Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Olen tyytyväinen hiuksiini juuri tällaisina. Pituutta BSL, värinä tummanruskea, pitkäksi virahtanut otsis ja karheat kiharat! En kaipaa enää mitään lisää, en edes pituutta. Tässä mitassa jaksan hoitaa hiuksia ja selvitellä pesun jälkeen, eikä takkujen kanssa mene hermot. Mulla on aina ollut projekti hiusten kanssa ja tuntuu hauskalta, että se on nyt päättynyt.  :D Tällä hetkellä tämä on hyvä!
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mä oon tyytyväinen mun hiusten kasvuvauhtiin! Maaliskuun lopussa leikkasin mid-backista solisluille, ja nyt hiukset on about kainalomitassa / lapaluihin! Tätä tahtia oon viimeistään ensi jouluna bsl:ssä. Oon kyllä hoitanutkin näitä nyt tosi hyvin. Joitakin kaksi- tai kolmihaaraisia löytyy edelleen vanhojen vaalennusten jäljiltä, mutta yleisesti ottaen latvat on tosi hyvässä kunnossa. Niskassa oleva vaalennettu turkoosi raita on muuta hiusmassaa karkeampi pesun jälkeen ja takkuuntuu helpommin, mutta koska se on vaan yksi suortuva niskassa, se ei niin haittaa mua. Tällä tahdilla pääsisin parissa vuodessa vyötärölle. <3
Viimeksi muokannut Kauris, 15 Joulu 2014, 00:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Mena »

Uskalsin mennä kampaajalle ja löysin heti ekalla kampaajan jolle menen taatusti uudelleen. :ts Ihan sitä ei pystynyt toteuttamaan mun tukkaan mitä olisin halunnut (luonnonkiharan takia), mutta tehtiin vähän samantyylinen eli kuivat pois ja "liehuketta" muotoiltiin paremmaksi kun sellainen nyt joka tapauksessa mulla tuossa otsan sivulla keikkuu. :D Tukasta tuli tosi nätti ja paljon paksumman näköinen. Ja mikä parasta, multa veloitettiin vähemmän kuin mihin olin varautunut.
helini

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja helini »

Hiukset on terveen näköiset ja tuntuiset.
Tuntuvat kivalta jopa luonnontilassaan. Ennen oon aina halunnut suoristaa, kun on niin karkea hius.
Nyt tuntuu pehmoisilta&nbsp; <3

Ihanaa=) Hiukset tuntuu vahvoilta ja pehmeiltä. Biotiinit, omegat ja hyvät hiustuotteet on auttanu <3
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Tukka kasvaa ilmeisesti sellaista vauhtia, että se alkoi näyttää taas vähän typerältä mopilta. Kuukausi (?) sitten kävin kampaajalla ja sivujakaus näytti silloin leikeltyyn tukkaan ihan kivalta. Tänään siirsin jakauksen keskelle päätä ja näyttää siltä kun mulla olisi ihan erilainen kampaus! Tukka vaikuttaa myös pitemmältä ja näyttääkin jo polkalta kun molemmilla puolin päätä on saman verran karvaa. Pituus on kuitenkin jo yli puolen kaulan, että lienee syytä myös näyttääkin polkalta. Jakauksen paikka näemmä tekee todella paljon. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja elly »

Mun uusi hiusmalli on paras mikä mulla on koskaan ollut. Sopii kasvonpiirteilleni, on helppohoitoinen eikä myöskään huonone pörrööntyessään. Lisäksi latvat ovat loistokunnossa. :)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mä vähän niinkun yritin kasvattaa omaa väriäni, mutta se ei tuntunutkaan omalta.. Värjäsin sitten tummanruskealla kestovärillä ja voi että! Tuntuu kun iho olisi kirkastunut ja silmätkin jotenkin loistaa. :D Hiusten rakenne muuttui myös paljon mukavampaan suuntaan, eivätkä ole enää niin itsepäiset ja pörröisen (mutta samalla jotenkin "likaisen", vaikka olisivatkin ihan puhtaat) näköiset ja tuntuvat vahvemmilta. Mä mietinkin miksi mun hiukset on olleet niin ihmeelliset ja tyhmät, mutta ilmeisesti ne kaipaavat vähän "räjäyttämistä" kestovärillä.
Viimeksi muokannut Memmuuh, 16 Heinä 2015, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Sulle sopii tosi hyvin tumma hiusväri. Sama juttu, tuntuu kuin kasvot ja silmät kirkastuisi heti, kun värjään tummemmalla ruskealla.

