Sivu 1/1

Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 22 Huhti 2006, 02:36
Kirjoittaja Riia
Aloinpas tänään pohtimaan aihetta, ja tulin aika kauhistuttavaan tulokseen.
Yleensä käyn ottamassa vaalennuksen ja Ellun päällystukkaan noin kuuden viikon välein. Silloin hintaa kertyy noin 80 eukkaa, ja mulla on siis n.65 cm. pitkä tukka. Vaalennus siis laitetaan vain tyvikasvuun, joka on luokkaa 3.
Värjäyttämässä käyn siis n. kuuden viikon välein.
Hintaa kertyykin siis vähän liikaa, ja olenkin ajatellut ryhtyä tilaamaan itse Ellua. Tyvikasvunhan saa varmaankin Polycolorilla vähän vaaleammaksi, ja siihen sit Ellun rr@all päälle, mitä on kampaamossakin laitettu?
Olenko ihan hakoteillä?
Ice ja Ishamael, Gurut, valaiskaa tyhmää :o

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 22 Huhti 2006, 22:43
Kirjoittaja Ishamael
Kyllähän se ellun laitto kotioloissakin onnistuu  :) Geelimäinen ja suht helposti levitettävä väri.
Sinulla on siis oma pohja 3:n paikkeilla? Osaatko sanoa minkäasteiseski oma hius on aina vaalennettu ennen ellun laittoa?
En nyt muista noita polycoloreita, minkälaisia vaalentajia sarjasta löytyy?  ???
Ihan pelkkä kirkastava sävytehän se ei voi olla, vaan kyllhän sitä hiusta pitää vaalentaa ihan selkeästi jos RR@all sävystä halutaan kirkas.
Silloin tulisi mieleen esim poly blonden vaalentajat.

Ihan olet oikeilla jäljillä, ellua saa nettikaupasta ja vaalennusainetta marketista ja sitten eikun taiteilemaan.

Kyllähän siinä säästyy vuoden mittaan aikamoisia summia joille voikin sitten alkaa keksimään sopivaa tuhlauksen kohdetta  ;D

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 22 Huhti 2006, 23:33
Kirjoittaja Chaos
Mulla menee kuussa n.8-12€ väriin, riippuu mitä merkkiä ostan. Onhan se vuodessa aikamoinen summa, mutta halvemmaksihan se tulee joka tapauksessa kuin käydä kampaajalla.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 24 Huhti 2006, 13:18
Kirjoittaja Philomena
Jaa, ei mulla taida kovin paljoa mennä. Vaalennan juurikasvun punaisilta hiusosilta www:n raita-aineella, hapete ja jauhe maksaa yhteensä joku 20e ja riittää suunnilleen vuodeksi. Mustiin osiin riittää 1/4 paketista ja värjään noin kuukauden välein, eli 4 x 7,50 (vai mitä se 100% maksaakaan nykyään) = 30e. Noita Directionsin punaisia menee vissiin joku 5 tai 6 vuodessa, á 7e, eli 42e. Eli yhteensä joku 92e. Pystyn elämään ton kanssa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 28 Huhti 2006, 21:06
Kirjoittaja Riia
Ishamael,
Mulla on pohja vaalennettu varmaankin n. 7-8 asteiseksi. Mikähän mömmö olis siis kelpoa kamaa suorittamaan vaalennuksen kolmosesta tuohon haluttuun? Mun kutrit on tosi paksut ja epäsuomalaiset, yksittäinen hius on melkein luokkaa 'afro', niin kiharuudeltaan kuin paksuudeltaankin ;D

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 29 Huhti 2006, 01:31
Kirjoittaja RockQueen
Hennaus ei kalliiksi tule. Yks paketti maksaa ehkä muistaakseni sellaset alle 4 ja siitä värjää tyvikasvun 3-4 kertaa. Arvioisin noita kuluvan vuodessa ehkä neljä pakettia niin alle parinkympin jää. Ennen kun värjäili kaupan Loreal yms-väreillä niin tuli kalliiksi, parikybää jo kerta, saatika jos kampaajalle menee..

