Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Mulla oli semmonen parin-kolmen vuoden kausi, kun rahaa meni värjäyksiin ihan hävyttömästi. Tuolloin pidin siis tukkaa lyhyehkönä ja värjäsin kampaajalla n. 1-1½ kk välein (~600-700€). Nyt ei sitten enää mene kuin ehkä... hmmm... satasen luokkaa vuodessa, kun värjään kotona kevytvärillä parin kuukauden välein ja suoraväreillä kerran tai kaksi kuussa.  :)
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Mulla menee n. 8 € kuussa. Eli varmaan vuodessa saman verran kuin keskimääräisesti kotivärjääjillä. Eli ei kovin hurjaa summaa silti.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Reilun kolmen kuukauden välein värjäys ja joskus leikkaus, hinta per kerta siinä 60 euron paikkeilla, eli se vuosittainen summa taitaa liikkua siinä 200 euron molemmin puolin.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja siili »

Noin 6vk välein väri kampaajalla 55€, eli vuodessa 440€. Halvemmaksi tulee kuin uusia kerran vuodessa kylpyhuoneen sisustus. Mä olen nimittäin erittäin hyvä sotkemaan sitä väriä myös kaikkialle muualle kuin kuontalooni.
miymiy
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 16:43

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja miymiy »

Omaan päähän menee 1-2 kk välein n.10e. Itse värjään.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Joka toinen kk käyn kampaajalla 2-värivärjäyksessä n.70e. Joka toinen kk värjään itse n. 10 eurolla.

Eli kotiväreihin menee vuodessa n.60e ja kampaamoon 420e  :o Eli yhteensä värjäyksiin 480e vuodessa! Aika paljon.. En oo ennen edes laskenut..
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Minni »

Saman verran kuin siililläkin. Olen myös hänen kanssaan samaa mieltä tosta kylpyhuoneen sisustuksen uusimisesta :D Pelkkä väri maksaa kampaamossa siis noin 55 euroa. Käyn puolentoista kuukauden välein, joten vuodessa siitä tulee 440 euroa.
peppi

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja peppi »

Ennen kävin kampaajalla kuukauden välein jossa leikkaus ja värjäys 98e. Nykyään olen ostanut kampaajalta värin 8e ja laittanut sen itse, puoli pakettia riittää juurikasvun värjäilyyn joten 4e kuukaudessa  ;D Halpaa. Tosin kohta kun on aika vaihtaa väriä vaaleampaan on se tehtävä kampaajalla ja varmaan sitten jatkon värjäilyt myös...
Viimeksi muokannut peppi, 06 Touko 2007, 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Mulla vaihtelee ihan älyttömän paljon vuosien välillä. Tummana ollessani värjäsin n. neljästi vuodessa kampaajalla 50eur/kerta sisältäen leikkauksen, joten silloin meni periaatteessa alle 200e. Sitten kasvattelin omaa väriä, värjäsin itse kevytvärillä sekä suoraväreillä yhteensä viisi kertaa vuodessa, joten rahaa meni korkeintaan 70eur. Nyt tänä vuonna olen ehtinyt käymään kampaajalla (65eur), blondaus kotona (30eur), sekä suoravärejä ylläpitoon  (n.70eur), yhteensä siis 165eur ja näillä selviän varmaan vielä jonkun aikaa. Toisaalta tekisi kovasti mieli marssia kampaajalle vähän korjaamaan väriä, joten siinä äkkiä menisi lisää rahaa rutkasti. Pitää myös malttaa pysyä vaaleana, värinmuutokset vievät aina niin kovasti rahaa.
dripple

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja dripple »

Kävin 3 viikkoa sitten pitkästä aikaa parturissa värjäyksessä ja köyhdyin 77 euroa. Vaikka oli kestoväri, lähti jo 2 viikossa pois (pesin värishampoolla, ei auttanut). Kotivärjäykset ei ikinä lähde noin nopeasti. Kotivärjäyksiin menee n. 5-10 euroa kuussa, sillä värjään joka toinen kerta vaan puolella paketilla pelkän juurikasvun ja joka toinen(tai kolmas) kerta levitän värin lopussa latvoihinkin saakka. Aina se 4 viikon välein värjäys ei kuitenkaan riitä koska inhoan juurikasvua ja tukkani kasvaa n. 1,5 cm kuussa. 

Kotivärjäyksillä hiukset ovat pysyneet paremmassa kunnossa tuon pelkän tyvikasvuvärjäyksen vuoksi. Parturiväreillä on pakko värjätä koko pää joka ikinen kerta. En ole vieläkään selvittänyt miksi ihmeessä ne kampaamovärit ei pysy päässä  ??? Viimeksi täti selitti että hiussuomuni ovat ehkä auki ja väri lähtee näin pois. Mutta miksi ihmeessä ne olisivat auki ihan tyvestäkin... enpä ymmärrä.
Viimeksi muokannut dripple, 06 Touko 2007, 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ninne

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Ninne »

Käyn kampaajalla kerran kuukaudessa ja joka kerta värjätään joko kokonaan tai vain tyvi, maksaa noin 70€ kerta. Tyveä pitää värjätä ahkerasti hiukset on oikeasti vaaleat ja nyt on brunette kausi menossa  :)
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Ice »

dripple kirjoitti: Viimeksi täti selitti että hiussuomuni ovat ehkä auki ja väri lähtee näin pois. Mutta miksi ihmeessä ne olisivat auki ihan tyvestäkin... enpä ymmärrä.
Sitä ne aina selittää, jotka eivät tiedä mistä puhuvat. Eli joko värimerkin vaihto, vaffempi hapete, tarkemmin laskettu vaikutusaika tmv. olisivat kenties kokeilemisen arvoisia.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Selena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 621
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 09:02

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Selena »

Mulla menee maksimissaan 60 €. Värjäilen kotona markettivärillä (Loreal Preference) ja koitan värjätä mahdollisimman harvoin, eli ehkäpä 4-5 kertaa vuodessa. Värjään vasta, kun juurikasvu on katastrofaalinen :D.

Eli siis mulla menee viikossa enemmän rahaa ruokaan kuin koko vuonna rahaa hiusväreihin...  ::)
Make it a great day
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Luscious »

PolyColor paketti 6,90e, kerran kuukaudessa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Magia »

Käyn kampaajalla n. 5 kertaa vuodessa, eli se tekee noin 250e. Plus satunnaiset Color pulset tms n. 20e.
Vastaa Viestiin