Hiusmalli haussa...

Leikkaukset sekä kampaukset
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Jes, kiitos. Just jotain tuon tapaista.  :ts Millä hakusanoilla sä nuo taioit esiin, funkylla?

Hmm, mahtaiskohan noi toimia lyhyemmissä hiuksissa...

(Kiitos, laitetaas googlen kuvahaku laulamaan...)
Viimeksi muokannut pekaani, 29 Touko 2011, 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Ootas. Funky medium layered hairstyles ja punk hairstyles ainakin.  :) Siihen mediumin tilalle voi tietty kokeilla vaikka shortia.

Edit. Ja funky new hairstyles.
Viimeksi muokannut Luurankka, 29 Touko 2011, 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Olen menossa lähiaikoina kampaajalle, koska tukka on kasvanut ulos mallistaan. Edelleenkin malli on lyhyt. Haluaisin jotain naisellisempaa, mutta onko sellainen edes mahdollista lyhyiden hiusten ollessa kyseessä? Viime syksynä kasvatin hiuksia, mutta näytin siinä mallissa vanhalta ja leikkuutin lyhyeksi. Enkä osannut edes muotoilla sitä pitempää tukkaa mitenkään. Ehdotuksia?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
höpönasu

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

^ Muuten lyhyt malli mutta etuhiukset ovat pidemmät?
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Sellainen voisi olla kiva ja olin ajatellutkin sellaista vaihtoehtoa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Kaipailisin mielipiteitä otsiksen suhteen, millainen mulle sopisi vai kenties ei otsista ollenkaan? Tässä muutama kuva mitä on ollut ja viimeisessä näkyy ilman otsista (kamala kuva musta muuten, näytän niin pölöltä! Olin hääpukua sovittamassa ja vakavan näköstä hommaa näköjään :D).

http://aijaa.com/XpK1gE
http://aijaa.com/9l4S75
http://aijaa.com/VyOMYi
http://aijaa.com/sPFM2V
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Mä tykkään eniten tuosta ekasta kuvasta, jossa sulla on tasainen paksu otsis kulmakarvoihin asti :) Tosi tyylikäs! Toinen suosikki taitaa olla tuo kolmas kuva, jossa otsis on leikattu hieman vinoon.
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

Musta sulle passaa ylipäätään otsatukka paremmin kuin ilman, tosin jos hymyilisit otsatukattomassa kuvassa, niin vois sekin olla hyvä :). Kuitenkin minusta sun kasvoille tulee ilmettä ja luonnetta otsiksella ja henk.koht. itse tykkäsin toisesta kuvasta eniten, kun silmille jäi tilaa. Makuasioita :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Manna »

Marie Corelli kirjoitti: Olen menossa lähiaikoina kampaajalle, koska tukka on kasvanut ulos mallistaan. Edelleenkin malli on lyhyt. Haluaisin jotain naisellisempaa, mutta onko sellainen edes mahdollista lyhyiden hiusten ollessa kyseessä? Viime syksynä kasvatin hiuksia, mutta näytin siinä mallissa vanhalta ja leikkuutin lyhyeksi. Enkä osannut edes muotoilla sitä pitempää tukkaa mitenkään. Ehdotuksia?
Robin Wright Pennillä on musta kivan monipuoliset lyhyemmät hiukset. Olisiko näistä kuvista mikään hyvä inspiraation lähde? Kovasti tuollaisessa lyhyemmässä hiuksessa on laittamista ja värien tulee olla kohdillaan....

Kuva
Kuva

Kuva
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Näyttääpä kivalta! Täytyy näyttää kampaajalle nuo kuvat.

Olen yrittänyt selvittää kasvojeni muotoa, mutta en ole täysin varma, ovatko kasvoni pitkät vai sydämen muotoiset. Pyöreät kasvot minulla ei ainakaan ole, eikä luultavasti suorakulmiokaan. Leuka on selvästi kapeampi, mutta poskipäät ja otsa ovat lähes saman levyiset, mikä viittaisi sydämen muotoisiin kasvoihin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja miolla »

Pinkpepper on ihanan näköinen! Tasaotsiksesta minäkin tykkäsin eniten - tai otsis noiden kuvien perusteella sopii sinulle erittäin hyvin. Joko suora tasaotsis tai sitten ylipitkä otsis joka jo siirretään hiukan sivuille niin että muodostuu jakaus. En kännykällä saa kuvia helposti liitettyä, mutta esim. Aleksis Bledelillä ja Jessica Alballa on ainakin tavattu tarkoittamaani otsistyyliä.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

pinkpepper kirjoitti: Kaipailisin mielipiteitä otsiksen suhteen, millainen mulle sopisi vai kenties ei otsista ollenkaan?
Mun mielestä sulle sopii otsis tosi hyvin. Suosikkini oli tuo kolmas vaihtoehto mutta kaikki otsiksen näytti sulla kyllä hyviltä. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
höpönasu

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Pinkpepperille ehdottomasti etuhiukset! Sopii tosi hyvin, ja kaikki nuo kuvien otsikset on tosi sulosia. Voisinpa mäkin pitää tuollasia otsiksia. :)
Vastaa Viestiin