Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja kemp »

mä haluisin hirmuisesti sellaisen reippaan sivu otsiksen, mutta mulla on kuulemma niin suora tukka että ei sellainen oikein pysyisi....harmittaa ihan helkutisti.
kaikenlisäks mulla on suht rasvoittuvat etuhiukset (tai no, noi lähellä otsaa olevat hiukset jos ymmärrätte), että ei varmaan olis kauheen viehättävän näköistäkään.

harmituksen harmitus.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Tekisi hirveästi mieli leikata kesäksi rento otsis. Ongelma, että mulla on jatkuvassa käytössä silmälasit ja jotkut otsismallit on tosi vaikea saada asettumaan lasien sankojen vuoksi (alkaa sojottamaan). Suora malli sopisi varmaan parhaiten lasien kanssa, mutta kun se ei vain toimi mulla.
Linkkivinkkejä otsis+silmälasit kuviin?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
hopeareunus

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja hopeareunus »

Ensimmäinen viesti täällä ja sekin topaan, joka on ollut viisi kuukautta hiljaisena.  :D
Löytyykö täältä luonnonkiharat omistavia tyttösiä, joilla on otsatukka? Varmasti löytyy. Minun ongelmani piilee siinä, että otsatukka menee typerän näköisesti laineille joka suuntaan. Suoristamisella saan aikaan ainoastaan silmille hapsottavat, ruman näköiset tupsut. Otsatukka on sitten kai lähtemässä. Olen ajatellut kasvattaa sen pois heinäkuusta lähtien, mutta hiuspörröni tuntuu olevan lopettanut kasvamisensa.
Kysymys siis oli, miten nuo kummalliset lainekiharat saa sileiksi?
anilliini
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 107
Liittynyt: 15 Touko 2012, 22:18

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja anilliini »

olen miettinyt otsista vaihteen vuoksi. Mullakin on luonnonkiharat hiukset. Ne ei ole juuresta asti kiharat, vaan enemmänkin vain laineet. Viimeksi kun pidin etuhiuksia, mulla oli tapana suoristaa hiuksia enemmän, nykyisin en juuri suorista. Ihan hyvin ne muistaakseni asettuivat vaikken suoristanutkaan, juuri sen takia että hiukset ei ole kauhean kiharat juuresta. Pelkään vain että kyllästyn niihin nopeasti, jos ne on liian hallitsevat (tykkään vaihdella kampausta). Poiskasvattaminen pitkillä kiharilla hiuksilla voi olla aika rasittavaa. Onkohan kenelläkään tästä kokemusta?
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

kemp kirjoitti: mä haluisin hirmuisesti sellaisen reippaan sivu otsiksen, mutta mulla on kuulemma niin suora tukka että ei sellainen oikein pysyisi....harmittaa ihan helkutisti.
Luoja minkä kateuden puuskan tää kommentti nostatti  ;D Itse haluaisin suoran ja skarpin otsiksen, muttei sellainen pysy kun hiukset taipuu joka suuntaan heti saadessaan hiukankin kosteutta. Lyhyt pin-up-otsiskin on mahdottomuus taipuisuuden lisäksi myös otsapyörteen vuoksi.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja nukka »

Olin jo ihan hyvään vauhtiin päässyt otsiksen kasvatuksessa ja sitten se otsishimo taas iski ja huomenna on aika kampaajalle ::) Edelleenkin olen kyllä vähä kahden vaiheilla että leikkaanko vai en..
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Jennq
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 02 Maalis 2013, 15:58

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Jennq »

Oon vihdoin selvinnyt otsiksen kasvatusurakasta! :T Vihdoin otsis pysyy ylhäällä vain yhdellä pinnillä tai asettuu aukiollessaan niin, että pysyy jopa paikallaan eikä valu silmille (kauhean lakkamäärän jälkeen tietysti).

Ja nyt kun olen selvinnyt tästä lähes vuoden kestävästä urakasta, himoan jälleen otsista... ::)
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Ehkä maailman kaunein otsis! Mulla on kerran ollut tuollainen epätasainen otsis ja se oli ihana. Sillä kerralla mulla ei ollut edes kuvaa mukana, mutta kampaaja tajusi mun vuolaista selityksistäni mitä kaipasin. Sen jälkeisillä kerroilla olenkin saanut aina kaarevan, mutta tasaiseksi leikatun ja ohennetun otsiksen vaikka kuvakin on ollut mukana tuollaisesta epätasaisesta... Ei siinä mitään, kyllä sekin on ihan sievä malli, mutta on se turhauttavaa kun ei aina saa mitä haluaa. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja nima »

