Henna + suoravärit & Elumen

Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Tulipa mieleen muuten suoravärit.. Voiko hennattuun hiukseen pistää suoravärejä ihan normaalisti, jos vaikka haluaakin enemmän lliilahtavaa tulosta?

Kyllä seuraava värjäyskerta taitaa hennailuihin mennä. :) Onhan tuota ennenkin koetettu ja on ihan nättiä ollut.
Enkä usko että se kerta vielä mitään oikein, kun kuitenkin kerrankin pistin hennaa ja sitten muutaman viikon jälkeen värjäsinkin sinimustalla. Ja ihan hyvä tulos oli. :)

http://www.hennaforhair.com/mixes/dafne/
Nuo hiukset ovat niin ihanan väriset, että ah sentään..
Viimeksi muokannut Henriikka, 01 Tammi 2013, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Suoravärit ei välttämättä tartu siihen hennan päälle. Mutta kokeilemalla ei pitäs mitään menettää.
Violetinmustaa tai sinimustaa voi saada indigolla, mutta tulos voi olla ihan pelkästään mustaki.

Joo, olen itsekki kuolannu Dafnen hiuksia, mutta ne on oikeasti violetinmustat, ei pelkästään violetit.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Järkyttävän ihanat kyllä. :)

No, kyllähän sen sitten voisi kokeilla. Ei siinä paljoa menettäisi vaikka ei suoravärjäillä voisikaan, lähtevät muutenkin niin nopeasti näistä hiuksista.
Ehkä annan mennä vaan. :) Eipä tässä paljon menetä, kun kuitenkin voisi vähän hiusten kuntoa tämä parantaa toisin kuin muut värjäilyt.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Minä joskus aiempina hennailu vuosina laitoin suoravärejä hennan päälle ja pysyi ihan samalla tavalla kuin ei hennatussa tukassakin.

Yritin tuolla elumen ketjussa jo kysellä että miten toi hennaväri ja elumen sopivat yhteen?Kukaan ei vastannut ainakaan vielä niin laitanpa tähänkin.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Se on kyllä tosiaankin totta että ei haalistu. Mun latvat on varmaan viimeksi saanut väriä itseensä joku puol vuotta sitten ja väri on yhtä kirkas kun ennenkin.. Tuli muuten mieleen kun täällä on hehkuteltu Fudgen yms. kevytvärejä että ootteko kokeillu hennan päälle? Kun innostuin haaveilemaan sellasesta vähän kirkkaamman punaiseksi värjätystä otsatukasta, muualta tää on lähinnä oranssihtava. Mahtaako moistet sitten tarttua.. Mun hiustyyppi muutenkin kyllä on sellainen että heittää kaikki heti pois, lasimaiseksi sitä kai kutsutaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
hibiskus
Haiven
Haiven
Viestit: 19
Liittynyt: 14 Touko 2010, 13:15

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja hibiskus »

Kokeilin Colormaskin pepper-sävyä hennattuun tukkaan. Hennaustaustasta sen verran, että hiukset on pari kertaa hennattu, ensin vuosia vanhalla Satvalla, jolloin hiuksiin tuli hento punerrus, ja toisella kerralla Macurthin punaisella hennalla. Macurthin jäljiltä hiukset oli ensin kivan ketunpunaiset, mutta pesujen myötä haalenivat oranssiin suuntaan. Tykkään itselläni enemmän punaisesta väristä ja iHerbilta hennatilausta odotellessa leikin sitten tuolla Colormaskilla. Levitin Ck:n pestyihin pyyhekuiviin hiuksiin ja annoin muhia n. 45 minuuttia. Väri tarttui tosi hyvin, tosin en vielä tiedä miten nopeasti tämä punainen haalistuu pesuissa.
hibiskus
Haiven
Haiven
Viestit: 19
Liittynyt: 14 Touko 2010, 13:15

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja hibiskus »

Niinhän siinä kävi, että suurin osa punaisesta huuhtoutui viemäriin ensimmäisessä pesussa. Ei siis mitään järkeä ylläpitää punaisempaa sävyä Colormaskin avulla tässä päässä.
Pihlajapeto

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja Pihlajapeto »

Oon ihan ummikko kaikessa hiustenvärjäilyssä ja hennalla en oo värjännyt ikinä. Mulla on nyt punasella suoravärillä värjätyt hiukset, mutta jatkuva värin ylläpito kyllästyttää joten oon aatellu vaihtaa hennaan. Voiko suoravärin päälle siis laittaa hennan ihan normaalisti?
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja Shirley »

^Minä olen ainakin laittanut ihan hyvällä menestyksellä.  :) Ainakaan mitään haittoja ei pitäisi olla, en tiedä sitten, tarttuuko henna huonommin suoravärin päälle. Itsellä väri on sen verran tumma, että on vaikea sanoa, mutta kyllä mullakin hennan hehku näkyy ainakin auringossa.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Pihlajapeto

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja Pihlajapeto »

Shirley kirjoitti: ^Minä olen ainakin laittanut ihan hyvällä menestyksellä.  :) Ainakaan mitään haittoja ei pitäisi olla, en tiedä sitten, tarttuuko henna huonommin suoravärin päälle. Itsellä väri on sen verran tumma, että on vaikea sanoa, mutta kyllä mullakin hennan hehku näkyy ainakin auringossa.
Kiitti! Ehkä mä sit uskallan.  :D
Marmeladimaatuska
Haiven
Haiven
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Tammi 2019, 17:50

Vs: Henna + suoravärit & Elumen

Viesti Kirjoittaja Marmeladimaatuska »

Hei entäpä toisinpäin? Värjäsin vaalennetun kuontaloni viikko sitten punaisella suoravärillä ja nyt haluttaisi kokeilla hennaamista vuosien jälkeen. Mikähän lienee lopputulos?
Vastaa Viestiin