Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Triina »

Storella tällainen ketju oli ja se oli aika kiva, en ainakaan vielä bongannut täältä samanlaista. Jos sellainen kluitenkin löytyy, niin tämän voi poistaa.

Eli minkä hiustuotteen tuoksusta olet tykännyt, mikä on ihan hirveä, mikä taas erikoinen? Ja millainen se kyseinen tuoksu on?

Voisin itse aloittaa listaamalla pahoihin O&H:n, joka tuo mieleen halvan vaniljavanukkaan. En pidä yhtään.

Erikoisin taas lienee Matrixin TexTrix-suihke, jonka tuoksu on aivan sama kuin Vademecun-suuvedessä. Tykkään jopa, tuo aina pappan mieleen :) Toinen outo on Lidlidtä ostettu Cien Liquid Wonder -suihke, haisee hyttysmyrkylle, pistävä.

Hyviä tuoksuja ovat suurin osa Tigeistä (Self Absorbed ja Small Talk etenkin) ja Matrix Amplify -shampoo ja hoitis.
Lilly Missy

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mun tähän mennessä kokeilemistani järkyin tuoksu on ollut xz:n suklaa&vanilja hoitiksessa :-X Onneks se ei kestänyt kovin kauaa. Saman sarjan shampoon tuoksu ei tosin töki yhtä pahoin, sitä käytän aina välillä.
No hennalla on kyllä joskus yläasteella tullut värjäiltyä hiuksia, se oli kyllä kans aika katku.

Parhaita taas tänään ekaa kertaa testaamani tigin db:n sh ja ha, tosi herkullisia, tiedä sitten kun 750ml molempia...
Myös Simin nature 4 future cream vanilla keratin Liquid-jätettävä tuoksuu ihanalta, yllättää kyllä, vaniljalta.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Triina kirjoitti:Voisin itse aloittaa listaamalla pahoihin O&H:n, joka tuo mieleen halvan vaniljavanukkaan. En pidä yhtään.
Tämä jakaa aina mielipiteitä, minusta se on paras tuoksu. Olen käyttänyt sitä reilun vuoden viikottain ja edelleen se tuoksu ihastuttaa joka kerta :-*. Valitettavasti O&H shampoo ei tuoksu yhtä hyvältä kuin hoitoaine :(.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Tallinnasta tarttui viimeksi mukaan Clairolin Herbal Essences Fruit Fusions Hydrating Conditioner ( nimihirviö! ), joka sisältää mangoa, avokadoa ja...vadelmalta tai karhunvatukalta toi kolmas näyttää.  :) Tässä on jokatapauksessa niin älyttömän voimakas tuoksu että välttelen käyttämistä. Ei sitä kovin paljoa onneks ole jäljelläkään. Hajussa ei sinänsä ole mitään vikaa mutta hiukset vaan tuoksuu ja tuoksuu koko päivän sitten kun tota on käyttänyt, ja siitä saa tosiaankin tarpeekseen. Siinä onkin parfum kuudentena incissä joten en ihmettele. Kosteuttaa ihan kohtalaisesti kylläkin.
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Ippa »

Tämä on ketju paikallaan, sillä vaikka tuoksu ei ole tärkein juttu hiuskamoissa, vaikuttaa se kuitenkin melkoisesti käyttömukavuuteen.

Äkkiseltään mietittynä hyväntuoksuisia tuotteita ovat ainakin:

Tigi Fast Fixx (mieto, vaikea kuitenkin määritellä miltä tuoksuu)
Tigin Superstar-suihke (ihanan marjaisa tuoksu, hyvin vahva tosin)
Joicon CE:t, shampoo ja hoitis (olisikohan tuo nyt sitten vadelman tuoksu?)
PM:n The Wash (ihana ja raikas omena)
Cutrin Hedit- geelisuihke (hedelmäinen)
Goldwellin syväputsari (sellainen raikas ja puhdas perustuoksu)

En tykkää:

L'anzan Be long -hoitis ja saman sarjan "kuivashampoo" (jotakin tunkkaista ja vanhanaikaista huonolla tavalla)
Avedan Shampure-shampoo (karmea haju, jossa aistin mutaisia yrttejä, halpaa partavettä ja imelää yskänlääkettä)
L'anzan Dry Hair -hoitis (toivottavasti muistin oikein, käytöstä on aikaa, tuoksukuvaus: kts. Be Long)
KMS:n Silker hoitis ja shampoo (amaretto? säilötyt kirsikat? - tunkkaista, teho kuitenkin oikein hyvä)

Horjuvat rajalla:

Joicon K-Pakit (ensin tuoksu ihastutti, mutta pitkän käytön jälkeen yltäkylläinen banaanin lehahdus tökkii, ei raikas)
Tigi O&H (en osaa päättää, toisaalta tuoksu on kiinnostava, toisaalta aika ärjy)
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Luomo kirjoitti:
Triina kirjoitti:Voisin itse aloittaa listaamalla pahoihin O&H:n, joka tuo mieleen halvan vaniljavanukkaan. En pidä yhtään.
Tämä jakaa aina mielipiteitä, minusta se on paras tuoksu. Olen käyttänyt sitä reilun vuoden viikottain ja edelleen se tuoksu ihastuttaa joka kerta :-*. Valitettavasti O&H shampoo ei tuoksu yhtä hyvältä kuin hoitoaine :(.
Mä tykkään O&H hoitoaineen tuoksusta. Voi tietysti olla jos käyttäisin useammin, niin alkaisi ehkä ällöttämään. Mutta on se sen verran erikoinen tuoksu, että ei voi olla tykkäämättä. Eipä taida markettituotteista löytyä vastaavaa 8).
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja deko »