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 01 Touko 2006, 01:13
Kirjoittaja Ice
minulla menee nelisen euroa nyt lyhyiden hiusten kanssa kuussa, laskien mukaan myös kaikki värihoitoaineet :) pitkillä puhuttiin about 30 kuussa, kun sitä keltaista joutui potkimaan pois :) nyt vaan ongelma saada kuparisuus pysymään

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 01 Touko 2006, 13:59
Kirjoittaja deko
Tästä on olemassa variaatioita...

- kestovärillä ja kevytvärillä (ainakin tyvikasvu kerran kuussa) kuluu noin 60-100 euroa
- suoravärejä käytän ehkä nelisen pakettia vuodessa joka tapauksessa eli 20 euroa
- henna on halpaa ja sävytyskäytössä yksi vitosen paketti riittää koko vuoden...

Eli alle satanen menee joka konstilla vuodessa, mutta toisaalta alle viidelläkympillä pärjään vallan mainiosti. Paitsi jos iskee mielenhäiriö ja pitää tehdä isoja värimuutoksia ja värinpoistoja jolloin yksi satanen menee melkein kerralla ;D mutta pritän pysyä lujana, näin monta hennakerrosta ei välttämättä ihan hevillä irtoa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 04 Touko 2006, 13:53
Kirjoittaja rasorblade
ennen kun pidin mustia hiuksia, värjäsin aina vaan juuren, meni se purkki (paksut ja pitkät hiukset oli) eli noin 10e / 6 vko. Nyt lyhyessä lookissa olen innostunut vaihtamaan värejä, on helpompaa ja hauskempaa lyhyeen, joten menee enemmän rahaa.. Viimeksi värjäsin tumman ruskealla (Liven väri) muut hiukset ja vaaleat raidat jätin värjäämättä ja värjäsin niihin vain juurikasvun tummanruskealla... :) Seuraavaksi ehkä punertavaa... ? :)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 05 Touko 2006, 00:54
Kirjoittaja Metku
Laskeskelin nopeasti, että kotivärjäyksiin kuluu n. 70 euroa vuodessa. Eli halvalla pääsee ja silloin harvoin kun tässä on vuosien saatossa kampaajalla värin ottanut niin aina on tyytymätön saanut olla... Joten kotivärjäyksissä olen säästänyt paitsi rahaa niin myös mielipahaa.  ;)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 07 Touko 2006, 11:06
Kirjoittaja Erykah
Värjään kestovärillä parin kuukauden välein, jos yksi paketti on jotain kympin luokkaa, niin niihin menee 60e vuodessa. Välissä laitan vaahtosävytteitä, niiden kulutus vaihtelee paljonkin. Yhdestä Goldwellin isosta putelista saa aika monta kertaa, Color pulse taas menee kerralla.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 14 Touko 2006, 10:39
Kirjoittaja Mii-
Värjään about kerran kuussa ja väri maksaa sen vajaa kympin. Eli oisko sitten noin 100 eemeliä vuodessa  :)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 14 Touko 2006, 10:48
Kirjoittaja Jade
Noin 100 euroa menee minullakin kotivärjäyksiin vuodessa eli kestoväriä n. 5-6 viikon välein ja Igoran vaahtoväriä aina silloin tällöin.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 14 Touko 2006, 20:29
Kirjoittaja rolla
Tänä vuonna 200 e. Pari kampaamoväriä, värinpoisto, kestoväri ja loput suoravärejä. Riippuu ihan vuodestakin paljon rahaa menee ja mikä hiusväri on päässä.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 29 Huhti 2007, 17:00
Kirjoittaja Ilyasviel
Elumenia menee n. 6prk/vuosi, 17.60€/kpl eli 105€ menisi vuodessa. Joskus en jaksa värjäillä niin tiheään, niin menee n. 90€.. Vähentynyt huomattavasti niistä ajoista, kun värjäilin kestovärillä tai normaaleilla suoraväreillä.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 05 Touko 2007, 19:10
Kirjoittaja Shi Shi
Mulla oli semmonen parin-kolmen vuoden kausi, kun rahaa meni värjäyksiin ihan hävyttömästi. Tuolloin pidin siis tukkaa lyhyehkönä ja värjäsin kampaajalla n. 1-1½ kk välein (~600-700€). Nyt ei sitten enää mene kuin ehkä... hmmm... satasen luokkaa vuodessa, kun värjään kotona kevytvärillä parin kuukauden välein ja suoraväreillä kerran tai kaksi kuussa.  :)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 05 Touko 2007, 20:28
Kirjoittaja Amilo
Mulla menee n. 8 € kuussa. Eli varmaan vuodessa saman verran kuin keskimääräisesti kotivärjääjillä. Eli ei kovin hurjaa summaa silti.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 05 Touko 2007, 21:25
Kirjoittaja Lyx
Reilun kolmen kuukauden välein värjäys ja joskus leikkaus, hinta per kerta siinä 60 euron paikkeilla, eli se vuosittainen summa taitaa liikkua siinä 200 euron molemmin puolin.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 05 Touko 2007, 21:39
Kirjoittaja siili
Noin 6vk välein väri kampaajalla 55€, eli vuodessa 440€. Halvemmaksi tulee kuin uusia kerran vuodessa kylpyhuoneen sisustus. Mä olen nimittäin erittäin hyvä sotkemaan sitä väriä myös kaikkialle muualle kuin kuontalooni.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 05 Touko 2007, 23:26
Kirjoittaja miymiy
Omaan päähän menee 1-2 kk välein n.10e. Itse värjään.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 06 Touko 2007, 12:32
Kirjoittaja Elluli
Joka toinen kk käyn kampaajalla 2-värivärjäyksessä n.70e. Joka toinen kk värjään itse n. 10 eurolla.

