Ole hyvä-luonnontuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

^
Eikö kaikissa Ruohonjuurissa ole täyttö?
Kampin Ruohonjuuressa ja Kallion Ekolossa ainakin joitain Ole Hyvä-tuotteita saa täyttönä, joten eiköhän hoitoaineitakin.

Minä ehdin nykyään tosi harvoin muhittamaan mitään hoitiksia, ja ne kerrat, kun olen istunut saunassa hoitsikka päässä, olen käyttänyt sekoitusta, en yksinään tota Ole Hyvää, joten en siitä osaa sanoa.

Lisäys.
Kävin eilen Ruohonjuuressa Kampissa ja heillä ei ollut hoitiksia täyttönä, joten piti osaa uusi pullo. Shampoita sen sijaa saa täyttöpulloon.
Viimeksi muokannut -j-, 04 Joulu 2007, 09:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Mir »

Tänään kävin Ruohonjuuressa täällä, ja tosiaan sielläkin on tuo täyttömahdollisuus!  :) Aivan mahtava keksintö. Vielä ei ole loppumassa aineet kuitenkaan. Tekisi mieli testata muitakin Ole hyvän hoitoaineita, mutta odottelen, että tuo ensimmäinen loppuu.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

^
Siis missä Ruohonjuuressa kävit ja saako sieltä täyttönä myös hoitoaineita??
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Mun mielestä Ekolossa on täyttömahdollisuus. Ainakin joidenkin ole hyvä -tuotteiden kohdalla.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Mir »

Kävin Turun Ruohonjuuressa, mutta nyt en omaa tarkkaa muistikuvaa isosta pönikästä hoitoainetta.... Kaipa siellä kaiken järjen mukaan pitäisi olla, sillä shampoot ja kaikki muut pesunesteet ainakin olivat pitkässä rivissä. Käyn siellä taas joku päivä niin tarkastelen tarkemmin.&nbsp; ;D
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Aura

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Aura »

Onko jollain kokemusta sarjan tuoksuttomasta shampoosta? Miehelle olen ajatellut tuota ostaa, hän kun yleensä tykkää käyttää hajusteettomia tuotteita. Hänellä on suomalainen ohut hiuslaatu ja tukka on pikkuhiljaa harvenemassa. Mitään erityisiä hius- tai päänahkaongelmia ei ole. Hiuksensa hän pesee lähes päivittäin. Mahtaisiko tuo tuoksuton shampoo olla hyvä tai osaisiko joku suositella jotain toista Ole hyvä -shampoota?
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Mir »

No höh, tosiaan tänään tarkistin tuon Ruohonjuuren uudelleen, eikä ainakaan näkyvillä ollut hoitoainepönikkää.&nbsp; :-\ En mennyt kysymään tarkemmin, mutta kun aika koittaa uudelle hoitoaineelle niin utsin miksei niitä saisi täyttönä. Tai sitten ne ovat piilottaneet hoitsikkatäytöt.&nbsp; ::)
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

^
En usko, että ne olis piilottaneet hoitsikkatäyttöpönttöjä, varmaan siellä on sama homma, kuin Kampissakin, eli kaikkia pesuaineita saa täyttönä, mutta hoitoaineita ei. Tyhmä käytäntö, kun itselläni ja monella muullakin pitkähiuksisella sitä hoitoainetta kuluu paljon enemmän, kuin shampoota.

Täytyy muuten antaa huonoa palautetta Karpalo-rooibos-inkivääri shampoosta, se on ihan litkua eikä pese kunnolla. 2-3 vaahdotusta tarvii, jos meinaa jotain saada aikaiseksi. Eli ei ole kovin riittoisaa. En osta uudelleen.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
ankva

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja ankva »

^
Kyllä mie ainankin sain Kampin Ruohonjuuressa hoitsikankin täytettyä. Viikko sitten siellä kävin.