Aijjai, kun haluaisin niin kovasti tällasen otsiksen, hieman "revitymmän" vain:

http://www.google.fi/imgres?client=fire ... =0&ndsp=35

(okei tuli jäätävän pitkä linkki :O )

Mulle sais tollasen leikattuakin, MUTTA. Nyt on otsista kasvateltu lähes vuosi ja alkaa olla todella kivan mittanen, pitkä otsatukka, jollaisesta olen haaveillut n. 8 vuotta, ehkä ylikin. Eli menee n. 5cm leuan alle lyhimmästä kohdasta. En vain osaa olla tämän kanssa, himoitsen otsista mutta tiedän että heti kun sen menen ja leikkaan, huokaan syvään ja toivon etten olisi sitä tehnyt. Aargh tää valinnan vaikeus!
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mulla on tuollainen, tai oli, nyt päätin välillä vähän kasvattaa koska tuo sama malli on ollut mulla jo pitkään. Tuo on kyllä kätevä malli, koska jos pääsee ylipitkäksi, sen saa suht helposti menemään toiselle sivulle vähän niinkuin sivuotsikseksi ja kasvatus on helpompaa.

Jos sua himottaa otsis niin leikkaa vasta kesän jälkeen. Kesällä on kiva kun ei ole otsista hiostamassa otsalla ja aurinkokin tarttuu myös otsaan.

edit. Eikö tuo kuvan otsis ole peruukki? Huomasin kun rupesin lukemaan niitä tekstejä siinä sivussa. Siinä sulle ratkaisu! Välillä kun himottaa niin laittaa sen vaan paikoilleen. En tosin tiedä kuinka hiostava se mahtaa olla?
Viimeksi muokannut pinkpepper, 22 Maalis 2014, 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja nima »

^ Oho niinpäs onkin! En tullut kattoneeks ollenkaan :D Tuo oli hyvä pointti, leikata vasta kesän jälkeen. Kesällä on tosiaan raivostuttavaa kun hiukset roikkuu naamalla, ne pitää sitten nostella kaikenlaisilla viritelmillä ylös. Jospa malttas mielensä sinne asti! Mulle vois olla aika hankala löytää hyvää klipsiotsista, pitäis olla monivärinen ja parhaillaan myös väriä vaihtava! :) Mutta kiitos tuosta älynväläyksestä odotella kesän yli, helpotti huomattavasti!!
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Tosi ihana toi niman linkkaama otsis!
Oma suosikkini on tällainen:
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 8ca51c.jpg
Osaisiko joku opastaa, millainen leikkaus tuossa on muotoilun alla? Leikkaan itse otsatukkani aina samalla tavalla, tasaiseksi, ja haluaisin kokeilla välillä jotain muuta (eli tätä). Saan kuvan kaltaisen mallin muotoilemalla aikaiseksi joskus vahingossa, kun leikkauksesta on aikaa ja tähdet ovat oikeilla kohdillaan - eli konkreettisemmat ohjeet olisivat kivat. :)

Edit. Näissä myös hakemaani jujua:
- http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 53a190.jpg
- https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... qENrTIkUZj
Viimeksi muokannut kaarina, 23 Maalis 2014, 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Oi tuota ekaa anannaksen linkkaamaa otsista! Just tuollaisen rennon surffiotsiksen ottaisin heti. Sen saisi hipaistua vielä sivummallekin niin, että voisi tarpeen tullen näyttää ikäiseltään. :D Argh
Lullah

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Lullah »

Otsiskriisi, kun ei tiedä mitä tälle tehdä. Ajattelin elokuussa tehdä hieman väri- ja mallimuutosta. suunnitelmiin kuuluu pieni kerrostaminen ja värin vaihtaminen räikeäksi luumuksi ja pinkiksi. Suunnitelmasta puuttuu enää otsiksen kohtalo. En tiedä haluanko taas ihanan suoran otsiksen, tai jotain kivaa sivulle, jotta se sekottuisi kerroksiin hieman.
http://tinypic.com/view.php?pic=k99yko&s=8#.U5Ngh5SSzdE tuollasia tässä tässä viimeisen vuoden sisällä ollut. Yhtään kuvaa kunnon pitkästä, poiskasvatetusta otsatukasta en löytänyt.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mun mielestä tuo toinen on parempi kun suora otsis, jotain kivaa sivulle siis. Ihana tukka!  :-*
3b F ii
Vastaa Viestiin