Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Leikkaukset sekä kampaukset
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Neve »

^Kiitos evergreen vinkistä! Kaipailin myös hiuslakan korvaajaa joka jättäisi pehmeämmän tuloksen, tämä Wellan Pearl Styler-geeli on just sitä mitä olen hakenut! Pidän yleensä tukkaa auki ja mulla on paljon sellasia kasvuvaiheessa olevia sojottavia hiuksia, jotka tämän tuotteen avulla saan nätisti kuriin. Lopputulos on tosi luonnollinen ja joustava. Myös etummaisia suortuvia tykkään sukia pois kasvojen edestä ja tällä sekin luonnistuu  :)
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja naapio »

^ kiitos vinkistä, tää toimii!
Raitoja käpälään!
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mistä olette ostaneet tätä Wellan geeliä? Löytyykö marketeista vai kampaamoista? Koitin meidän Prismasta etsiä, mutta en löytänyt. Kuulostaa just sellaiselta tuotteelta joka on pakko ostaa. Muakin on kiusanneet lähiaikoina kasvuvaiheessa olevat pienet sojottavat hiukset, ja lakalla tosiaankin tulee aika kova lopputulos joka ei välttämättä edes kestä koko päivää.
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Neve »

^Omani löysin Hairstore-liikkeestä. Myös Sokoksella olen nähnyt tätä geeliä, sekä Clips kampaamo-myymälässä  :)
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja naapio »

^^ Mä olen omani ostanut Emotionista. Ihan ässää tavaraa, en oikeastaan käytä lakkaa enää ollenkaan vaan ainoastaan Pearl Styleria. Jättää hiukset huomattavasti kivemman tuntuisiksi eikä oikeastaan näy ollenkaan. Mulla on sen verran lyhyt tukka, että esim. ranskis alkaa helposti purkautua ja sipaisin tänään kokeellisesti siihenkin lyhyempiin suortuviin geeliä niitä letittäessäni. Tuli todella siisti tukka!
Raitoja käpälään!
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Minunkin täytyy ehdottomasti kokeilla tuota Pearl Styleria. :) Olen käyttänyt välillä jotain Tigin hiusvahaa jota mulla on kaapissa, mutta se tekee hiukset helposti lähmäisiksi ja lakka taas kuivattaa hiuksia ja korputtaa, eikä välttämättä edes pidä kurissa noita sojottavia haituvia. Kuulostaa juuri sellaiselta tuotteelta, jota tarvitsen.
3b F ii
helka

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja helka »

Minä ostin viime kampaajakäynnin jälkeen Sebastianin Microweb Fiber -vahan ja olen kyllä tyytyväinen hankintaani parin käyttökerran perusteella. Laitan tätä n. puolikkaan pumppauksen verran latvoihin ja pituuksiin erottelemaan hiusosioita ja tuomaan liikkuvuutta hiuksiin. Kun käsissä on enää tosi vähän vahaa jäljellä, tasoitan jakauksen kohdalla sojottavat kasvuvaiheessa olevat hiukset sileiksi. Kampaaja kehotti olemaan annostelun kanssa tarkkana ja kehui vahan olevan tosi riittoisaa. Ainakaan vielä en ole onnistunut lähmäämään hiuksia.
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Sekalaisia kysymyksiä muotoilutuotteista ja hiusten muotoilusta

Viesti Kirjoittaja riinam »

Mikähän olisi nykyään sellainen kevyt mutta hoitava lämpösuoja? Ennen Tresemmen Heat Defence oli kaikilla käytössä, vieläkö se on yhtä suosittu tuote? Omien hiusten kunto on parantunut niin paljon, että jätettävän hoitoaineen ja lämpösuojan molempien käyttäminen lähmää herkästi, joten mietin löytyisikö näiden yhdistelmää, joka toimisi paremmin. Suihkutettavana sen varmaan saisi parhaiten levittymään. Onko jollain suosituksia?
Vastaa Viestiin