Giovanni Hair Care

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Ellenia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 02 Tammi 2013, 14:43

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Ellenia »

Haluaisin kokeilla Giovannin Root 66 -sarjan shampoota ja hoitsikkaa. Olen kuitenkin aivan surkea lukemaan incejä ja haluaisin välttää silkkareita, parabeenejä, sulfaatteja (ainakin SLS ja ALS) ja muoviyhdisteitä sekä mineraaliöljyjä. Sopisivatko nämä mun kriteereihini:

Giovanni, Root 66, Max Volume Shampoo, 8.5 fl oz (250 ml)

Aqua (Purified Water), **Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium 7, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Potassium Sorbate, Citric Acid, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), *Mango (Mangifera Indica), *Kiwi (Actinidia Chinensis) Fruit Extract, *Papaya (Carica Papaya) Fruit Extract, *Plumeria (Plumeria Acutifolia), *Horsetail (Equisetum Arvense), Awapuhi (Zingiber Zerumbet), Phenoxyethanol, Fragrance (Includes Essential Oil)



Giovanni, Root 66 Max Volume Conditioner, 8.5 fl oz (250 ml)

Aqua (purified water), soyamidopropalkonium chloride, cetrimonium bromide, cetearyl alcohol, stearyl alcohol, cetyl alcohol, tocopheryl acetate (vitamin E), panthenol (pro-vitamin B5), citric acid, polyquarternium 7, phenoxyethanol, natural fragrance, *aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, *actinidia chinensis (kiwi) extract, *carica papaya (papaya) fruit extract, *equisetum arvense extract, *mangifera indica (mango) fruit extract, *calendula officinalis flower extract.

Toimivatko nämä eli tuuheuttavatko oikeasti?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Äkkipäätä katsottuna en löytänyt silikoneja, parabeeneja tai mineraaliöljyä noista inceistä.
Jokaisen latvusto on erilainen, kokeilemalla selviää toimiiko nuo tuotteet juuri sinulle.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Ellenia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 02 Tammi 2013, 14:43

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Ellenia »

^Jes, kiitos paljon avusta, täytyy ehkä sitten laittaa tilaukseen ainakin shampoo :)
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Arnella kirjoitti: Sattuukohan kellään olemaan kokemusta Giovannin ColorFlage Perfectly Platinum shampoosta ja/tai hoitiksesta? Näitä oon katellut sillä silmällä, kun hopeashampoo kohtapuoliin alkaa loppumaan. Molemmissa näyttää kyllä valitettavasti olevan amodimethiconea.  :-\
Minuakin kiinnostaisi, miten nämä tuotteet toimivat. Muutenkin kiinnostaisi kokeilla kyseisen sarjan tuotteita, kun niitä näkyy olevan Kaubamajassa.

Edit. Nuo ovat kyllä saman hintaisia kuin L'Anzan tuotteet. Ehkä ostan L'Anzaa, jos tekee mieli tuhlata rahaa.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 18 Maalis 2013, 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
susQ

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja susQ »

Kokeilin tässä Smooth as silk ja 50/50 hoitiksia ja ne pomppas ensi kokemukselta HG tuotteiksi! Mulla on järkyttävä kuiva/kihara/takkupehko, enkä ole tähän mennessä millään hoitoaineella saanut tuota takkuisuutta pois, aina joutunu vedet silmissä niitä raastamaan auki.

Muttamutta, nämä kaksi&nbsp; <3 ihan jo siinä vaiheessa kun levittää niin tuntee sen kuinka sileiksi ne muuttuu. Kampa menee läpi todella helposti, kampaan siis kun hoitoaine hiuksissa. Huuhtelun jälkeen edelleen takut pois, ja kuivana iiihanan pehmeät ja sileät. Smooth as silk on vielä vähän parempi kuin 50/50, jättää enemmän pehmeäksi ja kostutetun tuntuiseksi, mutta molemmat jäävät vakkarituotteiksi. Onneksi löysin juurekset ja iherbin.&nbsp; ;D

Onko kukaan vielä kokeillut noita uusia tuotteita mitä iherbiin on tullut, tuo Welness system- sarja kiinnostaisi?
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

susQ kirjoitti: Onko kukaan vielä kokeillut noita uusia tuotteita mitä iherbiin on tullut, tuo Welness system- sarja kiinnostaisi?
IHerb-ketjuun olen minä ainakin aiemmin kirjoittanut:
Giovanni Wellness System Shampoo, Step 1 + Wellness System Conditioner, Step 2 - Harvoin ostan tällaisia viilentävän tunteen jättäviä shampoita tai hoitoaineita, mutta kun Giovannin Smooth as silk -sarja on niin hyvä, niin siksi tätäkin parivaljakkoa halusin kokeilla. Näiden luvataan olevan esim. hyviä päänahalle ja toki mun herkkä päänahka on pysynytkin ihan hyvässä kunnossa näiden käytön aikana, mutta toisaalta päänahkani on ollut parempana jo ennen kuin näitä käytin...

