Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja ZEN »

^En ole Flying Foxia koskaan nuuhkinut, mutta kuulema on hyvin samanlainen kuin lempituoksuni Lust? Mun mielestä se on ihan sietämättömän ihana bensiinikukkanen! ;D :-* Toimiko tuo hyvin shampoona? Nimim. Voisin harkita... :3
Cogito ergo doleo.
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

No hiustuotteista pakko sanoa, että vaikka muuten suosinkin Redkenin all softia ja extremeä niin niiden tuoksut ei nappaa lainkaan. Varsinkin tuo All soft tuoksuu jotenkin äklön mantelimaiselta, itse inhoan manteleita ja niiden oheistuotteita  ;D Tigeissä taas on joitakin varsin herkullisia, mm. minttusuklaalta tuoksuva Headshot ja ananaksinen moisture maniac.

Parhaimmaksi hiustuotteen tuoksuksi ikinä pääsee itseasiassa eräs markettishampoo, Herbal essencesin dangerously straight. Näitä ei Suomesta taida saadakaan, itse ostin matkapullon tuota joskus Fijiltä pahimpaan hätään. Ja rakastuin tuoksuun niin paljon, että viime talvena piti Lontoosta ostaa uusi purkki tätä, vaikka ei sinänsä ole mitään erityistä shampoota. Raikas tuoksu on myös ihanan voimakas, eli takuulla huomaa jos tällä on tukan pessyt. Pitää taas päästä matkalle jonnekin.. ;D
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja evergreen »

zeprah kirjoitti: ^En ole Flying Foxia koskaan nuuhkinut, mutta kuulema on hyvin samanlainen kuin lempituoksuni Lust? Mun mielestä se on ihan sietämättömän ihana bensiinikukkanen! ;D :-* Toimiko tuo hyvin shampoona? Nimim. Voisin harkita... :3
En ole itse Lustia ikinä haistanut, mutta kyllä Lush ainakin sanoo niissä tosiaan saman tuoksun olevan. Sama pitäisi olla lisäksi myös Godiva-shampoopalassa.

Pesin hiukset Flying Foxilla vain yhden kerran, joten en osaa kovin luotettavasti sanoa mitään siitä shampoona, mutta incin ja sen yhden käyttökerran perusteella en ainakaan näe siinä mitään ongelmaa. Sehän on aika simppeli sisällöltään, pelkästään hunajaa ja tavanomaiset pesevät aineet, plus hirveä määrä tuoksuöljyjä ja pakolliset säilöntäaineet, joten ei sillä nyt kovin syvälle metsäänkään voi mennä. Ei se varmastikaan ole paras shampoo sellaiselle, joka tahtoo silikonimaista silotusta tai paikkausta, mutta hajustavana ja pehmentävänä peruspesuna toimii varmasti.

Itse kyllä tykkään kovasti hunajaa sisältävistä tuotteista hiuksille, joten uskon että olisin tästä itsekin tykännyt, jos tuoksu olisi erilainen. Muhun eivät vaan kukkaistuoksut uppoa millään. Olen nyt muuten pessyt hiukset tuon Flying Fox -kokeilun jälkeen muilla shampoilla kahdesti, ja VIELÄKIN Flying Fox tuoksuu hiuksissa, kun ne ovat kosteat.  0_0
1cFii, oma väri.
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja ZEN »

Dermosilin Nature Face Mask haisee savustetulle kalalle/kinkulle. :-X Ei ehkä niin voimakas haju, kuin itse elintarvikkeissa, mutta kuitenkin huomattava ja mielestäni kasvonaamiolle erittäin vastenmielinen.
Cogito ergo doleo.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Goldwell Dual Senses Green jätettävä suihke tuoksuu ihanasti teelle, joku jännä hennon makeahko vihreä tee&nbsp; <3&nbsp; Sisko totesi, että kunpa tätä tuoksua saisi hajuvetenä.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Dermosilin Punainen appelsiini -hoitoaine tuoksui mun mielestä ensi nuuhkaisuilla hyvältä, mutta sitten se alkoi tuntua jotenkin sellaiselta aika voimakkaalta kukan tuoksulta. Jotenkin sellainen hieman tunkkainen, pistävä, jokin luonnonkukka siitä tuli mieleen. Ja harvoin mulla tulee kovinkaan negatiivisia mielikuvia hius- ja vartalotuotteiden tuoksusta.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Mulla on dermosililta samantuoksuisena roll-on, ja se on jäänyt käyttämättä juurikin tuon tuoksun takia.&nbsp; :-\&nbsp; Tuo punainen appelsiini tuoksuu myös mun nenääni jotenkin tosi pistävältä ja voimakkaalta, aika tympeä tuoksu. Yleensä dermosilin tuotteissa on ollut mukava ja mieto tuoksu, mutta tämä on kyllä ihan toisesta ääripäästä.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Mä taas tykkään tuosta tuoksusta. Mä en siinä mitään kukkaisuutta haista, vaan mun nenääni se on vain makea hedelmäinen tuoksu. Ja se on muuten täsmälleen sama kuin Glidin Red Orange -liukkarissa. ;D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Horros »

Lushille oli tullut uusia hoitoaineita ja piti ottaa testiin. Power-hoitis tuoksuu aika paljon vanhalta kunnon O&H:lta! En osaa sanoa, onko pitkäaikainen miedon tuoksuisten hiustuotteiden käyttö aiheuttanut tämän vai onko tämä Power vaan ihan jäätävän voimakkaan tuoksuista - pesin hiukset eilen, ja tänäänkin on tuntunut siltä että olen joku kävelevä siirappinen chailatte. Tuoksusta sinänsä ihan tykkään, mutta tämä intensiteetti on ehkä vähän liikaa.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
snowyfoxgrove
Haiven
Haiven
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Huhti 2023, 09:59

Re: Hyvän/pahan/oudon tuoksuisia tuotteita

Viesti Kirjoittaja snowyfoxgrove »

Paras, mutta oudoin tuoksu: Kevin Murphyn vaaleiden hiusten kiiltospray. Tämä varmasti jakaa mielipiteitä: se joko tuoksuu tosi high endiltä kuten Tom Fordin parfyymi, tai sitten tanttamaisen tunkkaiselta.

Hyviä tuoksuja:
Paul Mitchell Super Skinny - tuoksuu hunajamelonilta?
Sebastian Trilliant - samanlainen makea melonituoksu. Ahh.

Pahoja tuoksuja:
TIGI Ego boost - loistotuote, mutta haju on paha
TIGI After party - sama kemiallinen löyhkä kuin Ego boostissa.
Vastaa Viestiin