Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Manna »

Sebastianin Mohair-shampoo tuoksuu miehekkäälle, sellaiselle vähän halvalle partavedelle  :P
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Redkenin true calm shampoo haisee aivan hirveälle. :-X Lanzan korjaava shampoo tekee pahaa. En tiedä miksi. Ilmeisesti se kookos tekee sen.
Joicon k-pakkeihin kyllästyn nopeasti. Aluksi tuoksu on hyvä, mutta sitte se imelä banaani tulee liian voimakkaaksi.

Tigi self absorbed ja treat me right tuoksuvat ihanalle. O&H:sta en osaa mennä sanomaan. Haju on ihan ok, mutta liian voimakas. Small talkin kanssa on vähän sama juttu - liian voimakas.

Nexxuista ainakin humectress, keraphix, pep'r'mint, ensure ja botanoil haisevat hyvälle. Varsinkin ensure herkullisen greipin tuoksun kanssa. Nuissa muissa on sellainen kiva perustuoksu, ei hyppää nenälle. Enphuse sen sijaan haisee jollekin rasvalle tai saippualle. Se ei kuitenkaan ole voimakas haju, joten eipä sitä tukkaa pestessä huomaakaan.

OT.
Mie olen huomannu, että mulla taitaa olla jokin kehittyvä hajusteallergia (vai miksi sitä kutsutaan?). Muistan, kun ostin Lanzan korjaavan shampoon. Se tuoksu oli silloin ihan ok, mutta  sitten ajan kuluessa huomasin, että se haju tekee vain yhä enemmän pahaa, vaikken ole sitä käyttänykkään niin paljoa (olen käyttäny 300ml pullosta reilu 50ml).
En kuitenkaan usko, että tällä heräävällä allergialla(?) on mitään tekemistä shampoiden kanssa. Johtuu varmaan vain iästä.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Ananas »

*manna* kirjoitti: Sebastianin Mohair-shampoo tuoksuu miehekkäälle, sellaiselle vähän halvalle partavedelle  :P
Totta! Kaverin pulloa haistelin ja ihan järkytyin tuoksusta. Onkohan tuo miehille suunnattu, vai miksi tuollainen haju? Itselläni olisi jäänyt käyttämättä, jos olisin tuota vahingossa ostanut.

Joicon Moisturizerin tuoksu on minusta aika kamala. Itse aine tuoksuu ihan kivan makealle, mutta hiuksissa haju muuttuu aivan kamalaksi. Erityisesti hiusten kuivuttua ympärillä leijuu inhottava kloori tai joku vastaava tunkkainen löyhkä. Säikähdin alkuun, että imikö mun latvat keväisillä uintireissuilla itseensä niin paljon klooria että hajua pukkaa vielä viikkojenkin jälkeen. Tuo haju ilmestyy kuitenkin vain Moisturizerin käytön jälkeen, joten sitä kai se on pakko syyttää.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Mä olen miettinyt samaa kuin Mustikka, että voisko mulla olla joku hajusteallergia. Varsinkin K-Pakin hoitis ja tehis sai mut melkein oksentamaan. Sama kävi Mopin Hydrating hoitiksen kanssa  :o Niin kyllä se vähän ihmetyttää. Ja joudun pelkästään hajuvesissäkin olemaan tarkka, muuten tulee heti migreeni. Ja joistakin hiustenhoitotuotteistakin tulee ikävä kyllä migreeni ja paha olo samaan aikaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mun lemppari on Nexxujen Humectress!  :-* Ihan totaalista inhokkia ei ole viela tullut vastaan.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Ensin pidin ihan tosi paljon Magic Bulletista, mutta nykyään se lähinnä lemuaa. Yök, todellakin kuin jokin vanha, kulahtanut hajuvesi...  ::) Samoin K-Pak-rekun kanssa; ensin tuoksui kivan raikkaalle ja mukavalle, mutta nyt on aivan hirveältä löyhkäävää ainetta! En saa millään päähäni, mihin ikävään asiaan tuon hajun yhdistän. Ei tee edes mieli käyttää sitä niin usein hajunsa takia, mikä on harmi, koska itse aine on loistavaa.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Minä olen aina kuvitellut hajusteallergian olen ihon reaktio johonkin hajusteaineeseen ja tuon, että jostakin hajusta tulee ällötysreaktio olevan ihan normaalia. Kaikki vaan eivät voi sietää kaikkia hajuja.
Minusta nuo K-pakit muuten haisevat vähän kookokselle. tai siis melko samalle kuin Tigin vaha, joka tuoksuu kookokselle. Itse tykkään tuosta tuoksusta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Lilly Missy

