Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
scoundrel
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 416
Liittynyt: 19 Maalis 2012, 13:31

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja scoundrel »

Lähinnä olen saanut kommentteja "liukuvärjäyksestä", on kehuttu että on luonnollinen lopputulos. Olen vaan todennut, että no toivottavasti, kun kerran kyseessä on vaalean värin poiskasvatus ja paria astetta tummempi sävy on siis ihan omaa väriä... Sitten ollaan taivasteltu, että ai, kiva toi sun oma väri, ei yhtään sellainen maantienharmaa...  ::)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja tipson »

Mäkin olen saanut paljon kehuvia kommentteja omasta väristä ja ihmettelyä siitä, kun se ei olekaan "maantieharmaa".  :) Yksi kaveri on myös alkanut kasvattaa omaa väriä ja onneksi, koska hällä on ihanat tummanruskeat hiukset omasta takaa  :l
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
Ginia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 93
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 11:58

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Ginia »

Mäkin kasvattelen omaa väliä,
Yllätys oli että väri onkin ruskea.
Kai tuo maantienharmaapropaganda sitten oli vaan uponnut niin hyvin muhunkin.  ;D Tai sitten se on oletuksena että kaikilla suomalaisilla vaan on maantien väriset eikä voi mitään

Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Multa on lähiaikoina kahdesti kysytty, olenko luonnostaan punapää. Kehrään!
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Todella harvoin mitään kommenttia tulee keneltäkään, niin myönteistä kuin kielteistäkään. Mulla on perustukka ja koska kasvattelen, ei mitään jänniä mallileikittelyjäkään tule tehtyä. Miehen sisko kuitenkin hiljattain kehui mun hiusten omaa väriä ja se piristi vähän. :)
ÄiskäVärjääTaas

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja ÄiskäVärjääTaas »

Tumman ruskea pitkä tukka vaihtui lyhyehköön platinablondiin (tai johonkin sen tapaiseen) ja kaikki kehut, mitä olen saanut, ovat tulleet miehiltä  ??? "äitipuoli" valitti kun hiusten kunto heikkeni ja muutenkin naispuolisisten tuttavien kommentit ovat olleet "ihan kiva"-tyylisiä.

Itse en ole ollenkaan varma tykkäänkö vaaleasta mutta kun mies vakuuttelee että sopii ja että näytän pirteämmältä niin olkoon nyt sitten toistaiseksi tän värinen. Ihan vaan miehen mieliksi, jos se ei sitten niin paljoa valittaisi nurkkiin ilmestyvistä vaate- ym. liikkeiden kasseista  :3
Vieras

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

^ Tuosta tuli mieleeni kun nuorempana blondasin hiukseni ja sain ihan samanlaisen kommenttijakauman. Miespuolinen kaveri sanoi sen jälkeen kun olin kasvattanut oman värin takaisin, että näytin tosi kuumalta blondina. :O
Naisilta tuli juurikin noita ihan kiva -kommentteja. Ehkä miehillä on vain jokin juttu blondeihin... Ja punapäihin... Ja brunetteihin... Ja, ja, ja! ;D
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Leikautin joku aika sitten tukan ihan lyhyeksi ja tänään näin naapurin teini-ikäinen pojan hihkas hihkas "Hienot hiukset!" :) ai että kun tuli hyvä mieli :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

"Blondi sista! Very nice blondi! Very nice!"

Joku rastafari-saarnamies Reeperbahnilla. :D Alkoi kyllä kieltämättä lomarastat kehittyä pienen roadtrippailun aikana.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Kaverini kehui eilen hiusteni kuntoa. No hyvä kuulla, etten ihan turhaan leikannut pituuksia. :P Hoidan näitä kyllä mielestäni aika hyvin nykyään: käytössä jatkuvasti kosteuttavat tuotteet, laitan sekä jätettävää hoitoainetta että latvasuojaa (joko silikonipommi tai hiusöljy), käytän rekkua silloin tällöin, hiustenkuivaajan kanssa aina lämpösuoja... Mutta eipä mulla ole takkujakaan silloin kun on kaikki kunnon tuotteet käytössä.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Unnu »

^ Alkukesän miitistä muistan elävästi, että sulla on kyllä tosi hyväkuntoiset hiukset. :) Paksut, kiiltävät ja terveet.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

"Sä oot tulossa vanhaksi! Sulle tulee vanhan naisen hiukset!" -Kommentti oudosta värimuutoksesta blondista mustaan/tummanruskeaan. Eikö vanhuuden merkki ollutkaan harmaa, vai onko musta nykyisin uusi harmaa?&nbsp; :o Kieltäydyn olemasta vanha ja väitän ettei hiuksenikaan niin vanhat ole, kiitti vaan.&nbsp; ;D
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

"Sun pää näyttää hassulta!", sanoi avomiehen isä kun viimeksi mut näki.

Kuulemma johtuu tukasta, mikä nyt pituutta vauhdikkaasti venähdettyään on kieltämättä alkanut näyttää siltä, että volyymiä piisaa vaikka muille jakaa. Kärvistellään nyt sitten linnunpesä päässä siihen asti että tukka kasvaa seuraavaan rumaan välivaiheeseen. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Kuuleman mukaan mulla on värikkäät hiukset&nbsp; :) Ja sain myös kuulla, että mun hiukset on vaalentuneet paljon kesän aikana.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Salin omistaja totesi et oon vaihtanu kesätukkaan&nbsp; :D Ja yläkerran täti ihasteli miten pirtsakka tämä lyhyt tukka on&nbsp; :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Vastaa Viestiin