Bumble & Bumble

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
^^Maria^^

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja ^^Maria^^ »

Onko kenelläkään kokemusta/mitään tietoa näistä ilmeisesti aika uusista Bumble & Bumble-tuotteista Bb.mending ja Bb.quenching? Löytyvät B&B:n kotisivuilta: 

http://www.bumbleandbumble.com/

Nuo Bb.mending-tuotteet ainakin kuulostavat juuri siltä mitä omat hiukseni kaipaavat:
"These supercharged products work to repair, strengthen, renew shine and protect hair that's (truly) damaged."

Harmi vaan kun tuolta ei saa ilmeisesti tilattua tuotteita USA:n ulkopuolelle, kun mistään muusta nettikaupasta en ole noita tuotteita löytänyt  :(
Chantel

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Chantel »

Itse tilasin lookfantasticista noin vuosi sitten leave-in conditionerin ja täytyy sanoa että on jäänyt käyttämättä, sen verran huonoa tavaraa ainakin omille kärsineille hiuksilleni. Eli jätettävänä en ainakaan voi suositella, mutta ehkä pitäisi kokeilla sitä rinse out -vaihtoehtoja kun näköjään vähän on kehujakin saanut. Ehkäpä puteli pääsee mökkihoitikseksi, suursuosikkia siitä kun ei ainakaan luultavasti tule :)
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

Mä olen nyt käyttänyt jokusen kerran Creme de Coco-hoitsikkaa, enkä ole mitenkään ylettömän ihastunut. Siis ihan toimiva tuote on kyllä, mutta jotenkin (huonolla tavalla mun mielestä) kosteuttavampi kuin O&H, jonka tilalle sen tilasin. O&H:lla tulos oli jotenkin jämäkämpi ja tuuheampi, kun onhan siinä aminohapot korkeammalla inci-listassa, ja Creme de Cocossa taitaa olla puolestaan enemmän öljyjä(?) tms. Käytän putelin kyllä loppuun enkä epäile yhtään, etteikö se hoitaisi hiuksia, ehkä sitten mun makuun vähän liikaakin, kun tuloksena on vähän raskaammat hiukset.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

^^ Mulla on vähän samat tunnelmat B&B:n Leave in -hoitoaineesta, käyttelin vähän aikaa jätettävänä, ja ei se nyt pahaakaan tehnyt muttei juuri hyvääkään. Silikoniton koostumus on jopa vähän lähmäisen tuntuinen, ei voi laittaa kovin paljon. Otin tuotteen nyt käyttöön tavallisena hoitoaineena ja sekoitin siihen pienen määrän silottavampaa Aussieta ja ehkä myöhemmin Joicon IHT:ta, saan sen näin kivasti käytettyä pois.
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

Mun täytyy nyt kyllä perua kirjoitukseni Creme de Cocosta, kun ongelma taisikin olla shampoossa. Olen nyt vaihdellut shampoita ja lopputulos on ollut erinomainen. Eilen pesin hiukseni Avedan kamomillashampoolla ja "muhittelin" C de C:a saunassa suihkumyssyn alla kymmenisen minuuttia. Lopuksi käytin hiuksissa Tigin DB:a ja jätettävänä Lanzaa. Hiukseni alkoivat kihartua, kun annoin niiden kuivua vapaasti, ja lopputulos oli aivan ihanan tuuheat ja pehmeät hiukset! Creme de Coco on kyllä ihan suosikkini nyt, enkä enää ikävöi O&H:a.  ;)
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja nelma »

^^Maria^^ kirjoitti: Onko kenelläkään kokemusta/mitään tietoa näistä ilmeisesti aika uusista Bumble & Bumble-tuotteista Bb.mending ja Bb.quenching? Löytyvät B&B:n kotisivuilta:  

http://www.bumbleandbumble.com/

Nuo Bb.mending-tuotteet ainakin kuulostavat juuri siltä mitä omat hiukseni kaipaavat:
"These supercharged products work to repair, strengthen, renew shine and protect hair that's (truly) damaged."

Harmi vaan kun tuolta ei saa ilmeisesti tilattua tuotteita USA:n ulkopuolelle, kun mistään muusta nettikaupasta en ole noita tuotteita löytänyt  :(
Nyt löytyy ainakin Lookfantasticista! Vaikuttavat kiinnostavilta, varsinkin nuo uudet jätettävät. :)
Viimeksi muokannut nelma, 13 Loka 2010, 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
kraula
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Elo 2009, 16:25

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja kraula »

Caudealisin tavoin mäkin hankin Creme de Coco -hoitiksen OH:n seuraajaksi, tosin vähän heräteostoksena. Ollut nyt pari kuukautta käytössä lähes joka pesussa. Olen tykännyt kyllä tosi paljon! Antaa hiuksiin ihanan kiillon ja lisäksi kosteuttaa oikein hyvin. Pikahoitona toimii, mutta vielä paremmin muhittelussa (just äsken pidin tunnin, ja ah miten hyvältä tukka tuntuu). Tosin meikäläisen tukka ei tällä hetkellä paljoa vaadi, kun on ihan latvoja lukuunottamatta oma väri, ja kartan lämpökäsittelyitä (en edes omista fööniä :D ). Uskoisin kuitenkin, että CdeC sopii vähän vaativammallekin tukalle sisältämiensä öljyjen myötä.

