Ole hyvä-luonnontuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Sarita
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 130
Liittynyt: 16 Touko 2006, 16:12

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Sarita »

Kokemukseni mukaan Ole Hyvä -shampoot vaahtoavat hyvin ,jos tukka on puhdas . Pesen niillä aina kahteen kertaan ja toka kerta vaahtoaa hyvin , eka kerta ei juuri ollenkaan .
Turveshampoo on suosikkini  ,mutta myös tuo karpalo-rooibos-inkivääri on hyvä. Päänahka pysyy kyllä terveenä näillä .
ankva

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja ankva »

-j- kirjoitti:
Miten ihmeessä sait tuon shampoon vaahtoamaan??
Kun mulla on ongelmana se, että ei vaahtoa kunnolla, tokalla "vaahdotuksella" ehkä vähän paremmin.
Kyllä miula vaahtoo ihan hyvin vaikka hiukset ois likasetkin. En sitten ymmärrä mikä on, kun siula ei vaahtoa  ???
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

Ehkä mun hiukset on sitten pesuhetkellä liian likaiset, että vaahtoaisivat kunnolla??
Ärsyttää, kun esim Pureologyn shampoolla kyllä vaahtoaa aina ja kunnolla, vaikka kuinka likaiset olisi ja shampoota tarvitsee vain pikku nokareen.

Käytin Ole Hyvä-shampooni loppuun vartalonpesuaineena ja siihen se sopi mainiosti.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

-j- kirjoitti: ^
Miten ihmeessä sait tuon shampoon vaahtoamaan??
Kun mulla on ongelmana se, että ei vaahtoa kunnolla, tokalla "vaahdotuksella" ehkä vähän paremmin.
Kyllä se hyvin vaahtosi, en ainakaan huomannut mitenkään poikkeavaa. Käytän kaikkia shampoita kahteen otteeseen levitettäessä (ensin kourallinen päälle, sitten toinen niskaan). Ehkä kulutus on niin huomattava, että määrä ei voi muuta kuin vaahdota ;)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Tosi hyvin toimii mun tukassa tuo Tyrni-aloe vera-hamppu -hoitis. Silottaa ja pehmittää hyvin, eikä tarvitse laittaa paljoa kerralla. Ekoilla kerroilla mulla jäi tukka jotenkin tahmeaksi tuon jäljiltä, mutta se johtuikin syväputsauksen puutteesta. Kokeilin eilen tuota hoitista myös jätettävänä ja toimii siihenkin loistavasti. Kannattaa kokeilla!

Vihreä tee-koivu-ginseng -shampoo on ihan perushyvää. Vaahtoaa aika niukasti kuten tässä on muistakin shampoista sanottu. Vaahdotan 2 kertaa, joista eka ei ole mikään vaahdotus, vaan levitys ja tokalla vaahdotuksella vaahtoaakin jo mukavasti. Hiukset jää ihan mukavan tuntuisiksi, ei takuta. Tuo shampoo on normaaleille ja kuiville hiuksille tarkoitettu. Vaahtoaakohan ne normaalien tai rasvaisten hiusten shampoot enemmän? Voisi kuvitella, että niissä on enemmän peseviä aineita.
Oma väri takaisin.
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

Mä en oikein tajua miten toi Tyrni-aloe vera-hamppuhoitis voi toimia niin hyvin ihmisillä kun sen inci ei kumminkaan näytä kummoiselta? Mikä siinä on se tukkaa pehmittävä/kosteuttava osa?

Meinaan aina ostaa sen kokeiltavaksi mut en raaski ikinä kun luen sen incin, aattelen aina että se ei voi toimia mun tukassa ja rahat menee hukkaan:)
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

^Siinä on noin koostumusta näppituntumalla arvioiden ihan mukavasti öljyjä ja sen verran happamuutta, että sulkee hiuksen melko hyvin. Korjatkaa muut toki, jos olette eri mieltä.  :)  Eihän tuo montaa euroa maksa, jos ostat kokeiluun. Miinuksena voisin kyllä mainita sen, että joutuu aika reippaasti lutraamaan kerralla, eli ei ole millään muotoa riittoisaa.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

^Hmm, niin no joo... Ehkä voisin kyllä toisaalta kokeilla sitä. Niin monta positiivista kommenttia on meinaan näkynyt täällä. Jospa epäilykseni sitten kaikkoavat :)
Sarita
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 130
Liittynyt: 16 Touko 2006, 16:12

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Sarita »

