Cutrin chooz

Leikkaukset sekä kampaukset
Lynnei

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Lynnei »

Miten tuo Multisprayn vanha Unlimited-versio eroaa uudesta Vol.2:sta?  ??? Hairstoressa myydään noita vanhoja ihan pilkkahintaan ja taidan semmoisen käydä itselleni hakemassa. Olisi kumminkin ihan mukava tietää, että ovatko incit muuttuneet mitenkään merkittävästi...

EDIT: Vanha versio on nyt ostettu pois muutamalla eurolla. Kokemukseni ovat tähän mennessä olleet erittäin positiivisia! Tähän astisista muotoilutuotteistani (myös suurin piirtein neljä kertaa kalliimpia luksustuotteitakin kokeiltu)luultavasti paras, antaa hiuksiin mukavaa karheutta ja tuuheuttaa ihan kiitettävästi. Helppokäyttöisyydestä plussaa. I like ja kun tämä pullo joskus tyhjenee, ostan uudelleen varmaan jopa normaalihinnalla :)
Viimeksi muokannut Lynnei, 01 Helmi 2009, 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

tuatara kirjoitti: Onko kukaan vielä ehtinyt kokeilla chooz sarjan uutuutta Straightening spraytä?
Kävin tänään kampaajalla, ja kampaaja ylisti tuota maasta taivaisiin - on siis tarkoitettu suoristusraudan kanssa käytettäväksi. En vielä kuiteskaan ostanut, mutta kiinnostamaan jäi kovasti...
Eikö tätä ole muka kukaan vieläkään kokeillut? Olen itse katsonut monesti, mutta kuvauksessa puhutaan kovasti föönauksesta, joten itselleni on aina jäänyt sellainen fiilis, että onko se nyt sittenkään ihan paras suoristusraudan alle. No, tänään Sokkarilla suoristelivat asiakkaiden hiuksia ja työntekijät käyttivät kyllä raudan alla nimenomaan tuota tuotetta (tosin S-liike tuntuu olevan erikoistunut myymään Cutrinin tuotteita...).

Itse olen käyttänyt Choozilta Sticky styling glueta (helmi lyhyisiin, luonnonkihariin ja karheisiin hiuksiini), sitten sitä vaaleanpunaista purkkatuoksuista kuituvahaa vai mitä onkaan (ihan ok, mutta ei nyt erikoista) ja Styling wax melko lailla roskaa kuten täälläkin monet ovat sanoneet (pieninä määrinä voi käyttää ja näin karheissa ja paksuissa hiuksissa kuin itselläni on, mutta en tykkää silti juurikaan, odotan vain sen loppumista).

Choozin lakkaa minäkin harkitsen tuon suoristusaineen lisäksi.
Tuuli.moi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 22:59

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tuuli.moi »

Kävin sokokselta ostamassa multispray vol 2sen ja straightening sprayn. Sain kaupanpäälle cutrinin matkasuoristusraudan, jonka laadusta en osaa vielä sanoa.
Pitää laittaa kokemuksia, kunhan kerkeän väsätä hiusten kanssa.


Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mä olen koitellut käytellä vanhanmallista Multispay Unlimitedia.. Ihan ok tuote, kampaaja joskus suositteli tätä ja innoistuin ostamaan tarjouksesta useamman pullon. MUTTA: sisältää alcohol denat.:ia heti INCIn kakkosena. Mietityttää sen kuivattava vaikutus, ja sen takia en viitsi kovin usein tuota käytellä. IHana tuoksu kylläkin ja lopputulos kiiltävä ja kevyt.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Tuuli.moi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 22:59

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tuuli.moi »

Multispray korkattu uusien lämpörullien kanssa, pohjalle laitoin myös hieman tigin sexed-uppia ja latvoihin potion 9.  En sitten tiedä kuinka paljon mikäkin on vaikuttanut näihin ihaniin kiharoihin, aineet vai lämpörullat.  :-*

^ Tuo alcohol. denat. ei kyllä ole kovin kiva, onneksi aika harvoin mitään kiharaa teenkään.
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

Kirjoitin jo kerran tämän viestin, mutta pitää vähän muokkailla, kun kokeilin tuotetta uudestaan  :D

No niin, nyt on sitten täälläkin kokeiltu straightening sprayta. Ihan ok. Ei tuoksu hirveästi kyllä Choozilta. Ei tuo suorennussuihke nyt mitään maagisia tee, mutta on se ihan ok raudan alla.
Viimeksi muokannut aurinkoutu, 19 Touko 2009, 02:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Sain joululahjaksi kaikenlaisia hiusjuttuja, mm. just Multisprayn. Sitä olen lähinnä käyttänyt, jotta saisin pidennettyä hiustenpesutiheyttä edes joka toiseen päivään. Pieni muotoilu kuitenkin usein helpottaa jos on pikkasen likaiset hiukset. Kätsy tuote suihkauttaa aamulla nopeasti, pitää otsiksen kuosissaan suht hyvin. Muuten oon kokenut annostelun hankalaksi, pitää vaan uskoa, että varmaan yksi suihkautus riittäisi lyhyisiin hiuksiin. Aina tulee suihkutettua liikaa, varmaan innostun sen kivasta tuoksusta  ;D.

