Parhaat silottajat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Olin kolmisen kuukautta ilman L´anzan silkkiseerumia ja eilen vihdoin korkkasin uuden pullon kun sain Lookfantasticin paketin käsiini. Oi että oli jo ikävä tätä pehmeyttä, sileyttä ja kiiltoa! :-*
1c F ii
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

^Tuo aine on kyllä niin huippua, kun se ei yhtään lähmää. Mieletön kiilto ja sileys.&nbsp; <3
LP_Alice

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

ainokainen kirjoitti: Mä taas liputan edelleen Biosilk- sarjan Silk Therapy -tippojen puolesta. Paras räjähtäneen tukan pelastaja, mitä olen koskaan kokeillut!&nbsp; :l
Pitkässä käytössä siloittaa niin tehokkaasti (ts. lätsäyttää) että en edes voi käyttää tätä kuin kerran viikossa. Joskus kuuriluonteisesti enemmänkin, jos hiukset tuntuvat käsittelyjen jäljiltä karhealta.
Mä oon nyt vakuuttunut, että tätä on pakko saada. ;D Oliko se niin, että tuo on myös vähän rakennepaikkaava? Vaalennetut hiukseni saattaisivat sitä myös kaivata... :)
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Biosilk sisältää ikävä kyllä denaturoitua alkoholia (SD Alcohol 40-B) ja lisäksi siinä on melko voimakas halpishajuvesimäinen tuoksu. Rakennepaikkaavana ainesosana Biosilk Silk Therapyssa on ethyl ester of hydrolyzed silk, jota on niinikään Faroukin toisissa eli CHI-sarjan silkkitipoissa. Noissa kahdessa on muutenkin suunnilleen sama sisältö, erona on että CHI on alkoholiton. Molempia silkkitippoja saa Strawberrynetistä puoli-ilmaiseksi eli kokeilu ei tule kalliiksi vaikka hankkisi molemmat. Hairstoressakin on ollut pikkupulloja Biosilkiä kympillä. Itse en kuitenkaan pystynyt noita kumpaakaan käyttämään tuoksun takia, CHI Silk Infusion lemuaa omaan nenääni vielä pahemmalta kuin Biosilk Silk Therapy.
Viimeksi muokannut Kaisa, 23 Maalis 2011, 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
LP_Alice

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

^Kiitos ja kumarrus vertailusta, ehkä hankin sittenkin ensin tuon CHI:n, kun kerran on alkoholiton. :) Mä en onneksi ihan helposti hajuja kavahda, mutta saa nähdä. :D Tähän asti ainoa tuote, jota en käyttänyt loppuun kamalan hajun takia, oli Franck Provostin joku repair hoitoaine...
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Biosilkin Silk Therapy-seerumia kokeiltu ja on kyllä loistavaa tavaraa! Latvat on yhtä pehmeät ja sileät kuin muukin tukka, eipähän tarvitse leikata latvoja pitkiin aikoihin. :D Antaa myös kiiltoa ja estää takkuuntumasta. Onneksi ostin kerralla 150ml:n pullon niin ei ihan heti lopu.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Minsku »

CHIn silkkitipat on kyllä aika kivat muuten, mutta se miesmäinen haju mikä latvoihin jää, on aivan karsea. Se tulee nenään pitkin päivää löyhkänä. Täytyy jotenkin yrittää kuluttaa nuo äkkiä pois ja hommata vaikka se Lanza sitten tilalle.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Kuinka käytätte noita silkkitsydeemejä ja muita seerumeja? Kuivaan vai märkään tukkaan? Latvoihin vai koko päähän? ???
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
ainokainen

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Ehdottomasti vain latvaan ja toimivat sekä kosteissa hiuksissa jätettävänä hoitoaineena pesun jälkeen, että kuivissa silottajana. Mutta näitä on tärkeää laittaa ihan vaan pari tippaa, muuten hiukset lätsähtävät.

Mua CHI:n ja Biosilkin voimakkaat tuoksut eivät ole häirinneet, Moroccanoil haisee mun nenään paljon pahemmalta. Biosilkissä on mielestäni kevyempi tuoksu ja vähän kevyempi koostumus, joten pidän siitä enemmän kuin CHI:stä. Tuo CHI on jotenkin tuhdimpaa, mulla se ainakin lätsäytti hiukset pahemmin kuin Biosilk.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Parhaat silottajat

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Mun pitäisi saada taas uusi siloittaja käyttöön. Vuosien varrella mulla on ollut muutamia käytössä, muistan että ostin kerran Biosilkin siloittajan kun sain sen ihan parilla eurolla alennuksesta &nbsp;;D Vuosi-pari on nyt mennyt ilman kunnollista silottajaa kun koitin vähentää silikonin käyttöä tuotteitta. Koska luomu-kokeilu ei oikein onnistunut mun osalta (hiuksista tuli kuivemmat ja kiillottomat), palasin takaisin käyttämään tuotteita jotka tuntuu hyvälle.

On mulla tainnut olla tuota Tigin After Partyakin, mutta annoin tuotteen pois kun se ei tehnyt mitään mun tukalle, enkä tykännyt tuoksusta ollenkaan. Se oli jotenkin tunkkainen, haisi samalle kuin vaatteet sen jälkeen kun on ollut bilettämässä paikassa jossa on savukone &nbsp;;D

edit: Niin joo löytyyhän tuolta mun kaapista iHerbistä tilattu Giovannin Shine of the Times hair mist, joka on nestemäistä silottajaa. Se ei vaan jotenkaan tunnut tekevän mitään mun hiuksille, joten ehdottomasti voidemainen silottaja seuraavaksi.
Viimeksi muokannut Kalevalatar, 22 Maalis 2014, 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin