Pitkien hiusten kampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja salute »

Jenny: Ammattilainen varmasti osaa auttaa, mutta vaihtoehtoisesti suosittelisin myös kokeilemaan erilaisia kampauksia.  Vertaile vaikka söhröisemmillä kampauksilla alkuun kampauksen korkeutta takana, hiusten taakse vetämisen ja otsahuituvien jättämistä, pörröisyyttä ja sileyttä tietyissä kohdissa jne. Aika nopeasti nimenomaan sellaisilla puolihuolimattomilla kampauksilla hahmottaa oman päänmuodon,. Löydettyäsi oikean tyyppisen kampauksen, voit etsiä täsmätutorialeja ja harjoitella suortuvien laittamista prikulleen paikalleen. Ensimmäiset versiot ovat enemmän tai vähemmän suttuisia, mutta harjoittelu ja toisto auttaa.
Oletko muutenkin enemmän sleekin vai huolettoman tyylin faneja? MIelestäni myös (useampiin) iltapukujuhliin voi valita huolettomimpiakin kampauksia, kunhan esim. suurin osa hiuksista on kiinni tai poissa kasvoilta.

Mulla on päinvastoin kuin ainokaisella. Jos teen nutturan alas niskaan, näytän kaulattomalta ja kasvoni omituisen muotoisilta.  ;D Tai sitten vain niin paljon yksittäisiä hiuksiani on keskittynyt niskan alueelle, että niilä karvoilla on helppo hämätä päänmuotoa jopa itsellenikin.
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Kampaajalle mulla ei ole rahaa mennä laitattamaan tukkaa. Ja sellaisia kavereitakaan ei ole, jotka pystyisivät laittamaan (niin, suurin osa mun kavereista taitaa olla miespuoleisia :D) Nutturakampauksista mun pään muotoon sopii paljon paremmin ylhäällä oleva nuttura, kuin alhaalla. Tykkään enemmän huolettomista (mutta silti siisteistä) kampauksista, kuin ihan täysin sliipatusta tukasta.

Yksi vaihtoehto on tietenkin kihartaa koko tukka (minkälainen mulla oli yo-juhlissa muutama vuosi takaperin...), mutta haluaisin joskus jotain muuta.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja salute »

Siitä sitten vain harjoittelemaan.  :) Kokeilemalla erilaisia kampauksia löydät varmasti omasi, eikä kannata lannistua ensimmäisten väkerrysten lopputuloksista.

Jos haluat kihartaa hiuksia, voisit silti koittaa lisätä siihen jotain erilaista twistia.  Esim. pienempi nuttura osasta hiuksia ylös (jos sullekin ilmeisesti siellä päin sijaitsevat hässäkät sopivat), lettijuttuja, punoksia, omista hiuksista tehty rusetti.
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Mietin jotain tällaista:

KuvaKuva

Tosin paljon siistimpänä, tämä on vain aamuinen äkkiä-söherrys... Aika normi nuttura kolmella letillä, parasta mihin pystyn :D
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Lila »

Ihana kampausblogi: http://www.irrelephant-blog.com/ - tai siis on siellä muutakin, mutta paljon kampauksia!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Tuo olikin hyvä linkki, lähtee muutama kampaus kyllä testiin.  :) Mä kaipailen jatkuvasti uusia ideoita arkikampauksiin, tukan on oltava aina töissä kiinni ( ja mielellään niin että myös pysyy ilman mitään korjailuja), vaihtelu virkistää.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne pitkien hiusten kampaukset -osioon, mutta menkööt.
Mitä pidätte tästä Christina Aguileran kyherryksestä? Mielestäni tuo on pirun cool! :ts Vaikka tuo varmaan onkin vaan kiharoiden teko -vaihe, mutta silti!

Kuva
*klik kuva suuremmaksi* c:
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mulla on paksu kaula ja lättänä päälaki ja olematon takaraivo, ja näytän mielestäni tosi tyhmältä hiukset kiinni. Auki olevat hiukset piilottavat virheet, ja on turvallinen olo. Tykkäisin väkertää erilaisia kampauksia, en vain osaa olla niissä! Ei silti, että taitonikaan riittäisivät kovin pitkälle.

Front braid on mun vakiokampaukseni, jos haluan saada tukkaan jotain erityistä. Turvallinen reuhka jää avoimeksi, mutta letti on tosi söpö ja siisti. Vieraatkin ihmiset tulevat kehumaan ihan spontaanisti, se on tosi epätavallista.. Mun versioni on samanlainen, kuin alla olevassa kuvassa, kai tätäkin voisi varioida enemmän.

Kuva

Edit. Innostuin tästä kampauksesta aikoinaan siksi, että siihen sai nerokkaasti hukattua poiskasvatusvaiheessa olevan otsatukan.. Ärsyttävä kasvuvaihe kävi tämän kanssa huomattavasti siedettävämmäksi!
Viimeksi muokannut bubbs, 05 Joulu 2013, 02:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Gekko »

Wanted: erilaisia puikkonutturavariaatioita pitkille hiuksille.

En hallitse muita kuin lazy wrapin ja nautiluksen, ja nykyään teen usein jälkimmäistä niin, että kierrän hiukset ensin käden ympärille kahteen kertaan. Pituutta löytyy häntäluuhun saakka. Onko kenelläkään mitään hyväksi testattua nutturatyyliä, johon saa helposti hukattua pituutta hiuksista?


Myös: selkokieliset ohjeet waterfall braidiin. Olen yrittänyt ties millä tutoriaaleilla, mutta tässä on jokin juttu, jota en yksinkertaisesti tajua. :D Miten ihmeessä se lopetetaan?
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Happy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 26 Joulu 2017, 00:17

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Happy »

Törmäsin aikoinani Loepsien videosta tällaiseen instagramiin jonka kampaukset on niin nättejä että herkistyn T__T
https://www.instagram.com/mizomizo0711/

Alla on itse Loepsien video jossa hän askartelee yhden "huijausletin"
https://www.youtube.com/watch?v=XmNufkI1rzg
Vastaa Viestiin