Ilonaiheisiin vielä, että hiukset tuntuvat vahvemmilta ja silti pehmeämmiltä. Olen pysytellyt ruskeassa värissä, ja se on auttanut hiusten kuntoon. Hiukset on kasvaneet myös hyvin.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mun tukka on ihana. Pääsin yli värikriisistä (yli 5v hennaa takana, iski kriisi että haluaisin muutosta, onneksi en lähtenyt leikkimään) ja nyt vaan toivon että tukka kasvaisi vähän pidemmäksi. Mutta pituudellakaan ei ole niin väliä. Latva ei ole ihan liru, kiitos tuon viime talvena löytämäni kampaajan joka on leikannut kerrokset pois silloin talvella, ja keväällä pätkäistiin vähän enemmän niin loputkin lähti. Mun pehko on niin ohut että kun kerrostaa niin latvasta tulee liru eikä näytä nätiltä. Nyt on hyvä. <3
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Tämä pitkä polkka on ihana!&nbsp; :l Tein helposti kiharat neljällä paplarilla. En ole vielä pessyt, mutta se varmasti on ihanan helppoa.&nbsp; :) Ei kaduta laisinkaan, että leikkautin. Pitkä tukka alkoi tuntua niin painavalta ja roikkuvalta ja pidin aina vaan samanlaista nutturaa.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Monty »

Jaksoin elumeenata karseen lettini mustaksi, nyt on sileä ja hyvän värinen&nbsp; :ts (vaikkakin käryäää yhä Elumenille)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Pitkästä aikaa koko hiusten (eikä vain juurikasvun) värjäys ja 5 senttiä pituutta pois: hiukset näyttää paljon siistimmiltä ja paremmilta!
Viimeksi muokannut Hilippa, 22 Maalis 2016, 07:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Näyttäisivätpä minun hiukset aina näin hyviltä kuin tänään. Pesin toissapäivänä, laitoin eilen jätettävää hoitoainetta sekä muotovaahtoa ja föönasin. Tänä aamuna laitoin Kisbyn kuivashampoota. Hiukset ovat paksun ja kiiltävän näköiset. Olo on kyllä muuten todella nuutunut.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Avatar
Fishbones
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 08 Maalis 2010, 20:24

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Fishbones »

Sen jälkeen kun aloin pitkittää shampoopesuvälejä vesipesuilla ja kammata talia tiheällä puukammalla latvoja kohti, mun hiukset on olleet ihanan pehmeät!
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Olen reilun kuukuden aikana tehnyt hiuksiin kolme värinpoistoa/vaalennusta + värjännyt kahdesti kestovärillä. ::) Vaikka teinkin kaikki käsittelyt Olaplexin kanssa niin tottakai se on rasittanut hiuksia jonkin verran, mutta ei mitenkään älyttömän pahasti ja tykkään tästä vaikutukesta minkä nuo käsittelyt Olaplexin kanssa on tehnyt mun hiuksiin. Hiuksissa on enemmän rakennetta (ei ole sellaiset luirut kuin ennen eikä tarvitse hoitoaineiden kanssa varoa lähmää) ja näyttää paljon paksummilta, sekä pysyy paremmin puhtaana! ;)

Hiuksen rakenteeseen on tullut muutosta, mutta ne ei kuitenkaan näytä kamalan huonokuntoisilta.
3b F ii
Vastaa Viestiin