Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Leikkaukset sekä kampaukset
doomsower

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja doomsower »

Ostin sellaisen piikki&silmukka- systeemin (myytiin ainakin Glitterissä nimellä Hairlasso). En mä sillä ihan tuollaista sanut, mutta kivan erilaisen ponnarin kyllä. :) Ja hiuslenkki kun jää sinne alle, niin saan siihen kiinni noita irtolettejäni, tuleepahan jotain käyttöä niillekin.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Onko nestemäisistä muotoilutuotteista oikeasti mihinkään kun kyseessä ohuet hiukset, jotka kaipaa rakennetta ja tuuheutusta?
Mua on alkanut kiinnostaa KMS:n Texture Blast ja Tigin Sexed-Up tonic. Tähän mennessä mulla on ollut huonoja kokemuksia nestemäisistä, mutta se taitaa johtua siitä että kyseessä on ollut markettituotteet. Muotovaahdosta ei ole tähän päähän juuri mitään iloa. Yleensä käytänkin geelejä, mutta nyt olis kiva kokeilla jotain muuta...
1bFii
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Sandra, mulla ei oo kokemusta noista KMS:stä ja Tigistä, mutta tänä aamuna just suihkutin pesun jälkeen kosteisiin hiuksiin Cutrinin Chooz Multispray Unlimitedia ja ajattelin testata, miten toimii tässä lyhyemmässä tukassa. Oon käyttänyt sitä muutamia kertoja ennen tätä lyhyempää kuontalomalliani. Nyt pelkäsin, että siinä ei tehot riitä... Mutta olipa positiivinen yllätys! Sillä sai tosi ryhdikkään ja tuuhean oloisen tukan enkä laittanut mitään muita aineita sen lisäksi. :D Föönasinkin vain nopeasti. Tosin se tuntui ehkä vähän tahmaavan, mutta en sitten tiedä, ruiskutinko sitä vähän liikaa... Mutta koska en laittanut vahaa tai lakkaa, niin hiukset oli huomattavasti pehmeämmät ja puhtaammat kuin normaalisti. Pullossa on tosi hyvä suutin, jolla aineen saa takuuvarmasti suoraan juuriin tehoja antamaan.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Luna »

Olisiko kellään ajatusta, mikä olisi hyvä muotoiluaine joka ei tarvitse lämpöä aktivoituakseen eikä ole korppumainen, ylipäänsä huomaamaton mutta tehokas?  :D Siis tarkoituksena on että hiukset saa kuivua auki, ja kun ovat kuivuneet niin kierrän kahdelle "pallolle" ja kun avaan niin on kiharat hiukset. Toimii ilman aineitakin mutta pysyvyys on sitten mitä on. Ja hiukset on siis lähes puoleen selkään ja keskipaksut.
Euphoria

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minä olen ainakin tykännyt Tigin Sexed Up Tonicista. Onhan se kyllä aika hintava.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Päädyin sittenkin ostamaan Matrix Amplify tyvikohottajan. Ja siitä seuraakin seuraava kysymys: Pitääkö tyvikohottajan kanssa käyttää myös jotain muuta muotoilutuotetta? Mun tukka kun kaipaa jämäkkyyttä myös latvoihin niin eihän siitä ole mitään iloa, jos ruikin jotain vaan tyveen. Hyvä miettiä näitä juttuja vasta sen jälkeen, kun tuote on jo ostettu...
Tulee vaan mieleen huvittavat mielikuvat mun tukasta, jossa tyvi on hyvin kohotettu mutta loput olkapäämittaisesta tukasta roikkuu mitäänsanomattoman littanana ja ohuenohuena.  :D
1bFii
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja marenki »

Kertokaa nyt kaikki tavat jolla muotovaahtoa voi käyttää!
Mulla on niitä "vain kolme", en harrasta föönaamista ja laiskakin olen. Nyt olen muutaman kerran käyttänyt muotovaahtoa harjaamalla sitä märkään tukkaan ja antanut kuivua itsekseen. Menettelee. :-\ Olisi kuitenkin kiva tietää, voisinko käyttää aineita muutoinkin.

Ja vielä yleinen pöljä kysymys: Jos muotoilutuotteessa ei ole lainkaan alkoholia, onko se silti haitaksi hiuksille? Voisiko alkoton muotoiluaine jopa hoitaa hiusta (pullojen kyljissä nyt luvataan kaikkea mahdollista...).
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Mä oon nyt päättänyt leikkauttaa tämän Jessica Alban mallin: http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=4
(sori, en osaa laittaa linkkiä suoraan kuvaan...)

Tuli vaan mieleen, että mikäköhän olis sit paras tapa muotoilla tuo? En tosiaan kauheesti hiusten laittamisesta tiedä, kun on aina ollut pitkät hiukset...

Ajattelin että jos laittais jotain tyvikohottajaa/tuuheuttavaa juuriin ja föönaus ja sit suoristusraudalla pituudet ja latvat kuriin. Mitäs te hiusgurut sanotte, oonko ihan hakoteillä?

