Ole hyvä-luonnontuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Minusta nuo taas eivät ole yhtään sen rumempia kuin useimmat muutkaan, paljon rumempiakin löytyy... No se grafiikka nyt ei niissä ehkä ole paras mahdollinen, mutta väritys piristävän erilainen :)

Itse käytin loppukesällä/syksyllä ensimmäisen Ole Hyvä -tuotteeni, merilevä-guarana-vehnänoras-shampoon, ja pidin siitä paljonkin; puhdisti hyvin muttei ollut kuivattava, ja tuntui hyvältä päänahassa. Muistan että oli vaikea ostaessa valita noiden shampoiden välillä kun ihania (tai ihanan kuuloisia) vaihtoehtoja oli niin monta ;) Käyttäisin noita ehdottomasti useammin, jollei hinta olisi noin korkea ja ostopaikkoja olisi lähempänä.
* 1b F ii *
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Horros »

Minusta nuo pakkaukset ovat ihan raikkaita ja söpöjä; houkuttelevat ainakin enemmän kuin jotkut naamarasvojen näköiset Kerastaset.

Maanantaina pesin hiukseni ja nyt, perjantaina, ne ovat sellaiset, että voisin pestä, mutta hätätapauksessa voisin vielä sinnitellä varmasti huomiseenkin. Näyttää siltä, että pesuvälin suhteen homma on ihan ok eli pesuväli pitenee sitä entistä noin 7 päivän väliä kohti. Olen siis tähän asti tyytyväinen tuohon puolukkavadelmamansikkaan.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minulla on Ole Hyvä Suklaa-kahvi-kookosshampoo ja Hilla-appelsiini-ananas hiushoide. Tuosta shampoosta tykkään paljon, mutta se taitaa lisätä hieman hilseilyä. Hoitoainetta olen käyttänyt vain muutaman kerran. Kokeilin sitä myös co-pesuun, mutta siihen se oli liian tuhtia ja rasvaista. Minulla on ohuet ja lyhyet hiukset.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Aivina »

Ihan vain kotimaista kosmetiikkaa tukeakseni ostin viimeksi Ruohonjuuresta Ole Hyvän omena-vaniljashampoon hyväksi havaitun Santen jojobashampoon sijaan. Virheostoshan se oli.
En tiedä, johtuuko sitten sulfaateista vai mistä, mutta kauhean kutinan sain päänahkaani tuosta. Tietty pakkanen ja kuivuuskin kutituttaa päänahkaa, mutta vaihdettuani sulfaatittomaan shampooseen päänahka tuntuu taas paremmalta.

Harmi sinänsä. Musta olisi ollut kiva, jos olisi ollut joku hyvä kotimainen luonnonkosmetiikkashampoo, mutta ei kai auta kuin käyttää tuo johonkin muuhun kuin pään pesemiseen.
Midnight

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Miksiköhän Ole Hyvällä ei ole hoitoaineita? 0_0
Shampoiden olen kuullut olevan aika voimakkaasti peseviä, eli minulla eivät tulisi varmaan toimimaan ainakaan ilman hoitaria.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Ole hyvä-luonnontuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Olihan niillä ennen, ja on vissiin tulossa taas myöhemmin uudistettuina. Ole Hyvän sivuilta: "Hoitoaineet ovat tilapäisesti loppuneet. Ne tulevat kesän korvilla uudistettuna ja entistä laadukkampana takaisin." (typot courtesy of Ole Hyvä)
Viimeksi muokannut evergreen, 20 Helmi 2016, 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii, oma väri.
Vastaa Viestiin