Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
scarface

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Mulle se antaa hetken hemmotella itteeni; panostan ja satsaan hyviin hiustuotteisiin, tykkään ostella hiusjuttuja ja -lehtiä (vaikka miehellä meinaa mennä välhiin hermo :D ). Aikojen saatossa olen oppinu tunteen paljonkin hiuksista ja niiden hoidosta ja sen tiedon jakaminen kavereille ja sisaruksille on hirmu antosaa :) Onneks ne jaksaa kuunnella - ja useesti mm. siskot tuppaa kysymäänki multa neuvoja!

hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

Mäkin pidän tätä nykyään harrastuksena, hemmotteluna myös. Tulee vaan mielettömän hyvä fiilis kun saa näperrellä, kokeilla uusia juttuja ja miettiä, että mitäköhän hoitoainetta tänään laittaisi. Odotan aina innolla pesupäiviä, että pääsen leikkimään purkkieni kanssa :D
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Horros »

Ehkä tämä on jonkinlainen harrastus minullakin, tosin enemmän ehkä nautin siitä että teen jotakin ja askartelen jonkin "mielenkiintoisen" parissa ja tulokset on melkein sivuseikka - joskin tuloksista tämä koko homma alkoikin. Jonkinlaista "aukkoa mielessäni" tällä täyttelen myös.

Tykkään ottaa eri jutuista selvää, vertailla niitä, kirjoittaa kokemuksia ja arvosteluja ja tässähän se onnistuu oikein hyvin! Hiuksiin tämä hössötys minulla keskittyy kun meikkejä en kulmakynää enempää yleensä edes käytä ja ihonhoitokin on vähän niin ja näin - en suhtaudu siihen samanlaisella antaumuksella kuin hiuksiin, koska hiukset ovat minulle todella tärkeä osa ulkonäköä ja hyvältä näyttävät hiukset (myös muilla ihmisillä) jonkinasteinen pakkomielle. Onnistuneiden pesu/hoitotulosten lisäksi myös tuoksut ovat hirveän tärkeitä!  ;D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Frida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 13:49

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Frida »

Mulle hiustenhoito on rakas harrastus. <3 Kaikki murheet hälvenee, ku saa rauhassa muhitella hoitiksia tai hennamössöjä. Kun ainakin tukka voi hyvin, elämän vastoinkäymiset kestää paremmin. ;D Nykyään en enää ole ihan yhtä paha hiusfriikki kuin sillon juurestelun alkuaikoina. Pyrin hoitamaan hiuksia hyvin, mutten jaksa enää stressata niiden kuntoa. Huonoina hiuspäivinä en jää peilin eteen murehtimaan vaan kietaisen hiukset ponnarille ja lähden kouluun. Suhtaudun muunkin kropan hoitoon aika tunnollisesti, mutta hiukset ovat silti se pääasia! :)
Viimeksi muokannut Frida, 12 Joulu 2010, 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3
Varjotar

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Kaipa tämä on harrastuksen ohella itsenä hemmottelua&nbsp; :-*
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Hiustenhoito on myös minulle harrastus ja samalla se on myös itsensä hemmottelua ja aivojen nollaamista. Hyväntuntuisissa ja kauniissa hiuksissa on itselläkin mukava olla ja koska hiustenhoitotuotteet tuoksuvat niin taivaallisen hyville, on hoitisten muhittelu aina mukava kokemus :) Hiustenhoito on minulle myös eräänlaista terapiaa, sillä se rentouttaa kummasti jos pinna on kireällä.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja janniina »

Oma hiushulluuteni ei ehkä ole enää harrastus, koska en vaan voisi lopettaa tätä ja alkaa silmät ummessa pesemään hiuksia joka aamu sulfaattisilikonimössöillä, föönaamaan ja suoristamaan ne sen jälkeen ja olla yksinkertaisesti välittämättä. Osa elämää enemmän, kuin syöminen tai urheilu :D
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

Hiustenhoito(nimenomaan painotan tuota hoitamista, koska värjäilyt ym. Ei niinkään kiinnosta) on minulle eräänlainen harrastus &nbsp;:) Saan mielihyvää paitsi siitä, kun näen että hiukseni ovat kauniit ja hyväkuntoiset, mutta myös kaikesta siitä mitä hoitamiseen kuuluu. Tykkään kehitellä komboja eri hoitiksista ja muhitella niitä päässä, testailla eri tuotteita etsien sitä täydellistä jne, hiustenkasvattajana minulle iloa tuottaa myös nähdä kasvatusprojektissa edistystä &nbsp; ;D sysäys hiustenhoitoharrastukseen lähti täälläkin hiuskatastrofista, googlailin vaan tietoa siitä josko puhkiblondatut hiukset vielä pystyisi pelastamaan ja sillä tiellä ollaan &nbsp;:D juurikasvussa aloin vierailla jo pari-kolme vuotta sitten, mutta harvemmin tuli silloin kirjoiteltua mitään - nykyisin koen kuitenkin mukavana myös jauhaa hiusjutuista muiden aiheesta kiinnostuneiden kanssa :) eli vastauksena otsikkoon: saan hiustenhoidosta mielihyvää ja se on minullle mukavaa ajanvietettä, ja sen lisäksi lopputuloksena vielä upeat hiukset.
höpönasu