Toi hoitoaine on mielestäni ihan ok, mutta ei jätä ollenkaan niin sileäksi ja ihanaksi hiuksia kuin Tigin O&H-hoitis .
Tykkään silti käyttää sitä sillon tällöin , koska on niin luonnollisista aineksista tehty ja hiukset ovat sen jäljiltä mukavan pehmeät .
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

Shi Shi kirjoitti: ^Siinä on noin koostumusta näppituntumalla arvioiden ihan mukavasti öljyjä ja sen verran happamuutta, että sulkee hiuksen melko hyvin. Korjatkaa muut toki, jos olette eri mieltä.  :)  Eihän tuo montaa euroa maksa, jos ostat kokeiluun. Miinuksena voisin kyllä mainita sen, että joutuu aika reippaasti lutraamaan kerralla, eli ei ole millään muotoa riittoisaa.
Juu, riittoisaa ei ole, mutta muuten hyvää.
Minä en oikein ole tajunnut, miksi hiusaineissa pitäisi olla hillitön lista kaikenlaisia erilaisia "hyviä" aineita, luulen, että ihan yhtä hyvä on, jos on paria hyvin kosteuttavaa ainesosaa paljon.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Vovka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 07 Touko 2007, 20:37

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Vovka »

Koeajoin tänään ensimmäistä kertaa tyrni-valkoinen tee-puna-apila -shampoon ja tyrni-aloe vera-hamppu -hoitoaineen (huh mitä sanahirviöitä). Alkuun kummastelin sitä, kun shampoo oli koostumukseltaan ihan lirua, melkein kuin vettä. Hiuksiin laitettaessa se kuitenkin vaahtosi todella hyvin ja tuoksui aivan ihanalle!  :-* Samaa voi sanoa myös hoitoaineen tuoksusta. Katsoo nyt minkälaisiksi hiukset paljastuvat kuivuttuaan ja kestävätkö kuinka pitkään puhtaana.
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Mä olen käyttänyt tuota Tyrni-aloe vera-hamppu -hoitoainetta ja on ollut kyllä yksin turhin hoitoaine viime aikoina (Frantsilan hoitoaineen ohella). En huomannut mitään vaikutusta laittoi tuota hoitoainetta tai oli ilman. Ja paljon sitä kului, kuten myös Ole hyvä shampootakin. Edullisesta hinnasta huolimatta tulis ainakin mun käytössä huomattavasti kalliimmaksi kuin useimmat kalliimmatkaan merkit.

"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
Ulriikka83
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 21 Syys 2007, 17:52

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulriikka83 »

Tän keskustelun innoittamana ostin itselleni minttu-mustikka-sitruuna shampoon. Epäillen pesin tukkaani ja odottelin, että koska tukka alkaa menemään oikein hampuksi. Käytin vielä jotain melko tehotonta hoitoainettakin. Ja yllätys! Tukka tuli tosi hyväksi! :D
Ongelmani on yleensä se, että vaikka käytän TIGIn tuotteita, jotka siis oletan hyviksi, on tukkani aina yhtä hamppua... :-\ Siksipä tuntui hyvältä, että näin halvalla ja vielä luontoystävällisellä tuotteella sain näin hyviä tuloksia..
Kysymys onkin, että mitä ostan sarjasta seuraavaksi? :D
Sarita
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 130
Liittynyt: 16 Touko 2006, 16:12

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Sarita »

Ne shampoot taitavat kaikki olla hyviä . Mulla on ollut niistä vaikka kuinka monia ja tykkään kaikista .  Useimmiten käytän turveshampoota ja se on nytkin käytössä ( ja sitä suosittelen kokeilemaan seuraavaksi :) .  Olen aina välillä testaillut huvikseni muitakin shampoita  ( esim palashampoita viime aikoina ) , mutta palaan aina näihin Ole Hyvä-shampoisiin .  Niillä tulee hiukset ja päänahka ihanan puhtaiksi ja raikkaiksi .
Ulriikka83
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 21 Syys 2007, 17:52

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulriikka83 »

Nyt onkin helppo kokeilla lisää Ole hyvä-tuotteita, koska Ekokauppa Ruohonjuuressa on huhtikuun alennuksessa Ole hyvä- tuotteet!Tarjouksessa shampoo maksaa 3.75e (norm. 4.20). Samallahan sitä voisi testata muutkin ole hyvä- tuotteet kuin pelkät shamppoot..  ::)


Vastaa Viestiin