Hair bible ja muut hiuksiin liittyvät kirjat/julkaisut

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Hair bible ja muut hiuksiin liittyvät kirjat/julkaisut

Viesti Kirjoittaja Mimi »

Hei! En löytänyt hiusjulkaisuihin liittyvää ketjua kun minua kiinnostaa tietää onko kukaan ostanut tuota mariela sarkiman hair bible kirjaa? Onko kirja ostamisen arvoinen? Itselläni on make up bible ja tykkäsin siitä ja sain jopa vinkkejä  :)
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hair bible ja muut hiuksiin liittyvät kirjat/julkaisut

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Minä selasin tuota kirjaa, mutta en löytänyt mitään syytä, miksi olisin sen ostanut. Mikäli muistan oikein, niin siinä oli kuvien kanssa selitetty erilaiset hiuspituudet, millainen malli sopii millekin hiustyypille ja taisi olla jotain kampauksistakin. Minä en tarvitse lyhyttukkaisena mitään kampauskirjaa, koska niiden ohjeet ovat pitemmille hiuksille kuin omani. Ilmeisesti tuo ei ollut mikään ahaa-elämyksiä aiheuttava kirja, kun en edes muista sisätöä tuon tarkemmin.

Mikäli on pitkät hiukset, niin suosittelen ennemmin tätä kirjaa: http://www.suomalainen.com/tietokirjat/terveys-kasvatus/kauneimmat-kampaukset-sku-p9789524928403. Kauneimmat kampaukset kirja tarjoaa pitkätukkaiselle paljon hienoja kampausohjeita, siinä on lueteltu tarvittavat välineet ja sekin, pitääkö olla ystävä auttamassa kampauksen teossa. Kirja on jaoteltu menetelmän mukaan (nutturat, lettikampaukset jne.).
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Vastaa Viestiin