Ohuet hiukset ja niiden hoito

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^^Ja irto-otsiksia on kuin onkin olemassa! täältä löytyy juttua niistä  ;D
1cFii
Sikses iha nätti naine.
7.44wannabe

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja 7.44wannabe »

tragedia kirjoitti: ^^Ja irto-otsiksia on kuin onkin olemassa! täältä löytyy juttua niistä  ;D
Kyllä on, Hesassakin näin sellaisen yhdessä liikkeessä. Mutta ne ovat vielä aika harvinainen tuote ja siksi hinnat ovat melkoisia, tulee halvemmaksi leikata kokoperuukista etuosa, olen kokeillut sitäkin. Myös värien suhteen ne ovat vaikeasäätöisiä kun minullakin tuppaa hiustenväri vaihtelemaan. Myös niiden asettelu uskottavasti paikoilleen on melkoista taidetta. Ne pysyvät varmaan tukevammin etelämaisen karheisiin hiuksiin kiinnitettynä.
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^Oon nähnyt jotain halpisversioita Glitterissäkin, mutta laadusta en tiedä kun en ole koskaan itse kokeillut.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
7.44wannabe

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja 7.44wannabe »

tragedia kirjoitti: ^Oon nähnyt jotain halpisversioita Glitterissäkin, mutta laadusta en tiedä kun en ole koskaan itse kokeillut.
Kiitos tipsistä, täytyypä kattoa sitten kun seuraavan kerran käyn Hesassa. Jokapäiväiseen käyttöön tuo synsteemi on kuitenkin ehkä jopa enemmän säätöä vaativa kuin tyvikohotukset. Otsislisäkkeissä (kalliissa sellaisissa) minua on häirinnyt litteys. En ole nähnyt Glitterin versiota, jos on kuohkea niin voin ostaa. Kyllä omastakin löytskätukastani saan litistyviä otsiksia mutta sen pitäisi edes jossain määrin kohottaa muuten profiilikuva on vielä huonompi kuin jos haituvat vedetään taaksepäin.
millamagia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 23:01

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Voisiko joku ystävällinen kertoa onko minulla ohuet vai normaalin paksuiset hiukset. Eli ponnarin ympärysmitta on 8cm. Onko nää sitten ohuet? Kandeeko kerrostaa vai tasamittaista pitää. Nyt kerrostettu veitsellä. Paljon hiuksia mutta yksittäinen hius on ohutta.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Ohuet hiukset ja niiden hoito

Viesti Kirjoittaja elly »

^
Täällä on oma ketju hiusmäärittelylle: http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=5
Vastaa Viestiin