Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Hyvät:
Tigin tuotteet! Rakastan useimpien tuotteiden tuoksua.
Muistan pienenä kun oli Kastehelmi nimistä shampoota ja se tuoksui tosi hyvältä! :-*

Pahat:
Nexxun Luxxtress; ihana tuote, kamala haju.
L'anzan Magic Bullet haisee jotenkin hiivalta vaikka hyvä onkin
XZ:n vanilja-suklaa alkaa pikkuhiljaa tökkimään
MOP:in Extreme Protein Treatment on aivan mahtavaa mössöä, mutta se haju on aika... erikoinen...
blackcat85

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja blackcat85 »

Musta K-pakin banaanin tuoksu on aivan ihana! :-* Hoitiksessa, missä se haju on voimakkaampi, se on vielä parempi kuin shampoossa! Tykkään kaikista makeista ja hedelmäisistä tuoksuista.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Penny »

blackcat kirjoitti: Musta K-pakin banaanin tuoksu on aivan ihana! :-* Hoitiksessa, missä se haju on voimakkaampi, se on vielä parempi kuin shampoossa!
Sittenhän sulle voisi sopia tuoksun puolesta saman sarjan K-pak Reconstructor tehis, joka haisee paljon esanssisemmalle banskulle kuin muut K-pakit. On hoitiksen tuoksu moninkertaisena. ;)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
luumu

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja luumu »

En kyllä muista enää ihan tarkkaa nimeä, mutta ruotsalaisesta Bodyshopista (tai joku ekokauppa kummiskin) ostin mansikanhajuista kirkkaanpunaista shampoota, joka tuoksui aika hyvälle. Eikä edes liian imelälle...
Euphoria

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Hiustuotteista ihana tuoksu on näissä:

Tigin Superstar
Tigin Manipulator
Tigin Hard Head
Tigin Sexed Up shampoo ja hoitoaine
Tigin Gentle Cleansing- shampoo ja Instant- hoitoaine
Lanzan Volumet ja varsinkin Urban Elements Shampoo Plus
Paul Mitchell Extra Body Daily shampoo ja muotoiluneste
Joicon K-Pak hoitoaine

Outoja tuoksuja:

Osiksen tuotteet
Toni&Guy Boost-It-Mousse
Paul Mitchell Shampoo 3
Lee Stafford Powder Wax
blackcat85

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja blackcat85 »

blackcat kirjoitti: Musta K-pakin banaanin tuoksu on aivan ihana! :-* Hoitiksessa, missä se haju on voimakkaampi, se on vielä parempi kuin shampoossa! Tykkään kaikista makeista ja hedelmäisistä tuoksuista.
Hmm.. Vaikka yleensä olen tuosta tuoksusta tykännyt, jostain syystä tänään se tökki todella pahasti! :o Onhan se tuoksu aika makea, ja tänään on tullut kaikkea makeaa syötyä joten ehkä se vaikuttaa. Toivottavasti.. Koska muuten kuitenkin tykkään tuollaisista tuoksuista.

Toinen hyvän tuoksuinen on Graham Webbin silk repair -sarja.

Viikko sitten Bonacuren latvasuojan ostettuani huomasin että se haisee tosi inhottavalta, ihan kuin joltain muovilta.  :-X
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Ai joo mopin c-system hydrating hoitis haisee aivan vimiltä :-\ Vaikka onkin muuten aivan ihana hoitis ja mulla jää se vielä haisemaankin hiuksiin, höh.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Tuittunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 298
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Tuittunen »

Tigin Dumb blonde shampoo ja hoitis on todella makean/karkin tuoksuinen! Tulee mieleen kirsikkatikkarit tai Hubba Bubba  :D No, saas nähdä kun kokeilee pestäkin noilla niin miltä sen jälkeen tuoksut tuntuu...  ;D Hoitis tuoksuu kyllä syötävältä...  :P
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Olenkohan ainut, joka mielellään nuuhkii bonacuren uudenmallista latvasuojaa? Aivan ihanaa  ;D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
rolla

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja rolla »

Humppasusi kirjoitti: Olenkohan ainut, joka mielellään nuuhkii bonacuren uudenmallista latvasuojaa? Aivan ihanaa  ;D
Mä en ole edes huomannut siinä mitään erityistä hajua. On vissii niin tavallinen mun nenään ettei erotu.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Rolla kirjoitti:
Humppasusi kirjoitti: Olenkohan ainut, joka mielellään nuuhkii bonacuren uudenmallista latvasuojaa? Aivan ihanaa  ;D
Mä en ole edes huomannut siinä mitään erityistä hajua. On vissii niin tavallinen mun nenään ettei erotu.
On se aika voimakas, mutta hyvä sellainen. Sen takia vain tuo aiempi kysymys, kun lähes kaikki sitä ovat yökkineet Bonacure-ketjussa ja muuallakin.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Tähänastisista tuotteista jota olen käyttänyt on Osikset haisseet pahimmalle, siis miten on mahdollista että niin karsean hajuisia tuotteita on päässyt ulos Schwarzkopfin labroista... Ja kai ne on vuosikausia haisseet samalta? Käytän niitä kuitenkin kun tykkään niiden muotoiluominaisuuksista.

Shampoista Goldwellin kaikki kokeilemani on haisseet vähemmään miellyttävälle, etenkin Kerasilk oli hirveää, ja koostumuskin huono, vetinen. Tällä hetkellä käytössä Goldwellin tuotteista vaan syväputsari ja sekin on niin vetistä että meinaa valua kämmenistä lattialla ennenkuin sen saa hiuksiin saakka... Ja kamala, tunkkainen haju. (Joku täällä tykkäsi.)

Tigin tuotteet on parhaimman tuoksuisia. Viimeks kampaaja laittoi leikkauksen jälkeen Girl Toyssia, tuoksuttelin hiuslatvoja koko loppupäivän.... *ahh* Myös Body Shopin tuotteissa on ihana tuoksu.
Penny kirjoitti:
Inhat hajut:
* Kaikki Dovet (vielä pahempi saippuahaju kuin Kerastasessa)
Ja minä kun tykkään! :) Minusta niissä on neutraali, miellyttävä tuoksu.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Yksi ylitse muiden, joka hakkaa varmaan kaikki täällä mainitut tuotteet 10-0, on Lidlin Cien repair & volume spray. Tuoksuu ihan vanhan papan partavedeltä. Vaikka yleensä tykkäänki melkein kaikkien hiustuotteiden hajusta, tää on kyllä jotain kaameaa  ;D
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Joicon colorendurancet tuoksuvat aivan ihanilta varsinki vaahto.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Mä oon ihan rakastunu O&H:n tuoksuun! Aluksi en oikeen pitäny siitä, mutta nyt se on niin ihana että pitää joskus käydä vessassa ihan vaan nuuhkimassa sitä  ;D

XZ suklaa-vanilija taas on ehdoton inhokkihaju. Vaikka en ole herkkä hajuille, niin toi puteli voi jopa lentää roskiin hajunsa takia  :-X
Vastaa Viestiin