Booster Balm on kohta mun luottokamaa. En ole oikein yrityksistä huolimatta syttynyt koviin vahoihin, mutta tuo voide on helppo saada tasaisesti hiuksiin, ilman että sitä tulee liikaa. Mitään vahojen antamaa voimakuutta tällä ei saa, mutta sopivaa "liikkuvuutta" ja ilmavuutta kyllä. Purkissa lukee, että tuote aktivoituu lämmöstä. Tarkoittaako se, että pitäisi aina esim. föönata, vai riittääkö käsissä hierominen?
Viimeksi muokannut pekaani, 19 Touko 2009, 09:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

Pitääpä hieman korjailla lausuntoaan suoristussuihkeen suihteen: minusta sitä saa suihkia aika paljon ja tulee tunne, että se hieman kuivattaa hiuksia. Aika vaikeata saada sillä ja suoristusraudalla hiuksista sileän näköisiä. Ja saa aika monta kertaa suoristaa yhtä osiota, varsinkin jos vähänkin isompi osio kerralla.

Mitäs Tuuli.moi tästä on tykännyt?
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Minunkin täytyy korjailla lausuntoani Booster Balmin suhteen. Hylkäsin sen kaappiin, kun se ei vaikuttanut yhtä hyvältä kun vanha kunnon creamy volumizer. Otin sen sitten uudelleen käyttöön noin kuukausi takaperin ja totesin että se ei lähmää, tuo hyvin pitoa ja tuuheutta hiuksiini. Creamy volumizer vielä silotti hiukseni, mitä Booster balm ei tee, mutta tästä on kuitenkin tullut luottotuote ja nyt Tigit on lähes hylätty kaappiin.  ;D
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mulla on ollut aina positiivinen kuva Chooz-sarjasta, vaikka käyttökokemusta on itse asiassa vain yhdestä vahasta iemmin. Pitkätukkaisena käytin aika vähän muotoilutuotteita ja nekin sitten muista sarjoista. Nyt tekisi mieli kokeilla enemmänkin.

Tammikuun LivBoxista tuli Multivolumizer ja olen tykännyt siitä tosi paljon parin ekan käyttökerran perusteella. Leikkautin hiukset polkkamittaan ja kaipaan runsautta ja tukea kampauksen pohjaksi. Luulin tämän olevan suihkemainen ja ne ovat aina vähän mitäänsanomattomia pohjustustuotteita, mutta tämä onkin voidemaista.  Haen tuotteilta ennen kaikkea massaa ja runsautta antavaa tuntua, enkä höttöistä ja korppuista ilmavuutta ja tämä lunastaa odotukset hyvin. Föönauksen pohjalle antaa pehmeää, liikkuvaa runsautta ja tukea, levittyy hyvin, eikä lähmää helpolla.

Millaisia kokemuksia hiuslakoista on (hiuslakkaketjusta tosin löytyikin jo runsaasti hyviä kokemuksia :))? Hakusessa on kunnollisen, mutta elastisen pidon antava lakka, jonka suihke on hienojakoista ja suutin toimii hyvin (karsastan tukkeutuvia suuttimia ja olen umpikyllästynyt esim. Tigin ongelmiin). Markettilakoista Fructis on ollut ihan hyvä, mutta alan jo kyllästyä siihen, kampaamolakoista taas Sebastian Shaper on ollut mieleinen, mutta se on törkykallis enkä oikein tiedä millainen uusin versio on.
Viimeksi muokannut Triina, 25 Helmi 2015, 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Minullakin hyviä kokemuksia hiuslakasta! Ostan sitä usein ihan jo sen takia, että sitä saa monesti halvalla (n.15e) jättipöntön, eikä tarvi sitten jatkuvasti olla ostamassa uutta. Sopii hyvin minun hennoille hiuksille se erittäin voimakkaan pidon antavakin, vaikka yleensä voimakkaat lakat korputtaa ja lätsäyttää tällaiset hennot hiukset. Ei ole liian märkää tai kuivaa ja antaa sellaisen joustavan tuen. Siinä on myös kosteus- ja UV-suojat. Suutin toimii hyvin ja on hienojakoinen. Huippulakka ja hinta-laatusuhde todellakin kohdallaan! :)

http://www.sokos.fi/fi/sokos/cutrin-cho ... nne-750-ml
3b F ii
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mullakin on ollut Chooz-sarjan lakkaa, on kyllä oikein hyvä, korputtamaton lakka ja tulee pullosta hienojakoisena. Jouduin itse antamaan tuon(kin) eteenpäin tuoksun takia, mutta muutoin olisin käyttänyt oikein mieluusti. Mikä siinä onkin, että muotoilutuotteissa on lähes poikkeuksetta ihan kamalan äklöjä, keinotekoisia ja voimakkaita tuoksuja...
1cFii, oma väri.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Mun mielestä tuon tuoksu ei ole kovin voimakas ja se tuoksu haihtuu äkkiä pois. En tiedä onko muuttunut sitten jossain vaiheessa, mutta minusta se ei ole voimakas. :D
3b F ii
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Voimakkuus koetaan tietysti aika yksilöllisesti. Ei tuo minustakaan mikään kaikkein voimakkain tosiaan ollut, mutta mulla se kyllä oli nimenomaan pysyvä, ei haihtunut yhtään mihinkään. En jaksa haistella esanssiomppua aamusta iltaan... :P
1cFii, oma väri.
Vastaa Viestiin