Olen vihoviimeisen tuoksukranttu. Tuote saattaa mennä roskikseen (tai kiertoon) jos haju tökkii. Vaikka se ei jäisikään hiuksissa leijumaan niin jo pesutapahtumassa jotkut tuoksut ovat liikaa.

En tykkää:

(Kampaamokama)

Joico k-pak
se banaani on ällöä. Ja jää hiuksiin. Tulee mieleen kersana hammaslääkärien laittama banaaninmakuinen fluorilakka joka maistui suussa tuntitolkulla. Yööök. Melkein tämän takia jää k-pakit käyttämättä, mutta yritän sekoitella paremmantuoksuisiin (siis oskuun) ja kestää kuin nainen.

Sinituubinen bonacure
Latvasuojaa on 1,5 tuubia jäljellä ja naamiota purkki, haju todella leijuu useamman päivän hiuksissa eli käytän hennauksen jälkeen. On se hennaa parempi... (hieman)

(Markettikama)

Fruktis
Haju jää hiuksiin, sinänsä sääli koska se naamio on tosi hyvä sikakiireessä silikonilla siloittava ja halpa. Eikä se jätettäväkään ole ihan surkea. Mutta kauppaan jää, haju on järkyttävä.

XZ tyrniöljy ja XZ suklaavanilja
partavesimäisiä ja äiteliä.

VO5
Ikävä kyllä en jaksa tätä hajua enää vaikka tuotteet ovat yksiä markettisuosikeista. MiracleMistin uutta versiota en ole testannut enkä taida uskaltaa edes testata. Onneksi jätettävä on miedontuoksuinen ja häiritsemätön.

Tykkään:

(kampaamo)

Osku. eli tigi O&H. Kersana olisin juonut tätä ;D aivan ihana tuoksu. Käytän minimääriä jätettävänä vain hyvän tuoksun takia. Ekoittelen tätä pahanhajuisiin tehiksiin, peittää banaanit hyvin.

Joico Altima hedelmänhajuinen versio. Ihanan raikas.

(marketti)
Garnier Respons moisture plant milk hoitis
aivan ihana kermainen tuoksu, ei liian voimakas. CO-pesuhioitiksessa hyvä tuoksu on melkoisen tärkeää.

Freeman papaya-sarja
Näitäkin voisi syödä, ihania raikkaan hedelmän tuoksuisia

Freeman botanicals kirsikka
... jota ei enää myydä ja jota säästelen. Voimakas raikas kirsikkatuoksu. Kakkossuosikki omenan jälkeen ;D

EHS sinipulloinen
en pahemmin perustele, nostalginen ja hyvä

Suurimpaan osaan tuoksuja suhtaudun melko neutraalisti tai ainakin pystyn sietämään, mutta tiettyjä tuotteita en pysty omaan nenään pahan tuoksun takia käyttämään.
this too shall pass.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Tykkään Herbinan tukkatuotteiden tuoksusta, esim. muotovaahdon ostin lähinnä tuoksun takia (käytin tota joskus aiemmin ja nyt kun ostin niin huomasin ettei pito oo enää yhtä riittävä joten jää varmaan ostamati uudelleen).

Inhokeista tulee ekana mieleen Bonacuren uudistunut latvasuoja, mutta se sama ällöhaju on kyllä muissakin uudistuneissa tuotteissa. Siihen on kyllä tottunut ihmeen hyvin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lilly Missy

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

RockQueen kirjoitti: Inhokeista tulee ekana mieleen Bonacuren uudistunut latvasuoja, mutta se sama ällöhaju on kyllä muissakin uudistuneissa tuotteissa. Siihen on kyllä tottunut ihmeen hyvin.
Musta taas bonacure tuoksuu/haisee just bonacurelta. Täälläpäin amiksessa käyttävät ilmeisesti paljon tuota sarjaa, lemu tulee jo ovelta vastaan. Sama lemu vuosikaudet. Aina kun pesen bonacuella(uutta sarjaa käytössä nyt), tulee mielleyhtymä amiksen kampaamoon.
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Eulaalia kirjoitti:
Luomo kirjoitti:
Triina kirjoitti:Voisin itse aloittaa listaamalla pahoihin O&H:n, joka tuo mieleen halvan vaniljavanukkaan. En pidä yhtään.
Tämä jakaa aina mielipiteitä, minusta se on paras tuoksu. Olen käyttänyt sitä reilun vuoden viikottain ja edelleen se tuoksu ihastuttaa joka kerta :-*. Valitettavasti O&H shampoo ei tuoksu yhtä hyvältä kuin hoitoaine :(.
Mä tykkään O&H hoitoaineen tuoksusta. Voi tietysti olla jos käyttäisin useammin, niin alkaisi ehkä ällöttämään. Mutta on se sen verran erikoinen tuoksu, että ei voi olla tykkäämättä. Eipä taida markettituotteista löytyä vastaavaa 8).
Mun mielestä O&h hoitsikan tuoksu on aivan taivaallinen! Olen käyttänyt sitä ainakin kaksi vuotta (toki olen muitakin käyttänyt) ja se tuoksu jaksaa vaan yllättää positiivisesti joka kerralla. Pidän myös Joicon värisarjan shampoon ja hoitsikan tuoksuista.