Tämän sarjan mainitaan myös olevan hellä hiusvärille, mutta ainakin esim. shampoon käytön aikana on ihan samalla tavalla tuntunut hiusväriä huuhtoutuvan pois pari viikkoa värjäyksen jälkeen, joten tuota lupausta en allekirjoita.

Hoitoaine ei myöskään yllä silottavuudessa Smooth as silkin tasolle, joten edelleen siis Smooth as silk -sarja pysyy mun suosikkina.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Triina »

Frizz Be Gone on kertakaikkisen mainio latvasuoja/silottaja. Se on juuri sellainen mitä tähän tarkoitukseen haluan: överisilikoninen, mutta ei lainkaan tahmea vaan kuivan liukas ja pitää latvat nätisti suorina ja siivosti. Tuoksu on keveän raikas ja pumppupullo erinomainen, saa sopivan pienen määrän kerrallaan.

2chic Brazilian Keratin & Argan Oil -tuotteet tas olivat iso pettymys, eivät tee yhtään mitään hiuksille. Olen käyttänyt niitä pitkän aikaa silloin tällöin ja shampoo on täysin mitäänsanomaton, hoitoaine silottaa pikahoitiksena, mutta ei mitään muuta ja jätettävä ei tee mitään. En tajua miten nämä ovat tällaisia, incin perusteella voisi luulla ihan muuta.

Muut Giovannit ovatkin loppu, Magnetic-sarjasta pidin aika paljon ja Smooth as Silkistä myös. ColorFlage-sarjan Blonde-tuotteita voisi olla kiva joskus tulevaisuudessa kokeilla.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Giovanni Nutrafix rekusta tykkään kyllä, tekee hiukset jämäkän ja sileän tuntuisiksi. Koostumus on hyvä. Varsinkin kookosöljyn kanssa käytettynä toimii mulla, hiuksista tulee pehmeät. Nämä Giovannin tuotteet tuntuu sopivan mun hiuslaadulle.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Ostin reissusta pikkupullot 50/50 shampoota ja hoitoainetta. Ovat osoittautuneet oikein hyviksi tuotteiksi! Tuoksu on tosi mieto, ei ehkä paras mahdollinen, mutta ei häiritseväkään. Shampoon pesuteho on just sopiva ja hoitis jättää hiukset sileiksi, muttei yhtään silikonisen liukkaiksi. Hoitiksen jälkeen laitan kyllä jätettävää niin kuin aina.

Smooth as silk -hoitista mulla on täysi pullo. Sekin on erittäin jees, mutta en tiedä onko kuitenkaan ihan HG-kamaa. En osaa sanoa mikä siitä tekisi paremman, koska se on kuitenkin kaikin puolin oikein hyvä, mutta ehkä kuitenkin mun hiuksille suht tavanomainen. Tuoksu on hyvä ja mieto. Purkki on ihan style, mutta aika epäkäytännöllinen, koska kun aine lähenee loppuaan (tyyliin 1/4 jäljellä) alkaa jämien pois saaminen olla jo työn ja tuskan takana.

Voisin hyvin ostaa näitä kaikkia uudestaan ja harkitsen myös muiden Giovannin tuotteiden testausta. :)

edit. Mullahan näköjään oli pikkupullot myös Tea tree -sarjasta! :D Shampoo oli voimakkaan piparminttuinen ja jopa viilensi otsan siihen osuessaan, hoitis taas paljon miedompi tuoksultaan. Yhden kokeilukerran perusteella ihan jees, virkistävät vaikkapa kesällä tai urheilun jälkeen, mutta ei yhtä hyvä tulos kuin 50:50-sarjalla.
Viimeksi muokannut masked sinner, 14 Heinä 2015, 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Minkälaiselle hiuslaadulle Smooth As Silk hoitoainetta suosittelisitte?
Vastaa Viestiin