Eli kotiväreihin menee vuodessa n.60e ja kampaamoon 420e  :o Eli yhteensä värjäyksiin 480e vuodessa! Aika paljon.. En oo ennen edes laskenut..

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 06 Touko 2007, 13:13
Kirjoittaja Minni
Saman verran kuin siililläkin. Olen myös hänen kanssaan samaa mieltä tosta kylpyhuoneen sisustuksen uusimisesta :D Pelkkä väri maksaa kampaamossa siis noin 55 euroa. Käyn puolentoista kuukauden välein, joten vuodessa siitä tulee 440 euroa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 06 Touko 2007, 13:18
Kirjoittaja peppi
Ennen kävin kampaajalla kuukauden välein jossa leikkaus ja värjäys 98e. Nykyään olen ostanut kampaajalta värin 8e ja laittanut sen itse, puoli pakettia riittää juurikasvun värjäilyyn joten 4e kuukaudessa  ;D Halpaa. Tosin kohta kun on aika vaihtaa väriä vaaleampaan on se tehtävä kampaajalla ja varmaan sitten jatkon värjäilyt myös...

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 06 Touko 2007, 16:27
Kirjoittaja Ananas
Mulla vaihtelee ihan älyttömän paljon vuosien välillä. Tummana ollessani värjäsin n. neljästi vuodessa kampaajalla 50eur/kerta sisältäen leikkauksen, joten silloin meni periaatteessa alle 200e. Sitten kasvattelin omaa väriä, värjäsin itse kevytvärillä sekä suoraväreillä yhteensä viisi kertaa vuodessa, joten rahaa meni korkeintaan 70eur. Nyt tänä vuonna olen ehtinyt käymään kampaajalla (65eur), blondaus kotona (30eur), sekä suoravärejä ylläpitoon  (n.70eur), yhteensä siis 165eur ja näillä selviän varmaan vielä jonkun aikaa. Toisaalta tekisi kovasti mieli marssia kampaajalle vähän korjaamaan väriä, joten siinä äkkiä menisi lisää rahaa rutkasti. Pitää myös malttaa pysyä vaaleana, värinmuutokset vievät aina niin kovasti rahaa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 06 Touko 2007, 18:19
Kirjoittaja dripple
Kävin 3 viikkoa sitten pitkästä aikaa parturissa värjäyksessä ja köyhdyin 77 euroa. Vaikka oli kestoväri, lähti jo 2 viikossa pois (pesin värishampoolla, ei auttanut). Kotivärjäykset ei ikinä lähde noin nopeasti. Kotivärjäyksiin menee n. 5-10 euroa kuussa, sillä värjään joka toinen kerta vaan puolella paketilla pelkän juurikasvun ja joka toinen(tai kolmas) kerta levitän värin lopussa latvoihinkin saakka. Aina se 4 viikon välein värjäys ei kuitenkaan riitä koska inhoan juurikasvua ja tukkani kasvaa n. 1,5 cm kuussa. 