Luulenpa että tämä jää vakiokäyttöön, kunhan muistan seuraavalla kerralla tilata netistä, ettei tartte maksaa yli 30 euroa hoitiksesta :/
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Olen käyttänyt Creme de Cocoa monta viikkoa ja se on ollut suuri pettymys&nbsp; >:(! Mulla se jättää hiukset lähmään ja hiukset jää vähän pörröön, hutiostos ja en kyllä tilaa enää uudestaan. Harmittaa kun arvoin Super richin ja tämän välillä, Superista tykkäsin paljon.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Hue »

Mulle tuli halu kokeilla jotain uutta - josko siinä saisin samalla vähän uutta innostusta hiustenhoitoon. Tulisi ihan tarpeeseen, kun on aikomus kasvattaa hiukset pidemmiksi ja näissä alkaa olemaan taas hoidettavaa.

Sattui sitten tämä ketju silmiin ja muistelin, että jo joskus vuosia sitten halusin kokeilla Bumble & Bumblen Super Rich conditioneria. Koska niitä hiustuotteita oli silloin niin valtavasti ennestään, niin Bumble & Bumble kokeilu vähän jäi. Nyt tilanne on toinen ja mulla on oikeastaan ihan tarvetta uusille hiustuotteille. ;)

Laitoin LF:stä tilaukseen setin, jossa on Super Rich conditioner ja Gentle shampoo. Saapuisivatpa jo, haluaisin kokeilla!

Oon nyt käytellyt Super Rich ja Creme de Coco hoitoaineita. Super Rich on näistä kahdesta ehdottomasti parempi. Voisin sanoa sen olevan jopa yksi parhaista hoitoaineista joita olen käyttänyt. Tekee niin sileää ja pehmeää jälkeä, kosteuttaa ja selvittää mun takkupesän uskomattoman hyvin. Suosittelen!

Creme de Cocokaan ei ole huono, mutta sen selvitysteho on onneton. Se kyllä kosteuttaa ja hiukset ovat kuivuttuaan oikein pehmeät, mutta mun shampoon jälkeistä takkukasaa se ei kyllä selvitä kovin hyvin. Toki se vähän selvittää, mutta hiukset jäävät jollain tapaa nahkeiksi ja sen takia tulos ei märissä hiuksissa ole niin sileä.

Mulla on myös Gentle shampoo ja Creme de Coco shampoo. Niistä en ole vielä muodostanut sen tarkempaa mielipidettä, mutta molemmissa on tosi kiva kermainen koostumus. Pesuteho on molemmissa semmoinen sopiva, ei liian pesevä muttei yhtä mieto kuin esim. MOPin Hydratingissa. Gentle shampoo pelaa kyllä upeasti Super Rich conditionerin kanssa yhteen.

Peräkkäiset viestit yhdistetty. - ellen
Viimeksi muokannut Hue, 11 Tammi 2013, 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
marsuzioni

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

onko kukaan tilannut Bumble & Bumble tuotteita täältä http://www.bathandunwind.com ? Tekisi mieli tilata ja kokeilla tuota Buble & Bumble sarjaa, mutta en tiedä mistä sitä saisi edullisimmin ja helpoiten tilattua?
helka

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja helka »

Tilasin heti rohkeasti litran pullon Super rich -hoitoainetta ja kyllä kannatti, tästä tuli saman tien kaikkien aikojen suosikkihoitoaineeni! Hiukset ovat jo huuhdeltaessa uskomattoman sileät ja myös kuivuttuaan hiukset ovat silkkiset ja pehmeät. Yhdessä kohtaa hiukseni ovat erityisen haaroittuneet ja kuivat, mutta hoitoaine siloitti myös nämä hiukset eivätkä ne enää erotu ikävästi muun tukan seasta.

Hoitoaine on tuoksultaan kukkaista, mutta tuoksu ei jää leijumaan hiuksiin niiden kuivuttua. Tämä vaikuttaa olevan myös monia muita kokeilemiani hoitoaineita riittoisampaa.
verkku
Haiven
Haiven
Viestit: 35
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 18:00

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja verkku »

Mä olen jo vähän aikaa odotellut silmä tarkkana lookfantasticiin ilmestyväksi Bumblen uutuuden, Don't blow it - muotoiluvoiteen, joka on siis tarkoitettu kosteisiin hiuksiin, ja tän idea on siis että voide ei tarvi lämpöä!!
Lupaa siis hiuksille tukea ja tekstuuria, sisältää UVA- ja UVB - suojat&nbsp; :)



http://www.bumbleandbumble.co.uk/produc ... index.tmpl
Vastaa Viestiin