Pahan hajuisin on XZ suklaa&vanilja hoitis.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Neo »

listaan tähän vaan selkeät ihanuudet tai inhokit, välimuotoja on aika paljon

tykkään
O&H ihana namituoksu, joka kerta yhtä herkullinen
LANZA DRY HAIR TEHIS jotenkin marjaisa, tulee vatut mieleen  :-*
NEXXUS HUMECTRESS samantyyppinen kuin o&h mutta miedompi
TIGI FAST FIXX raikas ja kevyt tuoksu

en tykkää
KERASTASE BAIN SATIN3 kamala saippuainen lemu, mutta pahuksen hyvä shampoo muuten
JOICO K-PAKIT ällöttävän banaaninen, jää hiuksiin leijumaan

Lisäksi magic bullet on ihan oma juttunsa, en oo vielä päättänyt tykkäänkö vai en..
dhaniwali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 607
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:38

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja dhaniwali »

Tykkään:
tigin O&H
mop extreme protein
joskus vuosia sitten mulla oli tigin moisture maniac hoitis, vaikka oli huono tuote, tuoksu oli ihana
alternan hemp- hoitis kuivalle tukalle, tuoksuu ihan joltain purkalta  :-*

en tykkää:
joicon biojoba, kauhea mummotuoksu
monet lanzan tuotteet joita näytepussukoilla kokeilin, mm. dry hair ja be long, järkkyjä  :-X
bonacuren latvasuoja
Serafi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3016
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:17

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Serafi »

Neo kirjoitti: LANZA DRY HAIR TEHIS jotenkin marjaisa, tulee vatut mieleen  :-*
Nytpä osasit pukea tuon hyvin sanoiksi! Tuote on tuoksuineen yksi isoimmista lemppareista, mutten ole osannut määritellä sitä ennen. Kiitos. :D
ree
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 474
Liittynyt: 06 Helmi 2006, 00:44

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja ree »

Hmmm, täytyy kommentoida noiden tuoreiden ostosten tuoksuja.

Joicon värisarjan shampoo ja hoitis tuoksuvat mielestäni erinomaisen hyvälle, semmoinen raikas mutta silti makeahko tuoksu. K-pakit taas on aika tunkkaisia, hoitsikan banaani kyllä tuoksuu ensinuuhkaisemalla vielä suht ok:lle, mutta toi shampoo. Voi apua, mä en voi sietää kookosta  :-X Täytyy testata, ja jos tuoksu aiheuttaa liikaa ällötystä ja päänsärkyä niin pitää sitten myydä pois jollekin.

PM:n The conditionerissa on aika kumma tuoksu. En ole ennen sitä nuuhkinut, joten en tiedä onko toi ihan normaali vai ei. Semmoinen tunkkainen, vähän niinkuin joku mummojen elähtänyt kasvovoide. Semmoinen vanhanaikainen tuoksu, ehkä vähän miehinenkin mun mielestä. Vähän samantapainen tuoksu on mielestäni myös Seal and Shine -suihkeessa. Onks tää ihan normaalia? Voi rähmä, miks ei kaikki tukkatuotteet vois tuoksua raikkaalle? Sen sijaan Shampoo Three tuoksuu aikas hyvältäkin, just sopivan raikkaalta syväputsariksi.
Tiahaar
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 423
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 20:57

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Tiahaar »

En ole kovinkaan monia sarjoja käyttänyt, joten en ole päässyt haistelemaan purnukoita. ;)
Mutta...

Hyviä: Matrix Amplify - ihana ja raikkaan tuoksuinen, Tigi Fashionista - ensin säikähdin tuoksun voimakkuutta, mutta sitten huomasin kaipaavani tuoksua, kun pesin jollain muulla..

Pahat: Joico Biojoba - mielestäni haisee jollekin maatuvalle nurmikolle ja pahalle hajuvedelle
Muita noin ikäviä ei ole tullut vastaan.

Muuten en osaa oikein päättää, pidänkö joistain hajuista vai en. Redkenin Extreme hoitis on aika banaanin hajuinen, samoin Joicon Moisturizer. Tuoksu menee, mutten niin paljon pidä. Tigin O&H on ihan mukava. Ja huomasin, että viime joulun BodyShopin joulutuotteista Spiced Vanilla on melkein saman tuoksuinen.
Tekisi mieli ostaa muitakin Tigin tuotteita, jotta pääsisi tuoksuttelemaan niitä. ;)
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com
Vastaa Viestiin