliininen ja vieläpä erittäin voimakas. Ei kuitenkaan paha ja siihen tottuu.

Pidän Sunsilk-shampoiden tuoksuista, vaikka en muuten pidäkään itse tuotteista. Niiden tuoksu yhdistyy mielessäni niihin nykyistä paljon huolettomampiin vuosiin, jolloin asuin vielä lapsuudenkodissani. Siellä käytettiin Sunsilkejä, Panteneja ja Elvitaleja. Erityisesti Sunsilkit edustavat siksi mielessäni "aitoa ja oikeaa" shampoon tuoksua. Meillä oli sitä ilmeisesti aika usein  :P. Omistan nykyisin yhden Sunsilkin shampoon, mutta nuuskutan sitä vain ja käytän sen pois vessaa pesemällä. Hiusten puolesta hutiostos mutta ah niin hyväntuoksuinen. Myös kaikki itselleni tutut EHS-sarjan hiustuotteet ovat nostalgisella tavalla hyväntuoksuisia. En ole haistanut Mustikkaa, mutta kaikkia muita...

Olen ehkä maininnutkin jo, mutta hoitiksista nenääni miellyttävät erityisesti karkkimaiset Tigin Oatmeal & Honey sekä Brunette Goddes. Suaven Tropical Coconut Conditioner taas tuoksuu todella ihanasti makealta kookokselta.

Tigin Moisture Maniac on mielestäni aika pahantuoksuinen hoitis.
Viimeksi muokannut pitkätukka, 17 Huhti 2010, 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Antur »

Got2be Sparkling-lakan tuoksu on kyllä vähintäänkin... makeahko :D Tulee joku esanssimansikka mieleen, ja tuoksu vielä jää hiuksiin aika vahvasti, onneksi ei tosin liikaa. Muuten hyvä tuote, saatoin hyvinkin löytää uuden vakkarilakan.

Tigin Superstarin tuoksusta tykkään. Sopivan mieto ja neutraali, mutta kuitenkin kiva. Samoin joku Tigin lakka tuoksui hyvälle, mutten kuollaksenikaan muista mikä... Tuoksu muistutti jotain 7up-limsaa.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Awww.. Ostin tänään Bliwin (vai mikä se saippuamerkki onkaan..) Mustikka käsisaippuan meidän kylppäriin ja se tuoksuu ihanalle!  :-* Yritän keksiä koko ajan jonkin syyn käydä pesemässä kädet  ::)
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja malic »

^Se on kyllä ihanan tuoksuinen :) Tykkään noista muistakin Bliwin saippuoiden tuoksusta.

Mutta voi yöks etten meinaa sietää Xtran vartalovoiteen tuoksua. Olen omistanut tuon pullon kohta vuoden ja piti siirtää se ihan vasta suihkukäyttöön, kun ei sitä muuten oo saanut kulutettua. Samalta tosin tuoksuu kaikki niiden kosmetiikka kosteusvoiteesta lähtien, tiedänpähän ettei noita tarvi enää kokeilla.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Neriana »

^ meillä oli aijemmin Bliwin joku metsä(?) saippua, ja itseasiassa siksi ostinkin uuden sillä se metsäjuttu haisi mielestäni ihan kauhealle  :( Eli ihan kaikki noista eivät ole ainakaan minun mieleeni.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Nivean pure invisible roll-on tuoksuu tulitikuille. Pidän tulitikkujen tuoksusta, joten mielelläänhän sitä nuuskuttelee  :)

Muoks. Herbinan MarjaSpa-muotovaahdossa on vienoinen hevostallin haju, joka haihtuu kyllä nopeaan.
Viimeksi muokannut Eiffe, 18 Huhti 2010, 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ninne

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Ninne »

Ostin ison pumppupullon Aqualan plussaa, tuoksuu sille että siinä on moottoriöljyä seassa. Mulla on joskus ollut samaa rasvaa pienessä tuubissa eikä se tosiaankaan tuoksunut pahalle!
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja nelma »

Neriana kirjoitti: Awww.. Ostin tänään Bliwin (vai mikä se saippuamerkki onkaan..) Mustikka käsisaippuan meidän kylppäriin ja se tuoksuu ihanalle!  :-* Yritän keksiä koko ajan jonkin syyn käydä pesemässä kädet  ::)
Mulle tulee tästä mieleen joku alkoholijuoma, en kyllä saa päähäni mikä  ;D
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Saippuoista puheen ollen, Dailylla on joku hiukkasen vihreälle omenalle tuoksuva nestemäinen käsisaippua (pumppupullossa, vaaleanvihreä). Käytin sitä äidilläni käydessäni ja ihastuin sen tuoksuun.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Katiss
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 58
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:49

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Katiss »

malic kirjoitti: ^Se on kyllä ihanan tuoksuinen :) Tykkään noista muistakin Bliwin saippuoiden tuoksusta.

Mutta voi yöks etten meinaa sietää Xtran vartalovoiteen tuoksua. Olen omistanut tuon pullon kohta vuoden ja piti siirtää se ihan vasta suihkukäyttöön, kun ei sitä muuten oo saanut kulutettua. Samalta tosin tuoksuu kaikki niiden kosmetiikka kosteusvoiteesta lähtien, tiedänpähän ettei noita tarvi enää kokeilla.
Mä kokeilin laittaa tuokukaupasta tilaamaani Wedding Bells- tuoksuöljyä sekaan - ja tuli todella mun nenää miellyttävä tuoksu. Aikaisemmin laittelin sekaan Yuzua, mutta se ei oo alkuunkaan yhtä hyvä. Jotenkin se karmee X-tran lema ja Wedding Bells muodostavat yhdessä tosi raikkaan tuoksun.
Vastaa Viestiin