Kotivärjäyksillä hiukset ovat pysyneet paremmassa kunnossa tuon pelkän tyvikasvuvärjäyksen vuoksi. Parturiväreillä on pakko värjätä koko pää joka ikinen kerta. En ole vieläkään selvittänyt miksi ihmeessä ne kampaamovärit ei pysy päässä  ??? Viimeksi täti selitti että hiussuomuni ovat ehkä auki ja väri lähtee näin pois. Mutta miksi ihmeessä ne olisivat auki ihan tyvestäkin... enpä ymmärrä.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 08 Touko 2007, 18:52
Kirjoittaja Ninne
Käyn kampaajalla kerran kuukaudessa ja joka kerta värjätään joko kokonaan tai vain tyvi, maksaa noin 70€ kerta. Tyveä pitää värjätä ahkerasti hiukset on oikeasti vaaleat ja nyt on brunette kausi menossa  :)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 09 Touko 2007, 20:14
Kirjoittaja Ice
dripple kirjoitti: Viimeksi täti selitti että hiussuomuni ovat ehkä auki ja väri lähtee näin pois. Mutta miksi ihmeessä ne olisivat auki ihan tyvestäkin... enpä ymmärrä.
Sitä ne aina selittää, jotka eivät tiedä mistä puhuvat. Eli joko värimerkin vaihto, vaffempi hapete, tarkemmin laskettu vaikutusaika tmv. olisivat kenties kokeilemisen arvoisia.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 11 Touko 2007, 19:13
Kirjoittaja Selena
Mulla menee maksimissaan 60 €. Värjäilen kotona markettivärillä (Loreal Preference) ja koitan värjätä mahdollisimman harvoin, eli ehkäpä 4-5 kertaa vuodessa. Värjään vasta, kun juurikasvu on katastrofaalinen :D.

Eli siis mulla menee viikossa enemmän rahaa ruokaan kuin koko vuonna rahaa hiusväreihin...  ::)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 20 Touko 2007, 12:37
Kirjoittaja Luscious
PolyColor paketti 6,90e, kerran kuukaudessa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 20 Touko 2007, 13:13
Kirjoittaja Magia
Käyn kampaajalla n. 5 kertaa vuodessa, eli se tekee noin 250e. Plus satunnaiset Color pulset tms n. 20e.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 20 Touko 2007, 14:35
Kirjoittaja Rimmu
Pyrin siihen että vuodessa värjäisin hiukset 8 kertaa eli se olisi  8x n.10euroa. Nyt tosin viime vuonna meni aivan kauheita summia kun tein useita värinpoistoja mustasta vaaleaan..

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 20 Touko 2007, 16:03
Kirjoittaja Jadey
Mä käyn kampaajalla värjäyttämässä hiukset vain pari kertaa vuodessa.En oikeastaan koskaan ole tehnyt niin radikaalia muutosta väriin, että tyvikasvusta tarvisi huolehtia. Monivärjäyksen olen kampaajalla ottanut aina. Pari kertaa vuodessa värjään sitten itse. Nyt en ole kolmeen vuoteen laittanut hiuksiin itse kun raitoja, mutta nyt viikolla ostin Lorealin monivärin (luonnonvaalea kulta 8.3) ja tänään illalla ois tarkotus laittaa väri päähän. :) Toivottavasti onnistuu, ikinä ei ole kyllä kotivärjäyksissä katastrofeja käynyt.

Niin ja vastaus itse kysymykseen, 200 euroa vuodessa lienee lähellä totuutta.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 23 Touko 2007, 05:45
Kirjoittaja Chronos
Hennaa tulee laitettua parin kuukauden välein,eli 6 pakettia vuodessa.Se tekee n 36-54 euroa vuodessa,riipuen käytänkö pelkästää sitä Urtekramin punaista hennaa vai sitä fiery rediä.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 23 Touko 2007, 10:12
Kirjoittaja Husky
Käyn värjäyttämässä hiuksia kampaajalla ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Kahdesti laitan koko värin, kerran raidat tms. Hintaa tulee ehkä noin 100 euroa, vähän riippuu. Satunnaisesti käytän Pulsea. Yksi pullo Pulsea riittää mulle kolmeen tai neljään värjäykseen.