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Hiustenhoito on mulle sekä harrastus että hemmottelua. En tykkää opetella uusia kampauksia (vaikka pitäis) mutta öljyhoidot, päänahan hieronta ja erilaisten shampoiden yms kokeilu on kivaa. En myöskään värjä hiuksia. Omalla tavallaan se kakshaarasten metsästyskin on ihan kivaa. :D On kiva nähdä kasvua ja hiusten kunnon parantumista.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Mulle on tärkeää, että hiukset tuntuu hyvältä. Teen kaikenlaista, että saan pehmeät, kiiltävät, sileät ja takuttomat hiukset. Takut, kaksihaaraiset ja katkeilu suututtaa ja tuntuu ja näyttää kamalalta. Suoraan sanottuna takkuiset ja likaiset hiukset pistää v*tuttamaan :P Hyvältä tuoksuvat ja hyvältä tuntuvat hiukset on aika merkittävä juttu mun olon kannalta. Hyvien tuotteiden etsiminen, ihanan tuoksuisten tuotteiden käyttäminen ja takuttomien hiusten harjaaminen on hemmottelua. Pidän pitkiä hiuksia kauniina ja omat ei pysy kauaa nätteinä, jos en hoida niitä.
höpönasu kirjoitti: Omalla tavallaan se kakshaarasten metsästyskin on ihan kivaa. :D On kiva nähdä kasvua ja hiusten kunnon parantumista.
Sama &nbsp;:D &nbsp;Välillä jopa meinaa ärsyttää, jos ei osu silmiin leikattavia hiuksia, verrattuna siis niihin aikoihin, kun saattoi tutkia hiuksia mistä kohtaa tahansa ja oli niitettävää ihan riittämiin. Kiva huomata tällaisestakin, että edistystä on tapahtunut.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Mä olen pienestä saakka tuntenut intohimoa hiusten- ja kauneudenhoitoa kohtaan. Kun opin lukemaan, lueskelin äidin naistenlehdistä kaikki hoitovinkit ja tutkailin haaveillen Yves Rochersin tuotekatalogeja&nbsp; ;D Ihailin kauniita naisia ja heidän hiuksiaan, sekä rakastuin palavasti rakennekynsiin ekaluokkalaisena nähtyni että Jyrkin Minna O:lla oli sellaiset :D Lapsuuden haaveammatti oli Kampaaja eikä tuo haave ole vieläkään kadonnut :)

Nykyään hiushömpötykset ovat ehkä myös yksi tapa paeta arkea ja saada omia juttuja lasten kanssa touhuilun vastapainoksi.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mielihyvää, rentoutumista, esteettistä ja aistinautintoa, onnistumisen kokemuksia, luksusta arkeen, hetkiä itselleni, tyydytystä järjestely-ja kokeilunhimolle, hyvinvointia kauniiden hiusten tuoman kokonaisvaltaisen tunteen myötä.

Ja tietysti myös rahanmenoa, purkkimeren tuomaa ahdistusta, riekaleisia hermoja bhd-päivinä, logistisia ongelmia ja silmienpyörittelyä perheeltä&nbsp; ;D
rockabillykhaleesi

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja rockabillykhaleesi »

Hiukset ovat harrastus, ja muutaman vuoden päästä myös ammatti. Olen ihan tajuttoman kiinnostunut kaikesta mikä vaan liittyy hiuksiin ja osittain juuri siitä syystä en luota kampaajiin ollenkaan, joten päätin hakeutua hiusalalle ja ryhtyä sellaiseksi kampaajaksi johon voi luottaa :D Tykkään vaihtaa hiusväriä usein, mutta pienituloisena joudun tekemään kaiken kotona ja ostamaan hiustuotteeni pääasiassa marketeista, joten olen hiusharrastuksessani erikoistunut värjäämiseen ja oikeiden tuotteiden löytämiseen pienellä budjetilla. Ennen kaikkea hiusharrastus antaa mielenkiintoisen kohteen tiedonjanolleni ja sopivan kanavan toteuttaa salaisia tee-se-itse-taipumuksiani ;D
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Mir »

Hiustenhoito on mulle itseni hemmottelua. Ja tuotteiden metsästys ja uudet kokeilut ovat melkeimpä harrastus. Ihanaa rentouttavaa hömppää joka tapauksessa! :D
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Vastaa Viestiin