Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

En osaa päättää, pidänko Lanzan Colorcare-hoitsikan tuoksusta vai en. Toisaalta se on aika voimakas, mutta toisaalta ihan miellyttävä.. Pikkusisko kysyi aamulla, että miksi täällä haisee pipari, ja sitten huomasimme että nepäs ovatkin hiukseni. :p

Humectressin tuoksusta pidän. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Mindela »

:-X
Tigi o&h (oksetus oikeesti, en ymmärrä miten joku voi pitää tästä.)
Tigi Small talk

:D
Tigi masterpiece
Tigi superstar -spray
Tigi camera ready
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Tigin camera ready kiiltosuihke on aikas yuck ??? Yleensä kyllä Tigin tuoksut on mun mieleen, mutta tää ei oikeen nappaa.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Joicon moisturizer ja K-Pakit ovat alkaneet haista pahalle mun nenään, olen niiiiin kyllästynyt niihin.

Se, mistä aioin tähän ketjuun kuitenkin kirjoittaa, on TBS:n kookossuihkuvoide. Mitähän oikein ajattelin, kun sen ostin. Joko "tuoksu" on totaalisesti muuttunut ostohetkestä tai se oli jo silloin samanlainen, mutta luulin oppivani pitämään siitä. Yhtäkaikki, haju on kamala,  todella väkevä ja voimakas, mutta vaikka väkisin aion senkin loppuun käyttää.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Cerise

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Oudoin tuoksu on Miss you hairgum-hoitosuihkeessa, jonka ostin vähän aikaa sitten.
Karkkimainen, makea tuoksu, josta tulee pää kipeäksi jos liikaa imppaa. En osaa sanoa
onko se hyvä vai paha haju, joten sanon että tuoksu/haju on outo.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Mena »

Doven tuotteet tai ainakin värjättyjen hiusten shampoo on ihan karseen hajuista!

Hyväntuoksuinen hoitis mitä mulla tulee nyt ekana mieleen, on Fructis&nbsp; :-* Tosin kun valaistuin, kiitos tän foorumin, en oo enää päähäni laittanut. Mutta sillon kun olin tartsissa duunissa, tuli välillä nuuhkittua noita. Ja Cutrinin kookossuihke on ihanan tuoksuinen myös <3
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Doven suihkusaippuat ja sampoot ei nappaa,haisevat oikein saippuamaiselle.
Samoin Sebastianin Laminates shampoo pääsee saippuanhajuisten listalle.
Herbinat tuoksuvat muuten ihan hyvälle mutta jokin tökkää,en oikein tiedä pidänkö vai en.

Kerapro,Altima,Goldwellin stay red ja Simin omenat saavat minun pisteeni :-*
Tuotteista en tiedä mutta sellaiset vedeltä haisevat ovat nyös hyviä,mielikuvana valkoinen lumpeenkukka tai kielomainen tuoksu.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
alessia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Helmi 2006, 10:18

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja alessia »

Noi Doven suihkuaineet on tosiaan tosi etovan hajuisia. Sellaisia saippuaisia, mummoparfyymisiä.&nbsp; ;)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Varmaan pakko luopua tuosta Lanzan repair shampoosta. Minun parhaimpia shampoita, mutta kun en pysty käyttämään koska kookosen haju tekee pahaa. :(
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Candy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 113
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:23

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Candy »

Marilla kirjoitti: Tigin camera ready kiiltosuihke on aikas yuck ??? Yleensä kyllä Tigin tuoksut on mun mieleen, mutta tää ei oikeen nappaa.
Mä taas tykkäilen paljonkin&nbsp; :)
1c M ii
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Hyvän tuoksuinen on ainakin Tigin Dumb Blonde shampoo, jotenkin ihanan mansikkamainen.
Oudon tuoksuinen puolestaan on K-Pakin Rekku, ihan selvä banaanin tuoksu, en pidä siitä erityisesti mutta en myöskään inhoa, se on vaan outo.
Pahalta haisee O&H hoitsikka, ostin sen juuri ja tänään kokeilin ekaa kertaa ja siitä hajusta tuli ihan paha olo. Vaikuttaa olevan hyvä hoitsikka, mutta toi haju tökkii kyllä todella pahasti.&nbsp; :-X Yök! Ehkä siihen tottuu jossain vaiheessa. Tämä tuote selvästi jakaa mielipiteitä tuoksunsa puolesta!

Kuten edellä jo mainittiinkin, niin Dovet tuoksuu sellaiselle saippuamaiselle. Ihan jännä tuoksu, en inhoa mutten tykkääkään.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Chili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:25

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Chili »

Minulla on pullo TIGIn curls rock leave in moisturizer alkanut tuoksua jotenkin oudolta/pahalta. Voikohan se olla mennyt vanhaksi, purkki on puolisen vuotta vanha.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Onkait noita nyt vaikka mitä hyviä ja pahoja mutta tässä kärkikaksikko

:-* Tigi S-factorit... Tosi miellyttävää, pehmeää, omenaista ja päärynäistä!

:-X Tigi O&H ... on kuin joku ois kastellut hikisen villasukan vanhalla hajuvedellä&nbsp; :-X
Viimeksi muokannut -kata-, 20 Loka 2006, 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Husky »

Olen huomannut, että kaikki Osiksen tuotteet haisee jossain määrin samalta. Oli aivan pakko haistella ja vertailla. Aluksi hyvä haju, pitemmän päälle ällö.

Joku mainitsi muistaakseni VO5n. Haju oli jotain kamalaa. En tykännyt yhtää siitä. Kaikki nekin tuntui samalta haisevan. Kuin joku huono hajuste. Samoin AC:n tuuheuttava sarja haisee miesten dödölle.

Pelkkiä negatiivisia. Noh, kyllästyn tuoksuihin melko nopeasti, joten pitemmän päälle kaikki hajut alkaa inhottaa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Tristy

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Ensimmäisenä tuli tällaista mieleen

Kamalalta haisee:
- K-Pak rekku
- Tigin Smooth & Shine
(- Semipahaa on Tigin Manipulator, en ole kookoksen ystävä.)

Hyväntuoksuisia:
- Tigi Headrush
- Tigi Sexed-up sh+ha
- Tigi Hard to get

Ei nyt ole ihan hiushömppää, mutta se kevyesti päivettävä Dove :o Aivan karmea hikisukka-lemu! Avokki ei meinannut suostua nukkumaan mun kanssa samassa sängyssä kun olin illalla laittanut sitä ;D
Vastaa Viestiin