Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Leikkaukset sekä kampaukset
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Merial »

Itse käytän näihin lyhyisiin hiuksiin noin pienen mandariinin verran muotovaahtoa. Itse pesen hiukset päivittäin, mutta välillä jättäessäni muotovaahdon yöksi tukkaan ei aamulla tukka ole limaisen tuntuinen (käytössä Fructisin XXL-muotovaahto) ja sen saisi aivan hyvin muotoiltua uudestaan kuosiinsa vaikka entinenkään kampaus ei kamalan pahasti ole muotoonsa muuttanut. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
doomsower

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja doomsower »

http://irc-galleria.net/view.php?nick=I ... d=37689105

Näyttää meinaan tosi upealle.

Kokeilen itselle korkeaa ponnaria, mutta näytin lähinnä joltain 80- luvun jumppavideon vetäjältä. :D Tuossa lienee joku lisäke? Mun ainoa lisäke on villalankalettejä, saiskohan niillä mitään järkevää aikaan? Onko tuolla sisällä vielä joku juttu pitämässä sen noin korkeana ja tietyssä asennossa?

Yhdistin tämän ketjun (ks. otsikko)  tähän ketjuun. -Luomo-
Viimeksi muokannut doomsower, 15 Heinä 2007, 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Euphoria

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minä en tiedä tuohon vastausta, mutta olen miettinyt samansuuntaista asiaa. Miten tehdään 60-luvun beehive-kampaus?
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Luulenpa, että tuo koko homma on sellainen ponnari lisäke, jossa on hainhammaskampa, joka on laitettu oman ponnarin päälle.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mulla oli joskus ala-asteella tuollainen kampaus ja mutsi teki sen juuri noin, kuin Amilo kuvaili :) Pinneja voi laittaa viela, jos tuntuu jostain pahasti harottavan :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Gotcha

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

Veikkaisin lisäkettä
doomsower

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja doomsower »

Juups. Kiitti. :)

Täytyy suunnitella millaisen lisäkkeen itselleen askartelisi. On tosin alkanut tuntua, ettei tuollainen edes sopisi mulle. Noh, katsotaan saanko edes ikinä sitä lisäkettä tehtyä.
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Saisikohan tuon tehtyä myös ilman lisäkettäkin....?
Tuli mieleen että jos ottaisi oman päälaelle kiinnitetyn poninhännän, ja sitten vetäisi sen ovelasti itsensä läpi, poninhännän lenkin ja päänahan välistä takaa eteenpäin, niin että hiukset sitten tulisivat siitä läpivedetystä poninhännästä eteenpäin.
Iso kankainen donitsi alla antaisi vielä boostia.
Idea voisi toimiakin, mutta tuosta selityksestä ei ota pirukaan selvää, eikä tässä ole yhtään päätä jolla tehdä ja laittaa kuvaa  :-\
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

^ Täällä ainakin ymmärrettiin tarkoitus. :)
Eli vähän kuin joskus oli sellaisia ns. kampauspiikkejä ( sellainen juttu missä suoran varren päässä lenkki ), joilla vedettin poninhäntä ylhäältä päin lenkin ja päänahan välistä. Mutta vaan toisin päin.

Auttoi varmaan. ;D
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Henriikkaa ymmärsi jutun jujun  :-* Tuosta se tulikin varmaan mieleen, sillä minun isosiskollani oli joskus kymmenisen vuotta sitten juuri sellainen musta piikkisysteemi, jonka päässä oli silmukka jolla poninhäntä vedettiin itsensä läpi.
Ja vetämällä systeemin useampaan kertaan läpi peräkkäin, saa aikaiseksi nutturan.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja siili »

Ishamael kirjoitti: minun isosiskollani oli joskus kymmenisen vuotta sitten juuri sellainen musta piikkisysteemi, jonka päässä oli silmukka jolla poninhäntä vedettiin itsensä läpi.
Ja vetämällä systeemin useampaan kertaan läpi peräkkäin, saa aikaiseksi nutturan.
Sillä tuo voisi onnistua. On niitä "piikkijasilmukka"-systeemeitä vieläkin myytävänä, muutama kk sitten ostin sellaisen. Pelastus toimisto päiviin! laittaa hiukset ponnarille ja vetää poninhännän läpi, tulee paljon salonkikelpoisempi ja vie aikaa 5sek  Vähän vielä vahaa perään jos hapsottaa suortuvat :D
rolla

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja rolla »

Hih, mikä muija kuten ulpu jo sanoikin. Tuon mietteitä haluisin kuulla tuonne "naisellisen pukeutumisen vaikeus" -ketjuun, että saako kulkea arkenakin rauhassa..  ;) Kiva kampaus kieltämättä, lisäkehän tuo ilmiselvästi taitaa olla.
Rosey
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 203
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 15:20

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Rosey »

Piikki&silmukka systeemissä pitää vaan olla reilusti omassa tukassa pituutta, muuten voi tulla aikamoinen töyhtö  :D Eli lisäkettä peliin, harmi vaan, että yleensä lisäkkeet on väärän värisiä, tai kamalan tuntuisia ja karheita.
stinttapo

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Apua, mikä lukihäiriö taas...Luin ton otsikon että "Saksalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta"  ;D ::)
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Mulla on hirveä ongelma; olen tilaamassa LFstä Fudgen Oomf Boosterin ja Tigin catwalkin Bigger and Biggerin (=tuuheuttavia tuotteita). Nuo tietty laitetaan kosteisiin hiuksiin, mutta haluaisin näiden lisäksi käyttää jotain voidemaista föönisuojaa (tällä hetkellä S-factor Smoothing Lusterizer) ja latvasuojaa kun tukasta on poistettu väri kahdesti ja se kaipaa kosteuttakin... Missä järjestyksessä nuo olisi paras laittaa niin että saan hyvin tehot irti kummastakin? Ensin kosteus ja sitten enemmän muotoilutuote -tyyppiset tuuheuttavat??
Hang out the chick habit
Vastaa Viestiin