Hiustuotteiden ostolakko

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Kulutuslakkoilu alkoi nyt joulusta kun sain hoitoainetta ja shampoota lahjaksi. Omassa kodissa on myös purnukoita vähän liikaa, joten käyttelen hiustuotteita ja kosmetiikkaa siten, että shampoota ja hoitoainetta, lakkaa ja jätettävää olisi kutakin vain yksi kappale. Deodoranttia mulla on myös useampi kappale. Kasvoputsarin oon melkein käyttänyt loppuun, mutta sitäkin on yksi tuubi jemmassa.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Josefiina

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Josefiina »

Jaahas, mulla on näköjään neljä kappaletta suihkutettavia hiusmömmöjä, joilla pitäisi jotakin rakennetta saada lirulettiini. Ainoa vaan, että ei tule yhtäkään juuri koskaan käytettyä.. huoh, millähän noista pääsis eroon. Täytynee lahjoittaa pois... omistan myös kaksi kappaletta muotovaahtoa ja -vahaa vaikka niitäkin käytän harvoin. Taidanpa jatkossa ostaa matkakokosina hiusten muotoilutuotteet, niitä kun kuluu mulla niin vähän. Kunhan nyt näistä varastoista pääsen ensin eroon...
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Hoitoaineita olen saanut kulutettua loppuun, samoin muutaman shampoon. Mutta jostain noita on ilmestynyt lisää. Eihän mulla olekaan kuin muutama hoitosuihke.  ::) Täytyy luovuttaa jokunen eteenpäin. Osaan olla ostamattakin noita, sen kun vaan kävelen hiustuotehyllyn ohi, mutta olen vaan kokeilunhalusta tahtonut jotain ostaa. Ei enää yhtään hoitosuihketta kaupasta mukaan. Vuoden loppuun kestää shampoot, mutta luulen, että hoitoainetta täytyy ostaa lisää.  :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hiustuotteiden ostolakko

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minäkin liityn ostolakkoon. Shampoita ja hoitoaineita on varastossa niin paljon, ettei uusia tarvitse ihan heti ostaa. Nyt on onneksi loppumassa parikin shampoota. Hoitoaineet kestävät kauemmin, koska lyhyeen tukkaan ei tarvitse paljon laittaa. Jätettäviäkään ei tarvitse ihan heti ostaa, vaikka joku niistä loppuisi. Olen ostolakossa myös muotoilutuotteiden osalta, koska niitäkin on kertynyt kaappiin useita pulloja.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Vastaa Viestiin