Miula on siis käytössä Karpalo-rooibos-inkivääri-shampoo ja tyrni-aloe vera-hamppu- hiushoide. Nuo käy miun hiuksille tosi hyvin ja oon enemmän kun tyytyväinen. Pesee miun hiukset oikeen hyvin, eikä oo miusta mitään älytöntä litkuakaan. Onkohan -j-:lle sattunut huonoa ainetta tai joitan...?
Viimeksi muokannut ankva, 03 Tammi 2008, 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Onko täyttö halvempi kuin uusi pullo? Mulla alkaa olla lopuillaan Tyrni-aloe vera-hamppu-hoitis ja voishan tuon pullon mieluummin täyttää kuin ostaa uuden ihan luonnonkin kannalta.
:: 2a M-F i&nbsp;::&nbsp;" When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Merial »

^ Täyttö on edullisempi kuin uusi pullo. Ei kamalasti, mutta jonkusen kymmensenttisen. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

ankva kirjoitti: ^
Kyllä mie ainankin sain Kampin Ruohonjuuressa hoitsikankin täytettyä. Viikko sitten siellä kävin.
No jo on kumma.
Tuolla taitaa olla henkilökuntaa aika laidasta laitaan, se jolta kysyin, ei oikein tiennyt mistään mitään. Ei sitä, onko hoitsikoille täyttöä, eikä sitä oliko täyttö juuri silloin loppu, vai eikö sitä mahdollisuutta ollenkaan ole, päätteli sitten että hoitsikoita ei voi täyttää. Tyhmäähän se olisi, jos shampoota saisi täyttönä, mutta hoitsikkaa ei.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Lilja

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Nykyisin myös Turun Ruohonjuuressa on hoitoainetäyttöjä. Aiemmin ei ollut.

Tyrni - aloe vera - hamppu -hoitoaine on mielestäni oikein hyvää tavaraa. Se Xylitolia (ja Aloe veraa muistaakseni) sisältänyt tuoksuton hoitoaine on koostumukseltaan hieman ohuempaa, vaikkei ihan huonoa sekään.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Ostin heräteostoksena teenhakumatkalla Punnitse ja Säästä -kaupasta Ole Hyvän Karpalo-Rooibos-Inkivääri-shampoon. Jo pitkän aikaa kaikki vähänkään tuoksuiset tuotteet on saanut aikaan aivan tajutonta kutinaa ja olenkin käyttänyt pelkästään LV:n shampoota, hoitoainetta ja tehohoitoa sekä öljyjä jätettävänä. Kaikki muhittelut on ollut täysin mahdottomia ja ihmettelenkin, miten hyvinä hiukset on pysyneet ihan ok -tuotteilla.

LV shampoo pääsi loppumaan ja ajattelin Ole hyvät nähdessäni kokeilla. Edellinen kokemus luonnonmukaisista tuotteista on Weledan Rosmariini-shampoo, joka oli aivan liian tujua tavaraa. Frantsilan Yrttihoitoaineenkin kanssa saa olla tarkkana, ettei menisi kauhean lähelle päänahkaa, varsinkaan pitkäksi aikaa. Tää Ole Hyvä-shampoo oli kuitenkin tosi hellävaraista, vaahtosi ja pesi oikein hyvin. Takkuiseksihan hiukset jäi, mutta niin kaikki shampoot tekee tässä päässä. Kunhan nyt ei vaan pidemmässä käytössä rupeisi rasittamaan...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

^
Miten ihmeessä sait tuon shampoon vaahtoamaan??
Kun mulla on ongelmana se, että ei vaahtoa kunnolla, tokalla "vaahdotuksella" ehkä vähän paremmin.

Useat Ole Hyvä-shampootkin tuoksuu aika voimakkaasti mun mielestä, mutta tuoksut on ihan kivoja, kun ne on eteerisiä öljyjä tms luonnontuotteita. Olen niin tottunut noihin luonnollisiin hajusteisiin, että kun kylässä pesin kädet jollain tavis-nestesaippualla, se keinotekoinen aromi oli tosi häiritsevä.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Vastaa Viestiin