Ehkä siis reilu satanen vuodessa. Pyrin pitämään värin mahdollisimman luonnollisena, että voin sitten palata vaaleiden raitojen kautta takaisin omaan väriin.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 15:15
Kirjoittaja Mella
Aika vähän laitan, alle 30 € vuodessa jos ei satu olemaan mitään juhlatilaisuutta jolloin käyn kampaajalla laittamassa värin. Yleensä siis värjäilen kotona.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 17:08
Kirjoittaja Fantti
Riippuu ihan vuodesta, että minkävärisiä hiuksia pidän. Nyt viimeisen vuoden aikana mennyt semmoiset 170 euroa ja tästä 150 euroa kampaamokäyntejä. Eli väri laitetaan noin 3-4 kk välein. En siedä kotona värjäystä koska se sotkee kaakelit ja on pilkuntarkkaa ja aikaa vievää hommaa, johon minulla ei riitä hermo eikä aika.

Tosin kun tukka on punainen, niin kotivärjäys pakko tehdä koska kampaajalla ei saa shokkivärejä. Heillä on minun makuun liian haaleat punaiset. Kotivärjäys ei edes ole niin paljon edullisempaa kuin kampaaja. Täällä maksaa väri 25-45 euroa riippuen onko 1 vai 2 sävyä ja mikä kampaamo. Mutta jos teet kaksi sävyisenkin kotiväreillä se tekee jo 20-25 euroa, joten hintaero ei jää edes suureksi ja säästää todella ison vaivan. Punaista taas kun käytän niin värinpoisto ja kestoväri kerta kotona ovat noin 25 euroa ja sitten ostettava noin 10-15 euron hintainen suoraväri, joka kestää pari kertaa yleensä.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 31 Elo 2007, 09:48
Kirjoittaja Kuririn
Pikaisen laskutoimituksen mukaan rahaa menee 400-600 e vuodessa. Tähän summaan sisältyy kyllä myös leikkaukset. Värjään hiuksia pääsääntöisesti ainoastaan kampaajalla ja noin 3 kk välein. Hätätilanteissa olen joskus laittanut vaaleita raitoja tyveen myös kotona.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 31 Elo 2007, 10:48
Kirjoittaja Withering
N. 2 kk välein kampaamokäynti (leikkaus+värjäys pakettihintana) ~ 78 euroa. Eli yhteensä 468 euroa. Jaiks. Summa tulee tosta vielä nousemaan, koska vaihdan kampaajaa kalliimpaan, mutta toivottaavasti myös parempaan.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 31 Elo 2007, 11:13
Kirjoittaja marenki
Puoli pakettia hennaa kuuden viikon välein, eli vuodessa se tekee huimat 21.25e. Tämän lisäksi laitan ehkä pari kertaa vuodessa Color pulsea piristykseksi.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 31 Elo 2007, 14:29
Kirjoittaja Lilja
Laitan noin 4-5 viikon välein joko puoli tai koko pakettia päähän. Herbatint-paketti maksaa hieman vajaa 15 euroa, en juuri nyt muista enkä löydä tarkkaa summaa. Kahteen vuoteen en ole jaksanut värjätä hiuksiä kesällä. *laskee* 75-90 euroa per vuosi.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 03 Syys 2007, 10:38
Kirjoittaja Heleena
Käyn värjäyttämässä hiukseni kampaajalla suurinpiirtein kolmen kuukauden välein. Nyt kun mulla on vähän vaaleampi tukka (lähempänä omaa väriä), niin ei tarvitse niin usein juurikasvuakaan värjätä. Samalla aina leikataan joko tasoittaen tai sitten mallia muuttaen, joten vaikea arvioida, mikä on värin osuus hinnasta. Sanoisin, että noin 350-400 euroa vuodessa kuitenkin siihen värjäykseen menee, kun aina värjätään vähintään kahdella värillä.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 03 Syys 2007, 12:24
Kirjoittaja FairyTale
Kaveri (kampaaja) laittaa värin halvalla noin joka toinen kuukausi. Välillä raitoja, välillä ellua tai ihan markettivärejä välillä. Sanoisin arviolta, että rahaa menee reilusti alle 200e/ vuodessa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 04 Syys 2007, 12:28
Kirjoittaja Pikkunen
Värjäilen/vaalennan kotona.
Hapete+jauhe maksaa n.20e ja sillä pärjään koko vuoden.