Niin, ja jos on jotain aineita ehdottaa, niin vinkit otan kyllä mielellään vastaan!
Nyt mulla on vaan Joicon K-Pak Smoothing Balm ton suoristusraudan kanssa käytettäväksi (ja AC- suihke extralämpösuojaksi).
Lähinnä mietiskelen, että mikä aine tohon tyveen olis paras mahdollinen. Että otetaanko muotovaahtoa tai jotain suihketta tai jotain ihan muuta...  ::) Oon ihan sekasin näiden muotoilutuotteiden kans ;D

Kiitosta :)
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Mun mielestä helpoiten saat muotoiltua tuohon malliin ilmakihartimella. Jos haluat latvat suoriksi, niin sitten toki sillä suoristusraudalla. Tuon pituinen tukkahan jaksaa aika hyvin pysyä itsestäänkin kuohkeana. Omasta kokemuksesta osaisin suositella tuotteiksi esim. Headshrinkiä tai Cockya Tigiltä. Niillä saa aika hyvin sitä kiiltoakin, Headshrinkillä paremmin pehmeyttä ja Cockylla tuuheutta. Cocky on myös aika hoitava, siinä missä Headshrink tuntuu tosi kevyeltä. Muistaakseni Wellan High Hair -sarjan Crystal Styling lotion on myös ihan ok, mutta aika silikonista ja mulla kutitti päänahkaa.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Kertokaa mulle paras mahdollinen lämpösuoja!

Nykyään joudun käyttämään fööniä useamminkin, ja sen huomaa kyllä heti  >:(. Olen käyttänyt Tigin muotovaahtoa tähän asti, mutta ei tunnu riittävän. Saisi olla sellainen tuote, joka sopisi melko paksulle ja ehkä karheallekin tukalle & extra-kiiltokaan ei olisi pahasta... Osaako joku suositella?

pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Kiitos ShiShi suositteluista :)
Tuota Headshrinkia voisin ehkä kokeilla. Se on geeli eiköstä vaan? Mites, eikai sillä jää hiukset semmosiksi märän näköisiksi? Kun se ei kyllä oo kaivattu efekti.
Tuuheutta en sinänsä kaipaa, mun hiukset on aika paksut ja tuuheat, mutta just toi tyvi pitäis saada jotenkin kohotettua. Äh, hitsi kun ei oo aikasemmin tajunnu ruveta tutkimaan noita muotoilutuotteita ja mitä niillä voi saada aikaseksi.  :-[
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

^^ Head Shrink on geeli, mutta yllätyin itsekin miten luonnollinen jälki sillä tulee. Pehmeyttä ja varsinkin kiiltoa se tuo runsaasti ainakin föönin kanssa. Vähän reilummalla kädellä annosteltuna tulisi varmaan wet look, mutta sopivasti annosteltuna siitä ei ole pelkoa. Mulla ei siis ole ollut aiempaa kokemusta geeleistä juuri limapiiskafobian vuoksi, mutta kiitos Tuikkulin, tuli tämäkin tuote kokeiltua ja hyväksi havaittua.  ;) 

Nyt tekis vaan mieli kokeilla itsekin vielä Frisky ja Power Trip. Frisky on kevyempi pidoltaan, Power Trip tuo vähemmän kiiltoa ja on ilmeisesti jämäkämpi.

Viimeksi muokannut Shi Shi, 26 Elo 2006, 08:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Selena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 621
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 09:02

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Selena »

Olisin aivan mahdottoman onnellinen, jos joku kertoisi, miten tämä upea kuontalo on saatu aikaan: Kuva

Parempi kuva täällä: http://www.celebritywonder.com/photos/6 ... mi_24.html siitä "Previous image" -linkistä pääsette tiiraamaan ihanaisen Naomi Wattsin tätä lookkia muistakin vinkkeleistä!

Itsellä on hiuksia tuosta määrästä varmaan alle puolet, mutta en mä noin tuuheaa lopputulosta kuvittelekaan saavani aikaan. Mutta millä tuontyyppisen lopputuloksen mahtaisi saada aikaan? Oma hiuslaatu ohut, liukas, päätä pitkin menevä ja suora, hyvin samankaltainen kuin ko. näyttelijällä on ymmärtääkseni oikeasti.

Kiitos sille, joka osaa auttaa!  :-*
Make it a great day
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Selena, jotain tuon suuntaista saan ainakin itse, kun föönaan ensin Sebastianin Thickefy Styler alla, sen jälkeen kallistan pään toiselle puolelle ja suihkuttelen juuriin KMS:n Paste Up Spray -suihkutettavaa vahaa samalla pörrötellen hiuksia, ja sitten sama toiselle puolen päätä. Joku tyvikohottaja toisi varmasti vielä lisätuuheutta. Mutta eihän se lopputulos tietenkään noin upea ole. Mäkin kuulisin mielellään jos jollain olisi ohjeistusta tuollaiseen kampukseen.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Ostin sitten puolen vuoden pähkäilyn jälkeen Babyliss Wet and Dry -raudan. Mutta muotoilutuote/lämpösuoja puuttuu, osaisitteko neuvoa jonkin voiteen tms. jossa ei nyt ole silikonia ihan kauheesti? Tigin Small Talkia kokeilin joskus mutta aivan liian raskas tukalleni, tulee tosi liimaletti. Jotain muuta ???
Vastaa Viestiin