Minulla on ollut nyt perjantaista loopit päässä ja haluaisin jo näistä eroon..

Olo oli aivan arsesta kunnes ompelin 70g hiusnauhaa ringeihin kiinni, jolloin muuttuivat paljon luonnollisemman tuntuisiksi ja jotenkin näköisemmiksikin, sekä olo siedettäväksi.. Jostain syystä nuo rivit joissa on hiusnauha "päällä" tuntuvat paljon paremmilta, eivät tukistele tai paina, kun "vapaat" taas saa ajoittain yliherkän ärsyyntymään.. Ja sen päänahankin.. Tässä olen nyt selaillut ebaytä löytääkseni lisää hiusnauhaa huokeaan hintaan, nykyisten kauppaaja kun on vielä loppuviikon lomalla ja minä malttamaton helpottamaan oloani...
Tämän myötä on varmistunut se, että ei taida ringit pelkilleen olla minua varten

En ehtinyt kokeilla miten onnistuu ja miltä tuntuisi pelkillä ringeillä hiusnauhan kiinnitys, kun koiralapsi varasti riepoteltavakseen useampaan otteeseen karvat lavuaarista tarvikkeineen, emännän lähdettyä vain hetkeksi pois huoneesta. Jossain vaiheessa meni sitten rinkulapussi mukana, eikä sitä sen jälkeen ole etsinnästä huolimatta näkynyt, kun ei heti tajunnut sen kadonneen..
Se "metallikielto" värjätessä taitaa liittyä enemminkin väriin, kuin hiusten katkeamiseen, eli metalli saattaa aiheuttaa jänniä reaktioita ja tuottaa omintakeisia värejä..

Näin ainakin muistelisin, mutta kannattaa tarkistaa, ettei käy köpelösti..