;)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 17 Syys 2007, 13:41
Kirjoittaja Seela
Mä värjäytän nykyään hiukseni pelkästään kampaajalla. Pitkien hiusten tyvivärjäys ei onnistu multa mitenkään puhumattakaan oikean sävyn löytämisestä. Tämän lisäksi väriä on aina enemmän kaakeleiden väleissä kuin hiuksissa.

Hinta vaihtelee sen mukaan missä käyn sekä otanko pituuksiin kevytsävytteen vai jätänkö ne kokonaan ilman. Tyven värjään joka tapauksessa kahden kuukauden välein joten vuodessa värjäyksille tulee hintaa noin 500 euroa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 17 Syys 2007, 17:02
Kirjoittaja anskuu
Värjäytän hiukseni aina kampaajalla, noin 4 kertaa vuodessa.
Tarkkaa summaa en osaa sanoa, koska leikkaan aina samalla hiukseni ja kampaaja kertoo vain "pakettihinnan".

Mutta veikkaisin että ~120e vuodessa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 18 Joulu 2007, 07:59
Kirjoittaja zubi
Ihan järkyttävä ketju, tajusin että meneehän tuohon aika paljon. Noin 7 viikon välein tulee käytyä kampaajalla värjäyksessä tai raidoituksessa ja joka kerta menee sellaiset 70 euroa (leikkaus mukana), joten kyllähän tuosta vuositasolla kertyy jotain 500...

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 18 Joulu 2007, 08:49
Kirjoittaja marketta
Mä värjään hiukseni itse, nykyisin lähinnä suoraväreillä kuten Color Pulse joita ostan tarjouksista. Välillä värjään myös juurikasvun kestovärillä. Rahaa värjäyksiin menee ehkä ~50e vuodessa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 16:48
Kirjoittaja Kameleontti
Tarpeen mukaan käyn kampaajalla värjäyttämässä hiukset noin kahden tai kolmen kuukauden välein. Hinta pyörii aina yhdellä käynnillä noin 120 eurossa joko ylös tai alas hiusten pituuden mukaan.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 21 Joulu 2007, 01:01
Kirjoittaja Margot
Värjään neljän viikon välein Garnier Nutrisse Cremellä, joka maksaa reilut kahdeksan euroa paketti. Eli reilut 100 euroa menee vuodessa. Enpä ole aiemmin laskeskellutkaan, kun vasta kesällä aloin värjätä. Ihan siedettävä summa tuo minusta on, kun sillä saa tukanvärin, joka on enemmän "mua" kuin oma väri.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 27 Joulu 2007, 00:21
Kirjoittaja Memmuuh
Mä en kamalasti käytä rahaa hiustenvärjäilyyn. Jos värjään, värjään itse, enkä tee sitä kyllä kovin montaa kertaa vuodessa. Sanoisin, että mulla menee hiustenvärjäykseen rahaa vuodessa noin 50 euroa, jos välttämättä sitäkään.  ::)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 27 Joulu 2007, 13:34
Kirjoittaja Josi
Josi kirjoitti: Värjäilen kotona L'orealin Casting creme glossilla sekä kampaamon kotiin ostettavilla väreillä suunnilleen kahden kuukauden välein eli noin 6 kertaa vuodessa. Hintaa yhdellä paketilla  n.11€, joten vuodessa 66€.
Nykyisin en enää värjää ollenkaan kotona hiuksiani. Kampaajalla käyn suunnilleen kahden kuukauden välein eli rahaa menee pelkkiin värjäyksiin noin 120€. Kalliimmaksihan tämä tulee kuin kotona värjäily, mutta on se sen arvoista. :)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 27 Joulu 2007, 22:38
Kirjoittaja Lingon
Värjään hiukset melkein kuukausittain itse, veikkaisin että vuodessa menee noin 100e värjäyksiin.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 21:02
Kirjoittaja Marella
Mulla on kotona ihan tukusta ostetut hapetteet ja vaalennusjauhe. Myös muita värejä lötyy kotoa, eli teen kaikki omat värjäykset kotona. Ja jos ei tiettyä väriä kotoa löydy niin sitten haen sen tukusta.

