Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Rimmu

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Rimmu »

Pyrin siihen että vuodessa värjäisin hiukset 8 kertaa eli se olisi  8x n.10euroa. Nyt tosin viime vuonna meni aivan kauheita summia kun tein useita värinpoistoja mustasta vaaleaan..
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mä käyn kampaajalla värjäyttämässä hiukset vain pari kertaa vuodessa.En oikeastaan koskaan ole tehnyt niin radikaalia muutosta väriin, että tyvikasvusta tarvisi huolehtia. Monivärjäyksen olen kampaajalla ottanut aina. Pari kertaa vuodessa värjään sitten itse. Nyt en ole kolmeen vuoteen laittanut hiuksiin itse kun raitoja, mutta nyt viikolla ostin Lorealin monivärin (luonnonvaalea kulta 8.3) ja tänään illalla ois tarkotus laittaa väri päähän. :) Toivottavasti onnistuu, ikinä ei ole kyllä kotivärjäyksissä katastrofeja käynyt.

Niin ja vastaus itse kysymykseen, 200 euroa vuodessa lienee lähellä totuutta.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Hennaa tulee laitettua parin kuukauden välein,eli 6 pakettia vuodessa.Se tekee n 36-54 euroa vuodessa,riipuen käytänkö pelkästää sitä Urtekramin punaista hennaa vai sitä fiery rediä.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Husky »

Käyn värjäyttämässä hiuksia kampaajalla ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Kahdesti laitan koko värin, kerran raidat tms. Hintaa tulee ehkä noin 100 euroa, vähän riippuu. Satunnaisesti käytän Pulsea. Yksi pullo Pulsea riittää mulle kolmeen tai neljään värjäykseen.

Ehkä siis reilu satanen vuodessa. Pyrin pitämään värin mahdollisimman luonnollisena, että voin sitten palata vaaleiden raitojen kautta takaisin omaan väriin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Mella »

Aika vähän laitan, alle 30 € vuodessa jos ei satu olemaan mitään juhlatilaisuutta jolloin käyn kampaajalla laittamassa värin. Yleensä siis värjäilen kotona.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Riippuu ihan vuodesta, että minkävärisiä hiuksia pidän. Nyt viimeisen vuoden aikana mennyt semmoiset 170 euroa ja tästä 150 euroa kampaamokäyntejä. Eli väri laitetaan noin 3-4 kk välein. En siedä kotona värjäystä koska se sotkee kaakelit ja on pilkuntarkkaa ja aikaa vievää hommaa, johon minulla ei riitä hermo eikä aika.

Tosin kun tukka on punainen, niin kotivärjäys pakko tehdä koska kampaajalla ei saa shokkivärejä. Heillä on minun makuun liian haaleat punaiset. Kotivärjäys ei edes ole niin paljon edullisempaa kuin kampaaja. Täällä maksaa väri 25-45 euroa riippuen onko 1 vai 2 sävyä ja mikä kampaamo. Mutta jos teet kaksi sävyisenkin kotiväreillä se tekee jo 20-25 euroa, joten hintaero ei jää edes suureksi ja säästää todella ison vaivan. Punaista taas kun käytän niin värinpoisto ja kestoväri kerta kotona ovat noin 25 euroa ja sitten ostettava noin 10-15 euron hintainen suoraväri, joka kestää pari kertaa yleensä.
Kuririn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 450
Liittynyt: 02 Heinä 2007, 14:48

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Kuririn »

Pikaisen laskutoimituksen mukaan rahaa menee 400-600 e vuodessa. Tähän summaan sisältyy kyllä myös leikkaukset. Värjään hiuksia pääsääntöisesti ainoastaan kampaajalla ja noin 3 kk välein. Hätätilanteissa olen joskus laittanut vaaleita raitoja tyveen myös kotona.
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Withering »

N. 2 kk välein kampaamokäynti (leikkaus+värjäys pakettihintana) ~ 78 euroa. Eli yhteensä 468 euroa. Jaiks. Summa tulee tosta vielä nousemaan, koska vaihdan kampaajaa kalliimpaan, mutta toivottaavasti myös parempaan.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja marenki »

Puoli pakettia hennaa kuuden viikon välein, eli vuodessa se tekee huimat 21.25e. Tämän lisäksi laitan ehkä pari kertaa vuodessa Color pulsea piristykseksi.
Lilja

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Laitan noin 4-5 viikon välein joko puoli tai koko pakettia päähän. Herbatint-paketti maksaa hieman vajaa 15 euroa, en juuri nyt muista enkä löydä tarkkaa summaa. Kahteen vuoteen en ole jaksanut värjätä hiuksiä kesällä. *laskee* 75-90 euroa per vuosi.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Käyn värjäyttämässä hiukseni kampaajalla suurinpiirtein kolmen kuukauden välein. Nyt kun mulla on vähän vaaleampi tukka (lähempänä omaa väriä), niin ei tarvitse niin usein juurikasvuakaan värjätä. Samalla aina leikataan joko tasoittaen tai sitten mallia muuttaen, joten vaikea arvioida, mikä on värin osuus hinnasta. Sanoisin, että noin 350-400 euroa vuodessa kuitenkin siihen värjäykseen menee, kun aina värjätään vähintään kahdella värillä.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
FairyTale
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 18 Loka 2006, 15:45

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja FairyTale »

Kaveri (kampaaja) laittaa värin halvalla noin joka toinen kuukausi. Välillä raitoja, välillä ellua tai ihan markettivärejä välillä. Sanoisin arviolta, että rahaa menee reilusti alle 200e/ vuodessa.
1b M ii
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Värjäilen/vaalennan kotona.
Hapete+jauhe maksaa n.20e ja sillä pärjään koko vuoden.

;)
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja Seela »

Mä värjäytän nykyään hiukseni pelkästään kampaajalla. Pitkien hiusten tyvivärjäys ei onnistu multa mitenkään puhumattakaan oikean sävyn löytämisestä. Tämän lisäksi väriä on aina enemmän kaakeleiden väleissä kuin hiuksissa.

Hinta vaihtelee sen mukaan missä käyn sekä otanko pituuksiin kevytsävytteen vai jätänkö ne kokonaan ilman. Tyven värjään joka tapauksessa kahden kuukauden välein joten vuodessa värjäyksille tulee hintaa noin 500 euroa.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
anskuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 52
Liittynyt: 28 Heinä 2007, 17:55

Vs: Kuinka paljon laitatte rahaa hiustenvärjäykseen vuodessa?

Viesti Kirjoittaja anskuu »

Värjäytän hiukseni aina kampaajalla, noin 4 kertaa vuodessa.
Tarkkaa summaa en osaa sanoa, koska leikkaan aina samalla hiukseni ja kampaaja kertoo vain "pakettihinnan".

Mutta veikkaisin että ~120e vuodessa.
Vastaa Viestiin