Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Mintti
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 16:38

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mintti »

Päivityksen paikka:

Tuossa ekassa viestissäni kerroin etten ole huomannut järisyttävää eroa hiustenhoitotuotteiden välillä, mutta nyt olen! Omien öljy-tehissekoitusten jälkeen olen huomannut muutoksen kuontalossani. Nykyään lisään aina jotakin kasviöljyä tehiksiin + jätettäviin ja eron huomaa välittömästi pesun jälkeen; kiharat ovat raskaammat, kimmoisammat ja kiiltävämmät.

Suurin hiusteni kuntoon vaikuttanut tekijä on kuitenkin tämä foorumi, jolta olen saanut innoitusta kaikkeen hiustenhoitoon!
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja deko »

Eniten kasvatusta helpottavat ja kuntoa parantavat jutut:
  • Kiinni pitäminen, suojaavat kampaukset.
  • Öljyjen käyttö, sekä pre-wash että jätettävinä
  • CWC-pesu
  • Kuumakäsittelyistä luovuin jo aikoja sitten, suojaan pituudet myös pakkaselta
  • "Pakolliset" värjäykset vain kevytväreillä
Onhan näitä. Sopivat tuotteetkin auttavat paljon, mutta mekaaninen suojaus ehkä vielä enemmän.
this too shall pass.
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mindy »

Minulla ei ole yhtä ainoaa hmetuotetta joka olisi toiminut. Oikeastaan se on combinaatio kaikesta mitä teen.
Pesun teen kolmen neljän päivän välein.  Pesen ja hoidan hiukseni vaihtelevilla tuotteilla, suurinosa on niistä aina kosteuttavia. TiGi, joka on suosikkini, Moroccan treatment, järkyttävän hintainen mutta on sen väärti. On niin tujua kamaa että pieni määrä riittää.
Pesun jälkeen laitan aina Argan-öljyä latvoihini, jonka viimeksi hankin Bottega Verdeltä, sekä jätettävää hoioainetta, voidemaisista tykkän eniten.
Jos muotoilen hiuksiani laitan lämpösuijan ennen föönausta/rautaa käytettäessä. Muita muatoilutuotteita en käytä, joskus harvoin hiuslakkaa.
Hiusharjani olen valinnut pituuden ja hiuslaadun mukaan.
Värjään hiuksiani silloin kun mieli tekee, ja tukkani ei siitä koskaan ole kärsinyt koska pyrin hoitamaan hiuksia usein. Säännöllinen trimmaus tekee myös ihmeitä. 
Hiukseni ovat kiiltävät, vahvat ja erittäin pitkät.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
Varjotar

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Kunnolla kosteuttavien ja hoitavien tuotteiden löytäminen kampaamosarjoista.
Tarpeeksi hellävarainen pesu ja riittävästi latvojen suojausta.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja kleio »

Kirjoitanpa uuden, koska kaikki edelliset olivat jo vanhentuneet ja jääneet pois käytöstä.

- Hennaus. Paksuntaa, tuuheuttaa, lisää kiiltoa ja jämäkkyyttää. Plussana mahtava väri.
- Tehohoidot. Tällä hetkellä käytössä Nature's Gaten Aloe Vera -hoitis, toisinaan buustattuna öljyillä ja glyseriinillä.
- Tangle Teezer. Harjaus on tosi paljon kivempaa kuin ennen.
- Merivesi. Tekee hyvää sekä latvoille että päänahalle. Kesäkaudella hilse katoaa, koska pääsen pesemään hiukset merivedellä vähintään kerran viikossa. Loppusyksystä hiuspohja alkaa taas hilseillä kun siirryn pysyvästi kaupunkiin.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
sandybell83

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja sandybell83 »

Oon aina ajatellut että minulla on niin hentoset hiukset etti kantsi hirveesti hoitista käyttää, saati naamioita tai tehiksiä. MUTTA, itse kun on nyt ollut hetken aikaa kampaajana, niin tajusin kokeilla L'Orealin Force Vector jätettävää hoitoainetta (joka aktivoituu lämmöstä, jess!) ja hiukseni ovat aivan erilaiset kun olen sitä nyt käyttänyt 1-2 kk. Eipä ole harottavat/pörröset enää vaan kiiltävät, sileät ja suoremmat kuin ikinä! :) <3
hampputukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Touko 2012, 20:24

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja hampputukka »

Kaikkein eniten hiusten kuntoon on vaikuttanut henna- ja indigoväriin siirtyminen. Hiukset on paljon terveemmän ja kiiltävämmän näköiset kuin hapetevärejä käyttäessä. Vuosi sitten mun hiusten latvat oli järkyttävän näköiset jos niitä ei ollut pariin kuukauteen leikannut. Nyt en oo leikannut hiuksia melkein viiteen kuukauteen ja vieläkin on ihan terveen näköise latvat&nbsp; :)

Muita pieniä juttuja:
- muhitushoidot
- silikonien vähentäminen & hoitavien aineiden lisääminen
- lämpökäsittelyjen vähentäminen
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=848478#p848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.
SabbraCadabra

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja SabbraCadabra »

Hmmm ehdottomasti Biozellin syväkosteuttava hoitsikka! Täyttä rakkautta ja tasan ainoa syy miks mun tukkani selvis värjäyshelvetistä sillon kun se oli pahimmillaan <3
Strix

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja Strix »

XZ tyrniöljyhoito pitää yhä pintansa kaikkien vuosien jälkeen. Nykyään terästän vielä lisäksi tyrniöljyllä niin tekee oikein hyvää päänahalle talvisin. Lisäksi kunnon pipo minne saa hiukset piiloon tepsii myös tähän aikaan vuodesta. Silikonipitoiset hoitoöljyt levitettynä pesun jälkeen latvoihin pitää nää pitkäks kerkeneet latvat aisoissa.

Biotiini strong sisäisesti tekee kans ihmeitä kuureittain.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Hiustesi kuntoon merkittävästi vaikuttaneet tuotteet

Viesti Kirjoittaja versicolori »

SMT-tehohoito
Öljyt, oliivi ja kookos lähinnä
Etikkahuuhtelu
Tresemmen lämpösuojasuihke
Elvitalin silikoniton hoitis
Syväpuhdistava shampoo
TT ja harvapiikkinen puukampa
Vastaa Viestiin