Mun hiusten värjäyksiin siis menee ehkä vuodessa 30€.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 18:26
Kirjoittaja tiita
Noin neljän viikon välein hiuksiani värjään, itse. Värejä hamstrailen alennuksista joku 10e/väri. Eikös tuo lie vie kukkarosta jonkun 100e/vuosi, eikä se kuulosta niin pahalta, kun sama voisi upota kampaajaan kerran kuukaudessa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 19:36
Kirjoittaja Penny
Viime vuonna meni n. 600 euroa kampaajakäynteihin (väri + leikkaus 2-3 kk:n välein), plus jotain 40 e väliaikaväreihin kun värjäsin kampaamokäyntien välissä juuret itse. Onhan se toki melkoinen summa, mutta toisaalta oli tuloskin mieluisampi mitä itse olisin saanut aikaan + ihanan rentouttavaa kun joku hiplaa hiuksia, saa vain makoilla hiustenpesussa ja rentoutua. Toki jos noita kampaamon kestovärejä myytäisiin kotiin, ei olisi mikään ongelma värjäillä itse. Jotenkin olen vaan kotiväreistä kasvanut eroon, kun oma tukka ei tunnu yhtään niin hyvältä niiden jälkeen kun kampaamovärin.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 19:43
Kirjoittaja witura
Värjään kotona aina n. kk välein ja siinä kuukauden saatossa saattaa mennä joskus joku sävytekin päähän.
Yksi purkki on jtn 10e luokkaa joten vuodessa varmaankin jotain 140e.. (epäilen kyllä, että summa on isompi, mutta menkööt nyt..  ;D)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 13:57
Kirjoittaja Moonflower
Mä värjään sekä kotona että kampaajalla. Ja kampaamokseni kelpuutan ammattikoulun ongelmitta. Tänä vuonna tavoite on säästellä hiuksiani ja pitkittää värjäysvälejä vaahtosävytteiden avulla mahdollisimman pitkälle. Ei tule edes kalliiksi, sillä kahmin Minimanin alesta Color pulseja kaappini täyteen eurolla kipale  ;).

Realistinen tavoite olisi ehkä värjäys kampaajalla 3krt/vuosi (josta yksi käytetty), yhteensä 120e ja
10 kotivärjäystä color pulsella, yhteensä 10e.

Eli helposti alle 150 euron ainakin, vaikkei tavoitteet aivan toteutuisikaan. Ei ollenkaan niin järkyttävää kuin kuvittelin  :).

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 18:34
Kirjoittaja Kähmäräpälä
Värjään hiukset aina kampaajalla ja samalla leikataan hiuksia, joten en tarkkaan tiedä, paljonko pelkkä värjäyskerta maksaa. En kuitenkaan käy kovin usein kampaajalla, ihan jo sen hinnan vuoksi, ehkä neljä kertaa vuodessa. Noin 250€ suurin piirtein?

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 22:44
Kirjoittaja Lucy
Mä en oo muutamaan vuoteen käynyt värjäyttämässä hiuksia kampaajalla, värjään mieluummin itse. Joka toinen kuukausi värjään tyven kestovärillä ja joka toinen kuukausi värjään koko hiukset suoravärillä. Rahaa ei siis paljon kulu, arviolta 80-100 eur.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 16:07
Kirjoittaja Tiitunen
Lasketaanpa. Viime vuonna värjäytin hiukseni kaksi kertaa kampaajalla, yhteensä noin 155 euroa. Lisäksi ostin yksi tai kaksi suoraväriä ja yhden kestovärin. Tarkaa kirjanpitoa minulla ei nyt ole, mutta sanoisin, että 170 euroa.

