Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja zubi »

Ihan järkyttävä ketju, tajusin että meneehän tuohon aika paljon. Noin 7 viikon välein tulee käytyä kampaajalla värjäyksessä tai raidoituksessa ja joka kerta menee sellaiset 70 euroa (leikkaus mukana), joten kyllähän tuosta vuositasolla kertyy jotain 500...
marketta
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 268
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 20:21

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja marketta »

Mä värjään hiukseni itse, nykyisin lähinnä suoraväreillä kuten Color Pulse joita ostan tarjouksista. Välillä värjään myös juurikasvun kestovärillä. Rahaa värjäyksiin menee ehkä ~50e vuodessa.
Kameleontti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 762
Liittynyt: 09 Huhti 2006, 10:32

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Tarpeen mukaan käyn kampaajalla värjäyttämässä hiukset noin kahden tai kolmen kuukauden välein. Hinta pyörii aina yhdellä käynnillä noin 120 eurossa joko ylös tai alas hiusten pituuden mukaan.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Margot »

Värjään neljän viikon välein Garnier Nutrisse Cremellä, joka maksaa reilut kahdeksan euroa paketti. Eli reilut 100 euroa menee vuodessa. Enpä ole aiemmin laskeskellutkaan, kun vasta kesällä aloin värjätä. Ihan siedettävä summa tuo minusta on, kun sillä saa tukanvärin, joka on enemmän "mua" kuin oma väri.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mä en kamalasti käytä rahaa hiustenvärjäilyyn. Jos värjään, värjään itse, enkä tee sitä kyllä kovin montaa kertaa vuodessa. Sanoisin, että mulla menee hiustenvärjäykseen rahaa vuodessa noin 50 euroa, jos välttämättä sitäkään.  ::)
3b F ii
Josi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 215
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 12:40

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Josi »

Josi kirjoitti: Värjäilen kotona L'orealin Casting creme glossilla sekä kampaamon kotiin ostettavilla väreillä suunnilleen kahden kuukauden välein eli noin 6 kertaa vuodessa. Hintaa yhdellä paketilla  n.11€, joten vuodessa 66€.
Nykyisin en enää värjää ollenkaan kotona hiuksiani. Kampaajalla käyn suunnilleen kahden kuukauden välein eli rahaa menee pelkkiin värjäyksiin noin 120€. Kalliimmaksihan tämä tulee kuin kotona värjäily, mutta on se sen arvoista. :)
Lingon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 20 Heinä 2007, 21:29

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Lingon »

Värjään hiukset melkein kuukausittain itse, veikkaisin että vuodessa menee noin 100e värjäyksiin.
Marella

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Marella »

Mulla on kotona ihan tukusta ostetut hapetteet ja vaalennusjauhe. Myös muita värejä lötyy kotoa, eli teen kaikki omat värjäykset kotona. Ja jos ei tiettyä väriä kotoa löydy niin sitten haen sen tukusta.

Mun hiusten värjäyksiin siis menee ehkä vuodessa 30€.
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja tiita »

Noin neljän viikon välein hiuksiani värjään, itse. Värejä hamstrailen alennuksista joku 10e/väri. Eikös tuo lie vie kukkarosta jonkun 100e/vuosi, eikä se kuulosta niin pahalta, kun sama voisi upota kampaajaan kerran kuukaudessa.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Penny »

Viime vuonna meni n. 600 euroa kampaajakäynteihin (väri + leikkaus 2-3 kk:n välein), plus jotain 40 e väliaikaväreihin kun värjäsin kampaamokäyntien välissä juuret itse. Onhan se toki melkoinen summa, mutta toisaalta oli tuloskin mieluisampi mitä itse olisin saanut aikaan + ihanan rentouttavaa kun joku hiplaa hiuksia, saa vain makoilla hiustenpesussa ja rentoutua. Toki jos noita kampaamon kestovärejä myytäisiin kotiin, ei olisi mikään ongelma värjäillä itse. Jotenkin olen vaan kotiväreistä kasvanut eroon, kun oma tukka ei tunnu yhtään niin hyvältä niiden jälkeen kun kampaamovärin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja witura »

Värjään kotona aina n. kk välein ja siinä kuukauden saatossa saattaa mennä joskus joku sävytekin päähän.
Yksi purkki on jtn 10e luokkaa joten vuodessa varmaankin jotain 140e.. (epäilen kyllä, että summa on isompi, mutta menkööt nyt..  ;D)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Mä värjään sekä kotona että kampaajalla. Ja kampaamokseni kelpuutan ammattikoulun ongelmitta. Tänä vuonna tavoite on säästellä hiuksiani ja pitkittää värjäysvälejä vaahtosävytteiden avulla mahdollisimman pitkälle. Ei tule edes kalliiksi, sillä kahmin Minimanin alesta Color pulseja kaappini täyteen eurolla kipale  ;).

Realistinen tavoite olisi ehkä värjäys kampaajalla 3krt/vuosi (josta yksi käytetty), yhteensä 120e ja
10 kotivärjäystä color pulsella, yhteensä 10e.

Eli helposti alle 150 euron ainakin, vaikkei tavoitteet aivan toteutuisikaan. Ei ollenkaan niin järkyttävää kuin kuvittelin  :).
Kähmäräpälä
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:20

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Kähmäräpälä »

Värjään hiukset aina kampaajalla ja samalla leikataan hiuksia, joten en tarkkaan tiedä, paljonko pelkkä värjäyskerta maksaa. En kuitenkaan käy kovin usein kampaajalla, ihan jo sen hinnan vuoksi, ehkä neljä kertaa vuodessa. Noin 250€ suurin piirtein?
Lucy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:37

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mä en oo muutamaan vuoteen käynyt värjäyttämässä hiuksia kampaajalla, värjään mieluummin itse. Joka toinen kuukausi värjään tyven kestovärillä ja joka toinen kuukausi värjään koko hiukset suoravärillä. Rahaa ei siis paljon kulu, arviolta 80-100 eur.
1b F ii
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Lasketaanpa. Viime vuonna värjäytin hiukseni kaksi kertaa kampaajalla, yhteensä noin 155 euroa. Lisäksi ostin yksi tai kaksi suoraväriä ja yhden kestovärin. Tarkaa kirjanpitoa minulla ei nyt ole, mutta sanoisin, että 170 euroa.

Tänä vuonna ainoaan kampaajakäyntiini kului noin 60 euroa, kotivärejä olen ostanut yhden suoravärin. Ennen kesää käyn kyllä vielä ihan kampaajalla värjäyttämässä.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Vastaa Viestiin