Hyviä kampaajia - Lahti

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Kokeilin uutta paikkaa ja varasin ajan Kauppahallin kupeessa sijaitsevaan Piia Larinto Liike-kampaamoon Sadulle. Varaukseni oli penkkaripäivänä ja kampaamo oli täynnä illalla vanhoja tanssimaan meneviä lukiotyttöjä. Meikki- ja kampausaikataulut oli tehty ilmeisen sekavasti koska kampaajat selvittelivät niitä koko ajan keskenään, myös siis asiakkaan hiuksia laittaessaan. Satu ei juuri jutellut kanssani ja koko tilanteessa oli vähän kiireen tuntu. Seuraava asiakas oli tullut jo kun hiuksiani vasta kuivattiin.
Se mihin petyin (etäisen otteen lisäksi) oli se ettei hiuksiani muotoiltu kunnolla. Kampaaja vain sanoi et no sit kun laitat ja suoristat nää ni noi niskahiukset menee kyl hyvin. Jouduin töihin päästessäni kaivamaan suoristusraudan esiin ja käännellä villit latvat ojennukseen. Luulisi että kun maksaa 45€ saisi kampaamosta poistua hyvännäköisillä hiuksilla.
Näytin kuvaa omista hiuksistani mallikuvaksi kun aloitimme. Leikkauksen jälki ei ollut minua tyydyttävä, hiuksissa näkyy tasaisia leikkausjälkiä eli ohennussaksia olisi varmaan tarvittu enemmän. Tuon huomaa oikeastaan sitten vasta kun kotona pesee ja muotoilee hiukset että miten leikkaus onnistui.

Kaverini kehui kovasti Hollolassa sijaitsevaa Hiusdecoa, sitä vois kokeilla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Hyviä kampaajia - Lahti

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Vesijärvenkadulla on kampaamo Mikhail. Tasasi mun hiuslatvat hintaan 15 e, kun ei tarvinut pestä  0_0.  Lopputulos oli ihan superia, en ole vielä ollut yhtä tyytyväinen kampaajalta poistuessani kuin täältä. Mun mies aloitti käymään täällä ja Mikhail on ihan huippuhyvä parturi. Tosi innostunut työstään ja toisin kuin yleensä, ei sano mitään negatiivista asiakkaan hiuksista, vaan löytää jotain kivaa, aina. Foobikoille tiedoksi että on siis venäläistaustainen mies, puhuu murtaen, mutta ymmärrettävää suomea. Suosittelen lämmöllä.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Vastaa Viestiin