Tänä vuonna ainoaan kampaajakäyntiini kului noin 60 euroa, kotivärejä olen ostanut yhden suoravärin. Ennen kesää käyn kyllä vielä ihan kampaajalla värjäyttämässä.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 20:09
Kirjoittaja kiwi
Käyn kampaajalla aina värjäämässä ja leikkaamassa hiukseni, mutta olen nyt vaihtanut kampaajaa paljon halvemmasta (leikkaus ja värjäys saattoi olla yhteensä 50-80e) kalliimpaan (leikkaus ja värjäys oli viime kerralla 110e). Käyn kampaajalla n. 3 kertaa vuodessa. Se vähän vaihtelee tarpeen mukaan.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 22:19
Kirjoittaja LadyRaven
Värjään itse n. 2kk välein = n. 60e/ vuosi. Ei paha ollenkaan. Yritän opetella värjäämään useammin, mustassa tukassa parin - kolmen sentin maantienharmaa tyvikasvu on aika järkky, olen vain niin patalaiska.. Ja kuitenkin se n. 10e väripaketista kirpaisee aina vähän. Väliin olen piheyksissäni laittanut vain puoli pakettia, mutta se on niin hankala saada yksin levitettyä tarpeeksi hyvin. Ja en värjäile kylppäriä. Jos nyt pisara tai kaksi tippuu lavuaarin reunalle, niin sehän lähtee pyyhkimällä.  :)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 20 Huhti 2008, 14:29
Kirjoittaja minna
käyn noin kolmen kuukauden välein kampaajalla raidoittamassa tyvikasvun ja leikkaamassa latvoja. raidoituksen osuus on n. 35 € kerta eli tekee semmoset 140 € vuodessa.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 08 Maalis 2010, 19:34
Kirjoittaja pitkätukka
Kas, en olekaan vastannut vielä tänne. Silloin kun värjäsin, käytin vuodessa väreihin rahaa 60-80 €. Värjäsin tyven itse keskimäärin 6-7 viikon välein. Joskus meni hermot jo 4 viikossa, toisinaan jaksoin 8 viikkoa värjäämättä tai joskus pidempäänkin.

Lopetin värjäilyt vuosi sitten, joten väreihin kuluu nyt 0 €/vuosi.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 08 Maalis 2010, 19:38
Kirjoittaja -Mansikka_
Kerran kuussa värjään hennalla taikka santella (tosi harvoin santea kyllä käytän).
Hennaa saan 5€/500G se riittää n.6kk ajaksi,joku max 40€ vuodessa menee jos käyttää santea pari kolme kertaa sekun on aika kallis verrattuna tuohon intia hennaan.

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 15:48
Kirjoittaja nelma
Viime vuonna kului n. 100€. Se sisälsi kaksi raidoituskertaa kampaajalla ja kaksi kotona laitettua markettiväriä. Tänä vuonna menee varmaan about saman verran tai enemmän (meinaan ruveta värjäilemään kampaajalla kodin sijasta)

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 02 Heinä 2012, 14:38
Kirjoittaja hampputukka
Tänä vuonna hiustenvärjäykseen on ostettu kolme purkkia garnierin hiusväriä, yksi santen hiusväri, yksi pussi karishmaa ja yksi pussi indigoa. Nyt kun laskee nopeasti päässä niin n. 55 €

tuntuu isolta summalta kun miettii kuinka paljon sitä rahaa menee muuhunkin kosmetiikkaan  :(

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Lähetetty: 02 Heinä 2012, 21:21
Kirjoittaja Chaos
Pyöristettynä veikkaisin 70 € vuodessa :)  Tosin nyt, kun mietin, että usein riittä yksi väripaketti kahteen kertaan, niin saattaa olla, että vaan 50 € vuodessa! Ei mielestäni lainkaan paha. Siis laskin kokonaisen 12 kuukauden aikana mitä menis värjäykseen.

Edit. Yleensä ostan siis väriä, joka maksaa 4-8 € riippuen tarjouksista. Yleensä en yli kymppiä tosiaankaan suostu maksamaan peruskestoväristä, koska mustaa löytyy merkiltä kuin merkiltä! Alle kympin saa luvan väri maksaa, mieluiten reippaasti alle sen. Ja värjään viiden tai kuuden viikon välein tyven.