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mun mielestä k-pak sh tuoksuu kookokselle ja ha banaanille(esanssille).
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Kia »

O&H tuoksu  ei sovi mun nenulle, vaikka hyvä muuten onkin,  samoin k-Pak rekku on liian imelä
Pidän taasen L'anzan urban elements shampoosta... ihana
Näillä mennään....
Prisku

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Prisku »

Cutrinin chooz-tuotteet tuoksuu ihanalle raikkaalle ja makealle.<3
Serafi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3016
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:17

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Serafi »

Kia kirjoitti: Pidän taasen L'anzan urban elements shampoosta... ihana
Mistä niistä? Shampoo plus, deap clensing shampoo vai remedy shampoo?
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Ensimmäiset "hiustökötit", jotka haisi niin pahalle, etten voinut käyttää niitä yhtä kertaa enempää, olivat Schwarzkopfin gliss-shampoo ja hoitsikka (liquid silk). En tiedä, mikä niistä teki niin erityisen pahan hajusia, mutta joku niissä tökki ja pahasti :-X. Avokille siirtyi siinä sitten taas lisää mun hylkäämiä puteleita ;D. Se raukka ei saa koskaan ostettua itselleen mitään, kun sillä on täysi työ saada kulutettua loppuun kaikki mun vikaostokset ;).

Hyväntuoksunen on ainakin nutri gloss -naamio sekä Bonacuren hiuksiin jätettävä aurinkosuihke.

Oudon tuoksunen on Graham Webbin vivid color -hoitoaine. Tai siis itseasiassa se ei oikeestaan haise yhtään millekään, ehkä lievästi saippualle.. mut kaiken kaikkiaan aika tympee haju.
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Mirre kirjoitti: Tuoksuuko muuten mitkään muut Goldwell Kerasilk -tuotteet samalta kuin Instant Fluid? Siis sellaiselta vähän kesäisen koivuiselta? Minusta se nimittäin on aivan ihana tuoksu ja voisin kokeilla esim. jotain shampoota tai hoitista ihan vain sen takia... ;D
Jepulis. :) Käytin aikoinani punakorkkista shampoota ja hoitoa, niissä oli ainakin sama ihana tuoksu.
Shampoota löytyykin vielä kaapista, kävin juuri nuuhkuttelmassa.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Jeyzie kirjoitti: Mun lemppari on Nexxujen Humectress!&nbsp; :-* Ihan totaalista inhokkia ei ole viela tullut vastaan.
Häh? :) Mä meinasin just kirjoittaa (ja kirjoitankin!) että Humectress haisee ihan yskänlääkkeelle.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Supervixen kirjoitti:
Jeyzie kirjoitti: Mun lemppari on Nexxujen Humectress!&nbsp; :-* Ihan totaalista inhokkia ei ole viela tullut vastaan.
Häh? :) Mä meinasin just kirjoittaa (ja kirjoitankin!) että Humectress haisee ihan yskänlääkkeelle.
Minustakin humectress tuoksuu ihan hyvälle, tosin tuoksu on tosi vaimea.

Odottelen innolla vanhan humectressin loppumista, että saan uuden pullon käyttöön. Tämä vanhempi on ostettu USA:sta ja uusi on ostettu Belgiasta. En tiedä syytä, mutta Belgiasta ostetut nexxut ovat olleet jotenkin parempia.
En mene aukomaan uudempaa humea ennen kuin oikeasti tarvitsen sen käyttööni. En tahdo päästää sitä "ilmottumaan".
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Vastaa Viestiin